Breeding

Secretwalker89

Toogplakker
3 mrt 2024
111
89
Overigens via One Wish ook aantal contacten opgedaan. Maar nog niet geworden. Of ze zijn moddervet of ze hebben geen cent te makken of het is er terig zooi in huis en leven op de bijstand. Sorry daar ga ik mijn kostbare super zaad niet aan verspillen.
Er zitten er daar inderdaad een paar bij die je nog niet zou neuken als je er dik voor betaald zou krijgen

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Dit "overkomt" mij nu voor de derde keer in de afgelopen 40 jaar. Al meer dan 2 jaar heb ik een Ghanese schoonmaakster van zo'n 35 jaar. Alles was erg afstandelijk tot begin dit jaar toen ze uitdagender gekleed ging en regelmatig per ongeluk tegen me aan liep en zo.
Op een bepaald moment kwam ze tijdens de koffie nagenoeg op schoot zitten en lang verhaal kort we eindigden in het net schoon opgemaakte bed waar ze fanatiek ervoor zorgde dat ik in haar klaar kwam.
Voor mij een bekend beeld. Ze probeerde zwanger te worden. Nu heb ik 50 jaar geleden al een vasectomie gehad, dus voor mij was het een wekelijks feestje zonder risico. Helaas, op de een of andere wijze is zij er achter gekomen dat ik onvruchtbaar ben en ze is buitengewoon kwaad weggelopen.
Ik ben op zoek naar een volgende, maar voorlopig heb ik een 60plusser die uitsluitend schoonmaakt.

30 aug 2025
215
233
Herkenbaar idd.
Heb ook eens een dame gehad die erop uit was om zwanger te worden maar ik was ook al jaren gesterriiseerd.
Dus in begin om de drie dagen lekker me uit mogen leven maar na een maand of twee zei ze: ik ga ergens anders
proberen want met jou lukt het niet lijkt het.
Ik wenste haar succes maar waren toch twee leuke maanden!
Twee maanden gratis neuken bespaart je aardig wat.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Mijn SSBBW uit die ik via Badoo heb leren kennen en waar ik zeer veel mee neuk heeft maandag haar spiraal laten verwijderen. Na het vele neuken heeft ze gevraagd of ik haar wil bevruchten. Heb er lang over nagedacht, maar ik zal het doen. Ik heb al een tweeling met mijn ex, maar een nieuw kindje is terug welkom. Mijn ex heb ik indertijd zeer snel volgeschoten .. ben eens benieuwd hoelang het nu zal duren :).

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Lekker hoor. Lijkt me best geil om die dames met een wens te bezwangeren. Maar lijkt me toch dat er veel mannen op afkomen? Is het makkelijk om op die sites met ze in contact te komen? Ik herinner me dat heel wat jaren terug er ook sites waren hiervoor maar die werden strict gemonitord.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Lekker hoor. Lijkt me best geil om die dames met een wens te bezwangeren. Maar lijkt me toch dat er veel mannen op afkomen? Is het makkelijk om op die sites met ze in contact te komen? Ik herinner me dat heel wat jaren terug er ook sites waren hiervoor maar die werden strict gemonitord.

't Was een ontmoeting via Badoo contact. We zijn nu fwb. Ze adverteerde niet op zo'n genre sites als OneWish. Neuken was sowieso al de bedoeling. Na enkele zeer geslaagde dates heeft ze het me zelf gevraagd of ik haar wil volschieten. Ze kickt echt wel op sperma en vanaf de eerste date was ze al gek van mn paal en mn dikke volle zak. Denk dat vrouwen sowieso een drang voelen om kinderen te krijgen

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
't Is de eerste keer dat ik zal 'breeden'. Heb indertijd wel eens gedate met een dame, ze nam sowieso geen anticonceptie, maar zonder medische hulp was zwanger worden onmogelijk. Tot op heden is het haar nog altijd niet gelukt. Dit noem ik geen breeding experience.

Mijn ex-vrouw heb ik indertijd in een weekendje zwanger gemaakt. Daar was het na enkele keren neuken raak. Al was dit geen breeding natuurlijk.

Haar spiraal is er nu uit, ze is nog geen 20. Ik midden 30, 'k vind het heerlijk dat ik haar mag bevruchten. Ben eens benieuwd hoe snel het zal gaan. Er zitten hier blijkbaar ervaren breeders, ging het bij jullie vlot om ze te bevruchten?

Walk4fun

Snuffelaar
21 feb 2021
13
11
Je hebt het in je post over vrouwen. Het kind is nog geen 20 zeg je ook. Ik snap de geiligheid van breeding. Maar in het verleden heb ik 2 keer mijn neus gestoten. Denk er goed over na.

Terug
Naar boven