Brussel, Weidestraat 19, Delphine (Nig)

A

Anonymous

Guest
Verleden week nog eens langs geweest bij Delphine. Altijd positief en meelevend, werkt aan relatie met haar klanten.

Eerst rustig keuvelen over koetjes en kalfjes, dan wasje (grondig) en dan op het bed voor de actie. Delphine begint steevast met een lange uitgebreide pijpsessie en wisselt goed af. Ze kan mij er echt gek mee krijgen. Soms het ik wel de indruk dat het een beetje routine is, want de mekaniek is steeds dezelfde. Maar de overgave waarmee ze dit doet is verbluffend, echt een aanrader.
Dan overgaan tot het serieuzere werk. Ik heb graag dat zij bovenop mij kruipt en mij lang en diep tongzoent. Ik penetreer haar niet direct, ik laat haar met haar venusheuvel en kut over mijn lul gaan. Dan als per toeval laat ik mijn lul in haar grotje glijden, wat haar doet kirren van genot ! Zij rijdt als amazone op mijn penis en geniet zichtbaar. Na een tijdje draaien we de rollen om. Ik bef haar rozige kutje leeg en de reactie die je dan krijgt van Delphine is fenomenaal. Zij komt echt klaar, niet gefaket. Misschien is dit bij iedereen zo, misschien enkel bij haar preferees, wie weet. Sowieso, wij gaan verder in missionaris en ik kan lekker diep gaan onder de aanmoedigingen van Delphine, die riskeert van nog eens klaar te komen. Delphine wil niet dat je zelf te vroeg klaarkomt en stelt voor om nog eens goed te pijpen. En zodoende, gebeurt dit ook. Delphine rimt ook graag en ik kan je verzekeren dat dit hemels is. Dit is echt iets voor de liefhebbers. Ik neem haar dan langs achter en goed diep. Terwijl ik haar zo pak, kan er nog lekker diep getongzoend worden, no problem. Ik laat mijn lading los en schreeuw het uit. Dit komt van diep. Delphine stelt voor om na een tijdje opnieuw te pijpen, maar ik heb niet genoeg tijd, moet de trein nemen. Spijtig, had graag nog eens gekomen. Soit, zal voor de volgende keer zijn. Achteraf weer wasje en klaar om te vertrekken.

Delphine is een alleenstaande moeder en heeft het moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen, toch zal zij nooit proberen om geld af te troggelen, maar men doet er goed aan haar datgene te geven wat ze verdient voor de excellente service. Ik geef 120 EUR voor een dik uur en dat is weinig in vergelijking met sommige dames die veel minder moeite doen en waar men zelfs geen nzc mee kan hebben. Volgens mij is Delphine rond de 40 jaar, 170 cm, 65 kg en b-cup. Delphine is een vaste waarde, behandel haar met goedheid en je krijgt zeer veel terug. Ik moet er wel nog bijzeggen dat de 1e keer nzc niet mogelijk was ! Delphine heeft het voor de Vlamingen en spreekt Frans. Van mij krijgt Delphine 9/10.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik ben zelf nooit bij Delphine geweest maar lees op andere fora wel dat zij een populaire dame is. Met reden wellicht... :p

A

Anonymous

Guest
Wellicht niet met iedereen. Bij mij ook niet van de eerste keer gelukt. Na enkele keren overstag gegaan. Misschien moet de dame in kwestie een boontje voor je hebben om bare te kunnen neuken.

A

Anonymous

Guest
Zie mijn recensie over Helena in Brussel.
Dus met nog veel goesting naar de Aarschotstraat en de Weidestraat gestapt. Ik ging eens kijken in Bar le Tunnel of Anna te spotten was, neen, was er niet en dus maar verdergestapt naar de Weidestraat.
Allez, Delphine was niet bezet ! :D Ik dus binnen en voor 100 meer dan uur zeer goed gesoigneerd door deze voortreffelijke dame. Wasje voor en achter, zijzelf ook en steeds grondig. Zij is steeds opgewekt, wat ik toch wel apprecieer ! Zij geeft haar klanten een goed gevoel, ook als ging het voor haarzelf niet zo goed. Heel lang gepijpt, deepthroat, ballen likken en opnieuw en opnieuw en opnieuw, die dame kan pijpen !!!!! :twisted: Dan lekker neuken zonder condoom en nog eens een volle lading gespoten.
Tevreden en opgewekt rond 18.00 u vertrokken, weer goedgemutst voor de komende week.
PS : Delphine gaat voor 2 maanden naar Nigeria vanaf juli om voor haar moeder te zorgen.

Terug
Naar boven