Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aad80.
Clara in Aalst(Oost-Vlaanderen) doet dit ook.
Wel even vragen aan de telefoon.
Ze moet zich kunnen organiseren,he.
Is nu wel in verlof tot ongeveer 15/08.
Ik laat me al jaren maandelijks compleet waxen, inclusief mijn anus en butt crack.
Ik ga altijd een van de grotere ketens, zoals Delete, No-Hair, Redu etc. En heb bijna tijd een nieuwe dame.
Komt zeer regelmatig voor dat ik tijdens het waxen een stijve krijg. Vind dat juist gaaf te kijken hoe de (vaak jonge) meiden hierop reageren. Hahahahaha. Kan heel wisselend zijn. Een aantal proberen het allemaal onder een handdoekje te houden of vragen je soms om even je zaakje mee Vast te houden. Sommige gebruiken helemaal geen handdoekje en verblijven of verkozen niet als je pik half of meer stijf wordt.
Ik zorg wel dat het gesprek altijd compleet relaxed normaal blijft en helemaal niks sexueels bevat. Lekker over koetjes en kalfjes praten terwijl je daar soms je stijve pik aan een jonge meid ligt te showen en je in je fantasie haar lekker helemaal volspuit
Ben in de afgelopen jaren al zeker 100x geheel geharst en heb nog ook maar een opmerking erover gehad.