Bulgaars sletje

Joebobotte

Toogplakker
7 apr 2020
45
27
Begin 2019 ging ik wandelen in het hazegras oostende,daar zijn nog een tiental ramen overgebleven,normaal valt daar nog weinig te beleven.ik had al spijt dat ik er was heengegaan,toen ik wou vertrekken,flashte een meisje met haar borsten,ze bad mijn aandacht,haar mooie bruine tint,haar strak lijfje,eenmaal binnen viel mij op dat ze niet erg slim was,ik zei haar als je over condooms begint,ben ik weg,please dont go,i do anything,zo gezegd zo gedaan,eenmaal in haar binnen merkte ik een gevoel wat ik nog nooit eerder meemaakte,ze kon maar niet genoeg krijgen,ik beukte haar suf,moest r bijna reanimeren, wat een hete brok,ik ging er 2 x in de week,ze was altijd geil,maar ik zag ook haar buikje toenemen,ze was zwanger,vandaar dat extra gevoel en haar extreme gekheid,een paar weken later zou ze naar haar land terugvliegen voor abortus,6 maand later was ze terug,de sex was niet meer lekker,ze had altijd pijn,was niet meer opgewonden,ze werd er zelf lastig van dat ze niet meer kon genieten,volgens haar was de abortus niet zo goed verlopen,jammer ook voor haar

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Leuk je verhalen te lezen, maar kan je af en toe is een enter en een spatie gebruiken ??

Terug
Naar boven