Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Soms is een bare gangbang of cumdump ook een verkapte, en doorgaans onbedoelde, breeding. Ik heb twee jaar geleden deelgenomen aan een cumdump en de dame bleek een half jaar later hoog zwanger. Zonder partner en onbedoeld, naar ik begreep. Hoeveel mannen en hoeveel cumdumps ze heeft gehad rond de bezwangerend weet ik niet. Maar een ervan is zonder dat hij het waarschijnlijk weet de vader.
Een heel opwindend idee, echter met de huidige technieken (wetenschap en informatica), staat dat kind en die vrouw zo aan uw deur en dan begint het pluimen.
Enkele jaren terug ben ik, samen met enkele andere mannen, een paar keer bij een koppel geweest waarbij het de bedoeling was haar zwanger te krijgen.
Het was zelfs zo dat ze niet pijpte maar enkel alle zaad diep in haar kutje wou.
Of er effectief een 'kleine' van gekomen is, weet ik niet zeker, maar de herinnering eraan blijft me zeker bij.
Vergeet niet dat onze hobby bedoeld is om de dames zwanger te maken.
Voor mij komt alleen NI in aanmerking.
Anders zou ik me een fokstier voelen die alleen dient om zijn sperma af te staan.
De daad hoort er bij als herinnering aan het zwanger maken.
Heeft er nooit iemand schrik dat er ooit financiële consequenties gaan volgen?
Ik beken, heel opwindend idee om dames zwanger te maken, maar de mogelijke gevolgen zorgen ervoor dat ik het niet in de praktijk wil brengen.
Ooit eens een zoekertje gezet op deverdwaaldeooievaar, maar alle dames wouden een contract waarin stond dat er geen vaderlijke rechten ontsproten uit de donatie.
Echter zo een "contract" is illegaal en het zorgt voor een spoor naar de donor.
En de enkele dames die oké waren met alleen het zaad, die waren echt van een te laag niveau.
Het moet nog "iets" zijn als je uw DNA achterlaat.
ik ben van mening dat " breeding" ook wel van toepassing is in het Hucow gebeuren . om de melkproductie te bevorderen . doch hoor je daar maar weinig over , en word het veel te snel geasocieerd met cuckold .
.
Ik doneer soms volledig anoniem, contact ging via ander account op Facebook dan mijn echte naam, en soms via contract met identificatie. Doneer nu 6 jaar, en geen vervelende gevolgen achteraf ervaren
Ik heb een dikke 16 jaar geleden een dvp bevrucht zonder het zelf te beseffen ,
Plots kreeg ik een sms met de vraag om nog eens langs te komen aan verminderde prijs ,
Daar aangekomen zag ik dat ze al mooi bol stond ,
Nooit problemen mee gehad ,
Heb ze altijd zonder mogen neuken
Zalige tijd
Ik mis ze zelfs nog een beetje nu ze gestopt is ,
ze heeft bij mijn weten 3 kids
Het laatste kindje is gemaakt met een gangbang , om zeker niet te weten wie de vader is/was
Heb 6 jaar geleden haar nog eens bezocht te Maldegem
Toen ook zonder ,