Breeding

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Jammer, met een knoop in je zaadleider had je nog heel wat keren kunnen doneren zonder in angst te zitten over alimentatie.

Je hebt deze kennis toch wel vriendelijk bedankt nadat hij de kar had omgegooid?
Je had deze dame nog heel veel keren kunnen dekken zonder de mededeling van deze eikel.

Brengt me op de volgende tip voor forum gebruikers die minder blij zijn met de politie.
Zonder enig gevaar voor een PV wegens belediging van een ambtenaar kun je tegen de veldwachter die je staande houdt dit zeggen:

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Heb toch mijn twijfels bij de mooie verhalen van lekker onbeperkt nzc met wensmoeders...

Voor corona ook bezig geweest met wensmoeders, maar de dames gaven allen te kennen alleen met dhz potjes te willen werken. De voorzichtige pogingen om richting de natuurlijke weg te sturen leiden tot boze reacties en verbreking van contacten 🙈

Wel heb ik de marginale profielen overgeslagen. Hoe lekker ze er soms ook uitzagen, ik wil geen kinderen in slechte of armoedige omstandigheden laten komen.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Dat zijn vaak lesbische vrouwen
Dat zou kunnen, maar zeker niet altijd.

Een vriendin die na verschillende mislukte relaties met mannen besloot om haar kinderwens liever te realiseren in het 'statuut' van bewust alleenstaande moeder, stelde het zo: als ik als alleenstaande voor een kind kies, weet ik dat ik het alleen zal moeten opvoeden. Als ik in een relatie aan een kind begin, en mijn partner trekt er vandoor, zit ik er ook alleen mee en hoort er nog een boel miserie bij. Dan liever vooraf zo plannen.

In die periode neukte zij met een paar close vrienden om zwanger te geraken. Geen gefoefel met kunstmatige inbreng enz. Nee. Zij was helemaal niet het type dat van geen mannen wou weten. Integendeel. Eerder een echt neukkonijntje. Zij hield enorm veel van seks met vrienden en de manier waarop zij klaar kwam, heb ik zelden bij anderen mee mogen maken. Ik denk dat er nog wel meer vrouwen zijn die er op die manier over denken.

Het vervolg van het verhaal was minder romantisch en toont aan dat vrouwen over dit soort zaken soms toch nog een iets te positief toekomstbeeld hebben. Het kind opvoeden bleek veel meer tijd en inzet te vragen dan zij ingeschat had. Ook mede door haar drukke beroep, was haar leventje met veel leuke seks, snel herleid naar een braaf huismoederleventje met veel werk en geen tijd meer voor leuke verzetjes.

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Ik heb iemand net voor de Corona-pandemie na drie dates zwanger gemaakt. Het was een zeer geile BBW die woonde aan de andere kant van België. Het mocht via natuurlijke inseminatie. Het is zeer geil om te doen, maar ik zou het niet meer opnieuw doen. Ze wilde als BAM door het leven gaan, maar de gedachte dat je een kind hebt verwekt ja het is toch een apart gevoel, maar al bij al een zeer geile ervaring. Mocht m'n pap rijkelijk laten vloeien in haar.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Ik heb iemand net voor de Corona-pandemie na drie dates zwanger gemaakt. Het was een zeer geile BBW die woonde aan de andere kant van België. Het mocht via natuurlijke inseminatie. Het is zeer geil om te doen, maar ik zou het niet meer opnieuw doen. Ze wilde als BAM door het leven gaan, maar de gedachte dat je een kind hebt verwekt ja het is toch een apart gevoel, maar al bij al een zeer geile ervaring. Mocht m'n pap rijkelijk laten vloeien in haar.
meestal laten deze meiden zich dekken door meerdere mannen... en willen ze ook niet echt weten wie hun zwanger maakt .. :)
is eigelijk zoals bij vele hoertjes.. jij bent de enige die haar zonder condoom mag neuken.. :giggle:

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
't Is sowieso een uiterst geil iets om iemand te mogen bevruchten. Heb momenteel uitgebreid contact met een ex-collega van mij die centraler is gaan wonen. Dit jaar wordt ze 40 en ze wil dolgraag een kindje. Ze heeft een vaste job, goeie familie een eigen huis maar een kind mist ze enorm in haar leven én haar klok tikt.

Heb haar al enkele keren geneukt en goed mogen vullen met m'n sperma. 't Is echt een dame die kickt op veel sperma in haar. Ze had toen nog een spiraal zitten, het spiraal is er nu al enkele weken uit.

Ze wil nog eens neuken, maar 't is niet zonder risico stuurde ze. Door de gedachte alleen al begint het pap al te borrelen in m'n ballen, toch twijfel ik nog omdat er dan geen anonimiteit meer is.

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Ja klopt. Heb terug een 'aanbod' gehad. Ben geobsedeerd door seks en als je in een kut kan gaan en volspuiten kom je toch in een soort tweestrijd terecht haar vullen of niet

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Zeker vullen.... geen twijfel, maar kijk ook even naar de netflix docu "De man met 1000 kinderen".
https://www.netflix.com/watch/81674113?trackId=255824129

Er is verschil tussen vullen en zwanger maken. Er zijn genoeg kinderen op de wereld.

Heeft hij die vrouwen zwanger gemaakt door ze vol te spuiten? Ben tijdje actief geweest op van die fora, niet veel van die vrouwen willen geslachtsgemeenschap om zwanger te worden.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Zo snel kun je niet de serie kijken,... het antwoord op je vraag krijg je dan wel.
Samenvatting (spoiler alert): Nee hij heeft ze niet allemaal geneukt. Hij heeft op een aantal plekken ter wereld bij een sperma bank gedoneerd en veel vaker dan eigenlijk toegestaan is (andere namen gebruikt). Een aantal vrouwen heeft wel sex met hem gehad. De meeste vrouwen hebben zelf geinsemineerd met zijn zaad.

Maar volgens mij breng ik je nu alleen maar op verkeerde ideenen.... helaas

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
Nee zeker niet. Spermabank zou ik niet doen. Anoniem iemand onbeschermd als zij niks neemt of in haar heeft zitten volspuiten vind ik wel zeer geil

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Nog even dit:
Als biologische vader van het kind blijf je aansprakelijk voor de kosten van de opvoeding.
Ook al heeft de moeder een verklaring getekend dat ze daar geen aanspraak op zal maken.
Haar recht op kinderalimentatie blijft bestaan.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
ze nam de pil.. deed het alleen voor het geld en mannen die erop kikken..

Bijlagen

• Schermafbeelding 2024-12-27 082714.jpg
    Schermafbeelding 2024-12-27 082714.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 762

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Deze foto is loverkesara uit heusden-zolder belgie. Ze is hier op het forum beschreven en er stat 100den fotos en filmpjes van haar op internet.

Ze organiseert nog geregeld gb partys. Maar haar vriend is ziek en er staat op een site (imagefap ) dat het zomaar de laatste paar fotos en filmpjes kunnen zijn die geplaatst worden…..dus neem aan dat ze ook niet veel gb meer doet. Hij regelt dit allemaal voor haar en ze is werkelijk een onverzadigbare zaadhoer.

Terug
Naar boven