Bo - Almere (vh Zwolle)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie werd vorige week vrijdag 26 jan al aangemaakt, maar verscheen vandaag pas op Kinky.
Contactpogingen om nzc bevestigd te krijgen, resulteerden tot nu toe alleen in de Lebara mobile berichtenservice.

Bo. - Erotische massage expert
www.kinky.nl/id=578612
> advertentie aangemaakt vr 26 jan 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Adverteert nu voor Almere.
Op het Kinkyforum meldde iemand dat het telefoonnummer niet deugt, zie hier: "Bij het bellen van het nummer van deze advertentie kreeg ik een boze Turkse man aan de lijn. Denk dat iemand deze man zijn nummer gebruik voor deze nep advertentie."

Zelf zojuist ook even gebeld, en inderdaad blijkt dit niet een telefoonnummer waar je de betreffende dame op kan bereiken, maar van een Poolse man (geen Turk dus) die verder overigens niet boos reageerde maar in slecht Nederlands rustig uitlegde dat dit zijn privénummer is.
Mogelijk is het telefoonnummer bij het aanmaken van de advertentie verkeerd ingevuld door de dame, waarna de betreffende Pool (die geen Engels kent) blijkbaar niets begreep van het telefoontje van de Kinky-belcomputer.
Vraag me af hoe de dame nu aan haar klanten komt...
-

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Als het maar niet die Bo is die voorheen bekend stond als Boudewijn :D

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Advertentie staat nu op Almere met ander telefoon nummer.
Vandaag gebeld en er werd opgenomen door een Nederlands sprekende Bo , ik kreeg de indruk dat dit niet de 23 jarige was waarmee word geadverteerd, midden in het gesprek werd de verbinding verbroken , geen idee of het aan de andere kant express ging want ik heb niet meer terug gebeld omdat ik het vermoeden heb dat ik niet ga aantreffen wat ik verwacht .

Terug
Naar boven