Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hi my fellow perverts .
Has anyone here visited Siem Reap ?
I will visit in February any advice or tips would be good.
You can post here (or by PM)
Thanks in advance.
Bareboy
The lasttime i was in Siem Reap i asked a tuktuk driver if he knew some lady entertainment, he drove me to a local brothel, where i had a pleasant time with one lady.
Because i was not totaly free that time. i didn't have time to check out the nightlife as i normaly do
Try the area around Pub Street, there should be enough girls to entertain yourself.
Not as open as in Thailand, the lady's will find you
or visit a chicken house:
Simuluar to the brothel i visit that time.
Some touristic info, do not take a tour to Angkor Wat, explore yourself by rent a tuk tuk for a day.
Cost around 20 to 25 dollar ( US)
laat in de avond gearriveerd en het was maar voor 1 nachtje want had de volgende ochtend een tour gepland.
Na inchecken van de overnachting, meteen op pad en aan de overkant van de overnachting is een bar met een sexy kleine dame die mij toeriep om binnen te komen. Er waren maar 2 gasten daar en het leek mij wat om voor naar bed te gaan daar nog wat te drinken. Beloofde haar dat ik over een uurtje er weer ben.
Eerst wat gaan eten en dan Pub Street bekijken.
Veel veranderd in Siem Reap vergeleken zo'n 15 jaar geleden.
Een paar minuten van Pub street was toen een chickenhouse en kon je neuken voor 8-10 $ (alles zonder).
(net zoals in Sihanoukville toendertijd)
Een souvenir gekocht en een uurtje massage gedaan. De dame bood hj aan voor 50$.
Heb haar 10$ aangeboden. Het weerd uiteindelijk 15$. Kon helaas niet komen en liep daarna door Pub street en
de straatjes vlakbij met een gevoel van ik wil nu neuken want de hj massage maakte mij hot.
Een tuktuk vervolgde mij steeds en bod mij aan naar een bordeel te rijden. Eerst wilde ik niet maar na een kwartiertje
heb ik toegegeven mij voor 1 $ erheen te brengen. Misschien 10-15 minuten verder buiten de stad (de grote straat die naar het vliegveld gaat) is hij afgeslaan bij een small donker wegetje. Een heel stuk verder stond een huis en
buiten stonden/zaten vele hoertjes. Het was al middernacht. Een dame kwam meteen op mij af en bood zich aan
en de andere dames bleken niet echt geinteressert te zijn in mij. Het was meen ik tegen einde hun werktijd.
Kosten voor Mamasan 50 $ en dat is dan alleen voor neuken. De dame vertelde voor pijpen komen er 10 $ erbij.
Haar gevraagd voor neuken zonder maar dat doet ze niet. Als ik dat echt wil, dan wordt het heel erg duur voor mij.
Ze zag er heel erg sexy uit (26j en een handvol borstjes cup A-B) en het zou dan uiteindelijk 100 $ extra kosten voor alles zonder (ze moest ook medicijn kopen om niet zwanger te worden maar dat was in de prijs inbegrepen uiteraard). Ik was zo geil en heb toegestemd.
Het moest in een short-time hotel vlakbij gebeuren en daar nog een 10 $ voor de kamerhuur betaald voor een uurtje.
In de kamer haar even vastgehouden en getongzoent. Douchen en dan op bed haar weer lekker getoengzoend.
Ze kan heerlijk likken en pijpen. Ging op mijn paal zitten en reed als een bezetene op mij.
Draaide haar op de rug en ging haar een beetje beffen maar had het idee dat het nepgekreun was.
Dan mijn blanke sabel in haar poes en voelde heerlijk aan. Was een beetje moe en ging weer liggen en
gevraagd mij weer te pijpen. Geen probleem. Heb haar in 69 positie gebracht en ze vond dit geweldig.
Haar daarna op de rug gelegd en kon toen heerlijk neuken en in haar kutje komen.
