Café 't Keteltje "drie maanden gesloten" door burgemeester Bart de Wever!

A

Anonymous

Guest
zijn ze daar nu achter gekomen ??
de laatste tijd zitten er steeds meer afrikaantjes bij de 7de hemel !
zal nu nog erger worden !

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Betreft illegaal in het land verblijvende personen.
Is toch niet meer dan normaal dat men actie onderneemt.
Wat mij betreft sluit het voorgoed en geven de ze de uitbater 10jaar prison.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Hoe moet een uitbater weten of iemand al dan niet legaal is?
Die mag geen identiteteitscontroles doen hoor... was een simpele redenering.
En wie zegt dat dei allemaal 'illegaal' zijn? In een asiel of regularisatieprocedure is niet persé illegaal.

Bart De Wever is gewoon een lakei van de IMMO baronnen..... er zijn trendy plaatsen elders in de stad die véél meer overlast veroorzaken maar wel open mogen blijven!
Ik hoop dat we van die kloot snel vanaf zijn in Antwerpen!

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Deze topic hoort hier niet thuis ! Admin, gelieve deze te verplaatsen aub.

A

Anonymous

Guest
iedereen weet dat als je bij het keteltje binnenstapt dat je zo 1. 2. 3 donkere madammen om je heen heb !!
iedereen weet dat ze op je geld uit zijn ...
maar niemand kan zien of de dames illegaal zijn !!
maar met deze sluiting pakken ze dan ook de juiste persoon ?
wie zeg dat de uitbater van het cafe überhaupt iets met deze dames van doen heeft ?? ( naar alle waarschijnlijkheid wel )
maar de laatste keer dat ik in het schipperskwartier was zaten er al een stel van die afrikaantjes bij de 7de hemel .
die dames zolang ze drinken zijn ze in de ogen van een castelein klanten dat die er dan met de andere klandizie onderhandeld over sexhandlingen staat volledig buiten de macht van de uitbater ..

de sekshandelingen gebeuren elders in DE STAD

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Sommigen hebben het artikel blijkbaar niet gelezen.

Het slot op deze keet, meer dan terecht.
Hoe langer, hoe liever. Goeie beslissing van het college.

Volgende keer definitieve sluiting.

A

Anonymous

Guest
Afrikaanse vrouwen worden naar België gelokt met het oog op een beter leven. Ze moeten de hoge reiskosten afbetalen aan een pooier door zich te prostitueren. Zij en hun familie worden bedreigd met voodoo-rituelen.
Als dat klopt (want het is ook niet altijd waar wat er in de gazet staat...) dan vind ik het ook terecht dat er werd opgetreden door de lokale overheid.

Maar laten we ook niet naïef zijn en denken dat er in de door de lokale overheid gedoogde prostitutie enkel meisjes werken die volledig uit vrije wil voor dit werk kiezen!

Bekijk maar eens de volgende reportage van Panorama over de Aarschotstraat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/archief/programmas/panorama/1.688524Als het klopt wat er in de reportage wordt gezegd, dan pikt de lokale overheid (gemeente Schaarbeek in dit geval) ook zijn graantje mee en dat zal voor A'pen niet anders zijn. Dus we zitten hier toch wel een beetje met een dubbele moraal als je 't mij vraagt...

In Gent stikt het al jaren van de Hongaarse meisjes en die zitten daar blijkbaar ook niet allemaal uit vrije wil:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...aar-Hongaars-prostitutienetwerk-in-Gent.dhtml
Dus ik denk dat de grens tussen "gedwongen" en "uit vrije wil" sowieso niet altijd even duidelijk te trekken is waardoor het voor de overheid ook al niet eenvoudig is om op te treden tegen uitbuiting van vrouwen.

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
DriverT zei:
Hoe moet een uitbater weten of iemand al dan niet legaal is?
Die mag geen identiteteitscontroles doen hoor... was een simpele redenering.
En wie zegt dat dei allemaal 'illegaal' zijn? In een asiel of regularisatieprocedure is niet persé illegaal.

Bart De Wever is gewoon een lakei van de IMMO baronnen..... er zijn trendy plaatsen elders in de stad die véél meer overlast veroorzaken maar wel open mogen blijven!
Ik hoop dat we van die kloot snel vanaf zijn in Antwerpen!
Hoe moet een uitbater weten of iemand al dan niet legaal is? Precies uitbater heeft daar niets maar dan ook niets mee van doen!
gewoon de kif, deze meisjes drinken gezellig een paar glaasjes mee doen de suiker en melk in de koffie, voor mij in ieder geval op enne vrijdagavond en ik ga daarna lekker "warm gedraaid" lekker mee op hotel of op kot, leef me lekker uit... en heb een bijzondere avond achter de rug! zonder gezeur van moeders de vrouw en ingewikkelde versierpartijen waar ik na een dag werken echt geen zin meer in heb!
Kan me lekker eens heerlijk ontspannen en me lekker laten gaan, en de meisjes en de familie in Afrika zijn er mooi mee geholpen.
Dat doe ik liever dan giften aan allerlei zogenaamde hulpinstanties die de gelden in eigen zak steken van onze belastingcenten! En vind ik een betere investering dan aan de gluiperds van regeringen die er mooi weer van spelen!
En ook beter dan aan die z.g. "ontwikkelingshulp"
En al dat rituelen gezeik is "snee von gestern" en naief als je daar vandaag de dag nog intuint, dat zijn goedkope verhalen die nu nog opmars doen van lang vervlogen tijden!
En voor de fatsoensrakkers en moraalridders hier op het forum!!! :? blijf er gewoon weg dan heb je ook nergens last van.
Soit! Groet, wegkapotjes

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
is dit eigenlijk al terug open? en is er nog fun te beleven of is het helemaal gedaan?

31 aug 2016
1.194
112
Sorry maar de link is een oude ..

Na horen zeggen is er weer controle geweest
Waarbij er weer verschillende illegalen zijn aangetroffen .

Terug
Naar boven