Buitensex locatie Rotterdam?

A

Anonymous

Guest
Iemand die een buitensex locatie kent in Rotterdam?
Ja, het homobos, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben :lol:
Zoek een plekje waar ik op mn gemakje met een meid kan neuken.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
PeeweeHerman zei:
Iemand die een buitensex locatie kent in Rotterdam?
Ja, het homobos, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben :lol:
Zoek een plekje waar ik op mn gemakje met een meid kan neuken.

maar in dat Kralingsebos zijn wel meer plekken te vinden waar je buitensex kunt hebben.
op de doorgaande weg daar parkeerplekken genoeg en dan kan je zo een stukje het bos in en je gang gaan
Vroessenpark bij Blijdorp, ook mogelijkheden, achterin nabij de tennishal.

A

Anonymous

Guest
Loopt er niet erg veel publiek in het bos?? En plekje op zuid?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bij mij in de achtertuin -;) maar dan liggen de filmrechten wel bij mij. :lol

vlaardingen in het lickebaerd-bos ( wat een naam he :)

vlaardingen en maasluis rotterdam richting hoek van holland afslag vlaardingen west. Onder aan de afslag links deze weg vervolgen "marathonweg" tot over de spoorlijn na het spoor recht en dan afslag restaurant Oeverbos geheel doorrijden tot het einde. Veel stelletjes die hun vrouw vol laten klotsen. Zeker nu het wat mooier weer aan het worden is

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
Bij mij in de achtertuin -;) maar dan liggen de filmrechten wel bij mij. :lol

vlaardingen in het lickebaerd-bos ( wat een naam he :)

vlaardingen en maasluis rotterdam richting hoek van holland afslag vlaardingen west. Onder aan de afslag links deze weg vervolgen "marathonweg" tot over de spoorlijn na het spoor recht en dan afslag restaurant Oeverbos geheel doorrijden tot het einde. Veel stelletjes die hun vrouw vol laten klotsen. Zeker nu het wat mooier weer aan het worden is

Maar er zitten daar (lickebaerd-bos) ook veel gluurders en homo's die afspreken.

Hitlandbos tussen Nieuwerkerk en Moordrecht, daar zelf al enige malen geweest destijds met die Melodie.
Vroeserpark heb ik ook ervaring.
Het Schollebos zijn er ook wel plekjes te vinden.
Het mooiste is toch wel in de duinen van Hoek van Holland maar ja dat is weer een stukje rijden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Op zuid wordt het een en ander gedaan aan de Maeterlinckweg vlakbij de begraafplaats.

Of doorrijden naar Barendrecht bij het bos bij Pannenkoekhuis de Oude Maas, In de avond wel stille parkeer terreinen.

En o ja, in Rotterdam Oost heb je het Prinsenpark met in het midden van de plas een soort van schotel. Daar kan je makkelijk op en in klimmen en daar liggen ook weleens stelletjes.

Zo keus genoeg lijkt me ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Maar er zitten daar (lickebaerd-bos) ook veel gluurders en homo's die afspreken.

Klopt.... CWP trekt zich regelmatig af in de bosjes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
En het eiland van Brienenoord? Dat was toch ook altijd een locatie?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:
En het eiland van Brienenoord? Dat was toch ook altijd een locatie?

Yep , maar daar lopen van die grote koeien en stieren rond, moet er niet aan denken als je net met je billen omhoog ligt :lol: :lol: :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
In het Kralingse Bos in Rotterdam toch ook weleens een jonge dame achterlangs genomen tegen een boom.
Waren we net klaar reed er net een politie wagen voorbij :lol:

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Paar jaar terug in dat Kralingsebos nog een mini-GB gedaan voor €50,- onder het klimrek tegenover pannenkoekenhuis, slet liet zich gewillig volspuiten. Weet niet meer hoe ik aan de gegevens kwam

Terug
Naar boven