Breeding

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Met deze buren zou ik geen ruzie willen hebben.
Biedt aan om de kwaliteit van het zaad te laten onderzoeken.
Vertel over een week of drie dat je de uitslag hebt, het zaad valt erg tegen.
Leg uit dat je nog wel wat goede vrienden hebt die eventueel willen helpen.
Dan kun je hier kijken wie zich kunnen opofferen om de de buren van dienst te zijn.
Er zullen hier vast wel deelnemers te vinden zijn die de klus willen overnemen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Back on topic aub.. .zoals gezegd randzaken dan nieuw topic openen?
Het zijn geen randzaken . Het gaat om vrouwen zwanger maken.
Daar komt meer bij kijken dan alleen even een lading sperma afgeven.

Vrouwen rond de veertig hebben een sterk verminderde kans op zwangerschap.
Die kans begint al af te nemen na dat een vrouw 25 is geworden.
Bij veertig hebben vrouwen nog 10-20% kans op een zwangerschap.
Dat betekent meer werk voor een donor.

Walk4fun

Snuffelaar
21 feb 2021
13
11
Wat mij opvalt is dat een echte kinderwens hebben en breeding twee verschillende dingen zijn. Of ben ik de enige die dat vind?

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
@Walk4fun ik ben het met je eens, breeding is geneukt (willen) worden terwijl er geen voorbehoedsmiddelen gebruikt worden waarbij het idee dat je (iemand) zwanger kunt maken /worden.

Een echte kinderwens gaat om een kind willen maar geen zaad ter beschikking hebben.

Het eerst besproken heeft minder impact dan het tweede.
Wie beloofd ons nl dat die dame die van breeding houd geen morningafter pil haalt of abortus laat plegen?

Bij de tweede is dan weer de vraag of het een goed idee is om je zaad te doneren voor een kind met alle gevolgen van dien in een later stadium van je leven….. of bij de verdeling van je erfenis….. wel gek als je een gezin hebt en er komt bij de notaris uit dat de erfenis niet door 2 maar door 4 moet omdat pappa vrouwen wel wilde voorzien van pap voor hun kinderwens

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Om zeker te zijn niet de vader van haar eventuele kind te zijn klim ik er dan ook graag als 3e of 4e op.

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Nou dan, dan heb ik pech, maar het kan toch niet zijn dat er 4 voor me zijn met trage zwemmers! 1 kan ik me voorstellen, 2 ook. Maar 4 is wel erg triestig

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Dat doet alleen het zaad van alfamannetjes, denk ik :p. Die zijn werkelijk overal haantje de voorste :cry:.

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Als dat het is kan ik er ook gerust als eerste op klimmen, wat alfa ben ik niet echt…of beter, echt niet.

Terug
Naar boven