Cactus - Brussel

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
De titel van deze annonce is om te gieren :lol: :lol: :lol: :lol:

Femme au foyer à temps partiel

:lol: :lol: :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Voor de gene die geen Frans kunnen hieronder de Nederlandse Google vertaling van de advertentie.
Lijken trouwens wel foto's uit een tekenfilm of van een Realdoll met kleding aan joh.

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Totaal niet de dame van de foto. Je krijgt een 40 jarige dame voorgeschoteld.

peterbare

Snuffelaar
11 mei 2015
9
2
Vandaag contact gehad 50€ extra op 150€ voor onze service.
Wil wel eens gaan uittesten. Als ik in de omgeving ben gaan we binnen springen.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Snelle zei:
Totaal niet de dame van de foto. Je krijgt een 40 jarige dame voorgeschoteld.

Zoiets vreesde ik al..... Vandaar mijn vraag.
Heb je persoonlijk ervaringen met dit adres?

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Jeese is de dame van de foto's en ik weet niet of het aan corona lag of niet, maar ze is wel bare te nemen. Extern klaarkomen. Geen garantie

manitou666

Toogplakker
19 mei 2019
76
1
deze dame is niet die van op de foto's of er moet extreem fotoshop aan te pas gekomen zijn
40+ jaar oud , max b-cup ipv de geadverteerde D-cup
is bare te nemen maar bij aankomst was mijn goesting voor bare weg bij het zien van deze dame
niet voor herhaling vatbaar

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ze hebben er daar verschillende. Met de oudere exemplaren adverteren ze niet. Misschien van daar de verwarring. Trouwens, je communiceert niet met de dame in kwestie, maar met hun "manager".

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
...Vreemd toch dat er hier duidelijk verschillende meningen zijn en dus ongetwijfeld dus verschillende dames.
.
Ik kreeg ook het adres en bij "nazicht' op google-Maps, kreeg ik op dit adres iets te zien aan een "chinese" winkel.
.
Toch zeer vreemd, vind ik.
.
Veel vertrouwen geeft dit niet tenzij ze in die winkel chinese vrouwen aanbieden ! :D
.
LA
:geek:

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
De ontvangst vindt plaats in de appartementen boven de chinese winkel. Veel van de dames zijn besproken op 'youppie' ('le nid des chinoises'). Maar de meeste zullen ons hobby of niet of stiekum uitoefenen. En op youppie is het not done over sex natuur te posten, al ben ik zeker dat het evengoed wordt gedaan...
Ik ben er ook geweest bij een der dames, pijpen zonder was mogelijk maar voor de rest gaat onverbiddelijk de rubber op. Niet dat het slecht was, verre van maar op dit forum off-topic...

Terug
Naar boven