Bruna Becker

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.854
1.563
Brazil signature all over houdt er rekening mee dat transen uit zuid Amerika een beetje je proberen te overheersen, las hier al iets over agressiviteit sta je mannetje. En Spaans is een pre bij deze dames, Bruna praat Portugees maar als je rustig praat verstaat iedere Braziliaanse trans Spaans

Nu naar de date halen Belgisch Limburg op een gekende locatie

Ik kom binnen 3 welkomstzoenen en ze probeerde de controle over te nemen ik zei het volgende: Bruna, no soy sumisa. Yo tengo el control y te voy a follar. Si no, me iré con mi dinero.

Okay ze ze vanaf dat moment een top date echt geweldig, elkaar pijpen ze ziet er gestroomlijnd uit met haar Brazil tab lines zoals alleen hun die hebben wederzijds pijpen Bruna hield het niet meer en liet het gaan. Ik gebruikte haar sperma om haar kont in te smeren en mijn lul zat er in en natuurlijk spuit je veel te snel zo die gebruinde Braziliaanse kont in. Haar kont is keihard en het liep er mooi knetterend en bubbelend weer uit.

We dronken allebei een cola, beetje small talk ze kwam op mijn middel zitten en al tongzoenend werd mijn pik vakkundig door haar bewerkt

Kussen onder haar kant, kont omhoog mijn pik erin en haar slagzwaard deinde mooi op en neer paar rukkies eraan heerlijk en daar gingen we allebei weer

De date als je van dit soort transen houdt een 10

Terug
Naar boven