Blondje - Susteren

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/susteren/586602-blondje
Last minute afgesproken. Foto's spraken me aan. Was een lang rit. Kwam op de binnengalerij om een uur snachts in haar outfit. Aan haar foto's kon je zien dat de afgevallen was. Maar binnen bleken mijn vermoedens op een gegeven moment toch waar. Vet aan de drugs. Heeft ze zelf toegegeven.
Anyway, kwam op de bank. trok haar bh uit, en was meer aan het praten dan doen. UIteindelijk vroeg ze vier keer was ik vandaan kwam.
Zo ver heen dus. Betaalde 70 voor een half uur plus extra 50. Opeens zei ze, wil toch met condoom doen. Omdat ze zag dat ik wat nerveus was. Niet gek eigenlijk. Gaf 50 terug. Ik gaf aan naar de slaapkamer te willen. Een matras op de grond. :lol: . Je zag dat ze tijd aan het rekken was. Pijpen was niets.. Paar kusjes en bla bla, Toen werd ik het zat. Likte even haar poes en ze begon een beetje geil te worden. Ze zei daarna je kan ook trekkend klaar komen. Pfft, Maar goed, Zoals ik al zei , werd ik het zat en nam toen de regie in handen. Ik zei dat ze moest liggen en benen wijd. Merkte dat ze dat opwindend vond. Toen zei ik haar, neem die 50 euro aan, dan kan ik je zonder jasje erin stoppen, Ja ik weet het heren , maar was te geil. En ze had ook idd iets hoerigs. Ik stopte hem erin en haar kut werd natter, Toen zei ze nog niet in mij klaarkomen. Maar ja, ik dacht jij loopt mij te naaien, nu pak ik je terug. Ze werkte wel mee, en vond het geil om gedomineerd te worden. Uiteindelijk spoot ik haar vol. Ze vond het achteraf niet erg,
Daarna even gekletst met haar, en ze bood me koffie aan. En daarna maakte ze eten voor haar klaar en vroeg haar of ik ook wilde. Al die tijd stond ze in haar nakie.
Ik vroeg haar, als ik je 20 geef, neuk ik je nog een keer. Ze ging akkoord. Ze had het geld nodig.
Dus daarna nog een keer geneukt, ze vond het zelf ook geil ,.

Al met al, achteraf , denk ik toch die wil ik wel nog een keer bezoeken, maar ja he? De drugs. En het riscio is bij haar vele malen hoger.
Haar telefoon stond vol met foto;s van haar en soms klanten.
Zou niet mijn nummer geven als ik jou was, want ze stuurt je zo een bericht.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als ik je vorige zelfde vraag verwijder omdat de ervaring hier boven staat, gaat er dan geen lampje branden ???

60 minute man

Toogplakker
19 jul 2019
44
4
Ik ben er gisteren geweest.
ik heb nl een paar keer gebeld ze nam nooit op!!!
ze belde zelf terug naar weken pas in de ochtend 8:30 ik was op mijn werk ..
ze had een "aanbieding"50 voor een uur.
is goed zei ik ook bare? nee was dan 70€
Ik zag dat wel zitten dus ik vanavond 20:30 uur??
Nee wandt aanbieding was zogezect nu 8:30 uur,
dat ging niet, houw ut op he ze belde gister weer voor aanbieding,
ik ben er 2 uur snachts naar toe gegaan heren ik moet zeggenze ziet er beter uit dan de fotos :D :D :D :D
Maar wel 5 /8 jaar ouder ik schat haar 51/52 jaar,
ieder geval itv van anderen van tijdrekken enzo was geen spraken allens ging normaal er was wel iemand aanwezig!!!
op een veltmatrassje sex gehad klein onhandig :oops: :oops: tijdens het neuken zij ze geen interene donatie!!!
En echt daar knapte ik op af toen zag ik ook de deur open stond, :?: :?:
Ik was er eigenlijk klaar meee nog afgetrokken terweil ze balle likte ik kon iedergeval de deur zien,
Ik vertroude het gewoon niet meer nou ja klaar gekomen naar aftrekken doekje er bij ,
ik kon me wel op frissen dat gedaan eigelijk meteen naar buiten geloost!!!bijna de deur uitgeduwd controleerde ik mijn spullen voor de deur telefoon etc ik hoorde haar binnen meteen iemand roepen,
we moet gaan...ik keek op d klok in mijn wagen 45min binnen geweest NOOOIT MEER!!!!
op een t splitsing zag ik nog Herkenbosch lings af!!!1000x beter.
Nee Blondje -Susteren word bij mijn tellefoon gewist en blockeert!!!sonde geld joh.......

60 minute man

Toogplakker
19 jul 2019
44
4
Nee hellaas niet heren,
op pm kan ik nr geven dat had ik nog in mijn tellefoon staan
Waar ze zelf maanden later op terug belden.
De rest staat in mijn poost trek je leer er uit

Danny0612

Toogplakker
14 aug 2019
99
29
Afgelopen week was ik voor werkzaamheden in limburg.
Ik heb een sms gestuurd of de advertentie nog geldig was.
Niet veel later belde zij mij op.
Waar ik zin in had.
Afgesproken alles zonder condoom en intern klaarkomen.
Bij aankomst op het tijd stip en lokatie in susteren nam ze de telefoon niet meer op.
Iets later nogmaals gebeld maar ook geen gehoor.
Helaas onverrichter zaken weer vertrokken

Terug
Naar boven