Na het komen nog een paar keer nastoten in de natte kut.
Ik ging op het bed zitten en zij stond op naast mij om een tissue van het nachtkastje te pakken.
Zag dat er veel sperma uit haar kutje kwam en op de tegelvloer plotste. Het maakte en heerlijk geluid. Als ik aan dat geluid denk wordt ik nu weer geil. 1 grote en 1 kleine plas met sperma op de tegelvloer. Ze veegde het op.
Na douchen haar het geld gegeven. Ze wilde mij graag weer zien en mij haar nummer geven maar vertelde
haar dat ik in de ochtend vertrek en niet meer terugkom.
Ze vraagde mij om dit aan niemand te vertellen dat wij zonder condoom geneukt hebben.
Het was in totaal erg duur maar vond het erg spannend en ze was geweldig met sex.
Daarna mij weer naar Pub street laten rijden (met dezelfde rijder die mij erheen reed) en gaf de tuktuk weer 1$.
Op de straat een paar meiden die lekker uitzagen bij de temple bar.
Daar kan men zeker scoren als men een beetje tijd investeerd in vinden van een freelancer.
De bar tegenover mijn overnachting was nog open en geen muziek en geen gasten.
De meid was teleurgesteld dat ik zo laat kom want ik zou toch snel weer terug zijn toen ik de stad binnenliep.
Gevraagd of er nog tijd was voor een biertje of gaan ze nu dicht ?
Dat is afhankelijk of er gasten zijn en kreeg een biertje. Geen muziek ?
Ik kon kiezen uit youtube wat ik wilde. Perfect.
De dame achter de bar is uit Thailand (Surin, daar war ze khmer praten
maar toch anders is dan het khmer in Cambodia)
Lekker slank figuur heeft de thaise maar de cambodiaanse heeft ook een strak lichaam
maar haar gezicht vond ik minder sexy.
Bestelde nog een bier en zij wilden ook wat drinken. Heb hun ook een biertje trakteerd.
De thai achter de bar zei dat het de normale prijs is en geen ladydrink prijs.
Na meerdere biertjes was het al 3 uur geweest en zou 7.30 opgehaald worden.
De thai wilde dat ik de cambodiaanse meeneem naar mijn kamer of hun beiden.
Zou 50$ kosten per dame. Heb voor de thai gekozen.
Of ik nog een tandenborstel had ? Ja, de overnachting had dit gratis erbij in kamer.
Ze sluiten de bar en wij gaan naar de overkant naar mijn overnachting. De receptie slaapt.
Zij ging als eerste douchen en zeer uitgebreid. Zeker 10 minuten.
Op bed heerlijk getoengzoent en zij ging mijn staaf hard masseren.
Daarna werd ik lekker gepijpt en ging ze op mij zitten en reed alsof ze al een tijdje geen sex meer had.
Dat bleek ook zo te zijn. Haar dan in missio genomen maar door al dat vele bier en laat naar bed,
was ik moe. Even een pauze. Een paar keer probeerd maar lukte niet om te komen.
Ze ging slapen en ik ook zo ver ik kon. Het was meer halfslaap.
Zo'n beetje na 6 uur in de ochtend (zo'n 2 uur geslapen), weer een poging gedaan en
deze keer lukte het. Net voordat ik aan het komen was, omhelsde zij mij met haar benen en
drukte mijn lichaam naar haar toe. Ze riep "come, come" en ja ik kwam heerlijk in haar en ze liet niet los en
hield nog mij nog steeds vast met haar benen om mijn mij sap helemaal leeg te spuiten in haar kutje.
Ze is 44 maar wat een strak slank en klein lichaam.
Ze ging douchen en na afscheidskus ging ze alleen de deur uit en dan aan de overkant in bar verder te slapen.
Een uurtje later werd ik opgehaald voor een tour naar een tempel.
Ik zou het liefst weer terug gaan naar Siem Reap om haar weer te neuken.