Brenda - Amstelveen

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Begin deze week 's avonds op sexjobs aan het snuffelen en kwam daar een advertentie van Angelique tegen uit Amstelveen. Dame wilde door een man met een hoog libido het liefst 2 uur lang nonstop geneukt worden voor 250 euro. Als je daarna nog langer wilde en kon neuken was dat zonder meerprijs. Advertentie was ook pas vorig weekend aangemaakt. Toch maar eens een poging gewaagd en gemaild. Mail die ik daarop terugkreeg bevatte een nummer dat overeenkomt met dat van Brenda uit Amstelveen.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/552912-Heb-jij-zin-in-een-lekkere-geile-date/default.aspx
Heb de geruchten al eens eerder opgevangen dat zij het zonder doet, maar bij deze de bevestiging. Misschien voor een keer, of niet bij iedereen. Gezien de recensies op hookers en kinky niet echt mijn ding.

Advertentie heeft ze nu overigens weer weggehaald.

brenda1979

Snuffelaar
2 nov 2016
1
0
Lieve mensen... Brenda zelf hier... Ik kan bij deze bevestigen dat ik NIET zonder neuk. Wel heeft er iemand mij een tijdje getreiterd door nepads te plaatsen op een sexmarktplaats met mijn telefoonnr erbij... ik krijg regelmatig het verzoek tot nzc en begrijp nu waarom! Nogmaals dit is bij.mij NIET mogelijk en doe ik ook pertinent niet voor geen enkele prijs.... Ik wil degene bedanken die mij op dit forum en mijn naam hier heeft gewezen want ik wil dit dusmaals heel erg benadrukken dat nzc NIET mogelijk is... :!:

Terug
Naar boven