BUDAPEST

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Nou ben ik niet iemand die echt GBs doet, maar ik las iets over Gina Gerson... Mag ik ook even meebieden :lol:

een brieje en wat losgeld :D

european_monetary_union_ecb_5_euros_2013.00.00_b8y3_pnl_ya_0669436217_f.jpg
euroimages-1euronew-SIZE250x250.jpg

versc20841

Toogplakker
2 jul 2017
43
7
Even alle grapjes terzijde.
Laat me toch even iets duidelijk maken.

Jaren geleden (ik schat 6 jaar) maakte ik een boeking bij Gina Blonde om samen met 1 van haar vriendinnen een privé GB van 3u te organiseren.
Dat was toen 600€ per meid. Dus 1.200€
Ik had toen (meen ik mij te herinneren) een suite geboekt bij Van der Valk in Nederland nabij Landgraaf.
Afin, alles bij elkaar: de 2 grieten, 2 snel tests van 50€ elk en de suite was ik toch een 1.500€ kwijt.
Maar het was mijn verjaardag en een mens wil wel eens iets zot en onnozel doen.

Ik deed toen op het toenmalige "NoCondomNoProblem" forum van Sammeke een gelijkaardige oproep.
Waar ook gelijkaardige grappige reacties op kwamen. Maar die 1ne Nederlander bood toen 200€.
Wel ... die is uiteindelijk meegegaan !
Diezelfde Nederlander zit nog steeds op dit forum en zit dit nu waarschijnlijk met een GROTE voldane glimlach te lezen ...

Nadien hebben wij nog een paar keer zo'n prive GB georganiseerd.
Er was toen ook een derde kandidaat komen opdagen.
Van toen af deed wel ieder zijn evenwaardige duid in het zakje.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Mooie verhalen maar wat heeft het met de plaats Budapest te maken?
Ja het zijn Hongaarse dames.
Maar topic lijkt me toch om ervaringen van dames in Budapest te plaatsen.
De georganiseerde gangbangs in Nederland zijn lezenswaardig, daar niet van maar die moeten dan in apart topic lijkt mij.
Goed, over Budapest: wees erop bedacht dat in Hongarije en vooral in Budapest dames soms je meenemen om ergens eerst wat te gaan drinken.
Vervolgens bij de rekening mag je 1500 euro betalen.
Naar politie stappen helpt je niet: die kennen deze praktijken en kunnen er niks tegen doen want: horeca prijzen zijn vrij in dit land!
Politie raad je aan om in dit soort gevallen altijd eerst om een prijslijst te vragen, dat zijn ze verplicht je te geven.
Doen ze dat niet dan weet je genoeg en moet je snel opstappen.
Ik reis nogal eens wat rond ivm werk en heb dit zelf gelukkig niet meegemaakt maar collega wel.
Ik kom meer in Macedonie en daar zijn deze praktijken niet. Wel uitkijken als je richting Albanie gaat, daar nooit alleen naartoe en zeker niet als je er niet bekend bent.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Inderdaad geen ervaringen vooralsnog
Gaat naar van alles wat.
Als er ooit een gb komt kunnen we altijd nog naar het juiste topic verplaatsen.

versc20841

Toogplakker
2 jul 2017
43
7
@Cerato: als je mijn eerste post in deze thread leest dan snap je waarom Budapest.
Het staat idd niet op de juiste plaats in het forum.

Ik ben echt niet zinnens op cafe te gaan in Budapest.
Ik ken de verhalen en heb het programma met en van Axel Dasseleire ook gezien.
Gina Gerson (van Rusland) is in deze periode "beschikbaar" in Budapest voor opnames.
Vandaar : Budapest !

Maar mogelijk laat ik haar overkomen naar Brussel om de zaken te vergemakkelijken.

Afin, @CWP: mss best verplaatsen naar de juiste topic categorie ?

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
beffer007 zei:
versc20841 zei:
@Katwesel:
Helaas, weinig geïnteresseerden ...
Het zal dus weer in m'n 1ntje worden. :cool:

Denk dat er genoeg geïnteresseerden zijn zoals ik. Alleen kan ik en vele met mij waarschijnlijk niet zo´n groot bedrag in 1 keer ophoesten.

Daar heeft Beffer wel een punt..........Niet iedereen kan dat geld ophoesten. En dan ook nog een reisje naar Budapest dokken incl overnachting. Ik had Gina graag in horizontale houding willen ontmoeten. ahahaha. Ze ziet er lief en onschuldig uit. het buurmeisje wat ik niet heb.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
versc20841 zei:
@Cerato: als je mijn eerste post in deze thread leest dan snap je waarom Budapest.
Het staat idd niet op de juiste plaats in het forum.

Ik ben echt niet zinnens op cafe te gaan in Budapest.
Ik ken de verhalen en heb het programma met en van Axel Dasseleire ook gezien.
Gina Gerson (van Rusland) is in deze periode "beschikbaar" in Budapest voor opnames.
Vandaar : Budapest !

Maar mogelijk laat ik haar overkomen naar Brussel om de zaken te vergemakkelijken

.

Afin, @CWP: mss best verplaatsen naar de juiste topic categorie ?

Ook hier is het broodje ..... Dichtbij

Terug
Naar boven