Bombon Star - (Trans) Brugge

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Ben al een paar keer met haar op stap geweest, ook clubs en zo, we gebruiken nooit condooms als we elkaar neuken, maar als ik haar met andere mannen bezig zie gebruikt ze meestal wel een condoom. Is wel een hele geile toffe meid, en als je haar ergens in een club tegen komt en ze vindt jouw leuk kan je haar makkelijk neuken zonder er voor te moeten betalen.

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Net terug van date met deze dame. Had beter mijn geld in brand gestoken.

De ontvangst is in een motelkamer, bij aankomst kreeg ik het kamernummer. Eerst het positieve, de dame lijkt idd voor 99% op de foto's en ziet er naar mijn mening uiterst aantrekkelijk uit. Ze was ook fris gedoucht en had een lekker luchtje op (geen walm maar net voldoende). Ze heeft ook een zeer zachte huid en kon nergens stoppels ofzo vinden.

De date zelf vond ik allesbehalve, na overhandigen van het geld probeerde ik het voorspel te starten met wat zoenen maar ze draaide steeds haar hoofd weg (ik probeerde nog enkele keren tijdens de date maar dan maakte ze me met gebaren duidelijk dat zoenen niet mogelijk was).
Ze gebood me op het bed te gaan liggen en kwam naast me liggen. Ze nam mijn pik en kreeg die redelijk vlot hard met haar hand, ondertussen had ze mijn rechterhand op haar pik gelegd en klemde mijn hand vast tussen haar dijen zodat ik die niet vrij kon bewegen. Telkens ik mijn rechterhand toch vrij kreeg en probeerde wat over haar borsten of kont te strelen nam ze mijn hand vast, legde die op haar pik en klemde ze die vast met haar dijen.
Nadat mijn pik hard was begon ze als een wilde te zuigen maar te hard zodat ik er geen genot van ondervond, zelfs nadat ik meerdere keren "tranquillo" (1van de weinige woordjes Spaans die ik machtig ben) zei.
Blijkbaar was ze het beu dat ik met mijn linkerhand alsnog probeerde haar lichaam te verkennen en nam ze plaats tussen mijn benen om me zo met haar handen en af en toe 5seconden wild zuigen probeerde te doen klaarkomen op haar borsten waarbij ze steeds "sperma" herhaalde.
Aangezien ik betaald had voor een uur dacht ik dat ze misschien de eerste lading er vlug uit wil voor we overgaan tot sex, dus sloot ik de ogen en probeerde al een eerste keer klaar te komen. Zonder dat ik er erg in had had ze een dildo ter hand genomen, er een condoom overgedaan en duwde ze die met veel geweld in 1keer redelijk diep in mijn kont.

Toen was de lol redelijk vlug voorbij, hier was ik zeker niet voor gekomen. Ik trok de dildo uit mijn kont en gooide die op de grond. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik dat niet wou maar aangezien ik nagenoeg geen Spaans of Portugees kan en zij zo goed als geen Engels, laat staan Frans of Nederlands lukte dit niet. Terwijl ik me terug aankleedde was ze nog bezig allerlei dingen te zeggen en te gesticuleren waaruit ik kon opmaken dat ze niet blij was dat er fecale materie aan de dildo hing toen ik die opzij gooide aangezien dit nu voor een klein deel op de lakens hing.

Mijn conclusie? Gezien de verschillende positieve recensies op Hookers zie ik me genoopt om te zeggen dat je toch wel wat geluk moet hebben met deze dame want een goede bare date is geen garantie.

Terug
Naar boven