Bo - (Sai Thai) Deurne

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Net terug uit gezellig Belgie, had in een keer zo'n zin om heerlijk ontspannen en spannend gemasseerd te worden.
Wist nog een salon in Deurne op de Waasdonk. heen gereden en aangebeld. er waren 3 dames beschikbaar, Champagne, Kim en zekere Bo. De laatste gekozen, heelijk lijf en mooi koppie.
Uitkleden en douchen, ze kwam ff kijken toen ik douchte. leuk hoor, zij helpen met afdrogen en door haar knietjes om junior droog te maken.... nou ja droog ze begon me heerlijk te pijen, oooo zo lekker, wat een begin zeg pffff zeker 5 min heerlijk nat en diep zuigen, handjes op me billen om me steeds dieper te krijgen.
op naar de kamer, op me buik en overgieten met olie, niks eerst de benen en af en toe ff junior aanrijden, nee meteen b2b en vol leasen...
Na een 10 tal minuten rolde ze me op me rug en klom op me, poesje net boven junior.
Ze pakte me handen en zette ze op haar mooi gevormde borsten..... wat een genot.
Ze goot nog meer olie over me buik en borst en tussen ons in..... pik en poes zeg maar en begon heerlijk te glijden, steeds over junior heen met mooi geschoren kutje......
dacht nog wtf..... toen, ze keek me super geil aan en kantelde haar bekken en ik floepte zo naar binnen...... zo lekker.
zo heeft ze haar zelf en mij klaar gereden.
tongzoenen niet gedaan, niet gebeft, waar ik ook zo dol op ben.... nee ze heeft me geneukt en nog eens geneukt.
mijn zaad kwam uit me tenen, ik blijf spuiten..... :roll:
Later zei ze in me oor...... ik was zo geil en je bent zo lekker... kon me niet inhouden :mrgreen:
Bij weggaan bij de deur zij ze nog.... niet verder vertellen hoor :!:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
80 euro en 50 voor extra service, van te voren aangegeven / gevraagd alles erop en er aan :lol:

Gepard32

Toogplakker
13 apr 2016
33
0
I tried Bo today. Great massage and good company, but that's it.

Far away of pussy sliding at all or even NZC. Also sucking was with condom. I am very clean, but she was so carful not to get close. Very strange.

I wanted to lick her and she said that she has an allergy and that's why I cannot lick her. I would say maybe she just wanted to protect me :)
But that experience is totally different to what I was reading before.

Anyhow the massage was great and it was great talking to her. Nice girl.

Anyone a similar experience ?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
The first time I had that to with Amy, but de next time no problem. But after one year, no way any more!!
Strange girls.
But trust me with Amy I had this last week.....

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
I should say, the next time when you go there, give them from cotton.

Not normal man.

Gepard32

Toogplakker
13 apr 2016
33
0
Looks like the studio moved to Overijse. But there is
No BO anymore. Does someone knows where Bo is working now?

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Bo is verhuisd naar Janphen Thai Massage - Mechelen in Mechelen... Ik heb haar een tijdje geleden bezocht maar niks spannends gebeurt. Hiervoor ook een keer bij saithai, maar toen ook niks van bovenstaande... Eenmalig of misschien een andere dame?

Terug
Naar boven