Blondie1957 - Rotterdam

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Wie heeft ervaring met Blondie1957. De prostitutie marktplaats van de Benelux (21+). Omdat haar foto op sexmarkt er goed uitzien, heb ik haar gemaild. Ik kreeg snel reactie van haar met een aantal vragen. Dame stelt voor € 120,- wel wat eisen waar je aan moet voldoen om bij haar langs te komen. Je moet zo en zo al een frisse en verzorgde man zijn. Verder vragen over, je leeftijd, je lengte, je gewicht en omdat mevrouw nog al krap is de lengte van je penis. Omdat ik geen recensies van haar kon vinden ben ik toch wel benieuwd of er collega's zijn die ervaring met deze dame van 157 cm hebben.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Afgaande op haar profielnaam op de site zou ik zeggen dat ze 62/63 is qua leeftijd. Maar ziet er wel lekker uit op de foto. Ik zal binnenkort een poolshoogte nemen, als ik door de keuring kom😁

4fun

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik ben in februari bij haar geweest net voor dat de corona los barste.
Ze is inderdaad van 1957 dus 62-63 jaar oud.
Is een kleine dame met kort blond haar en voor haar leeftijd nog een goed lijf.
Als je binnenkomt krijg je wat te drinken en dan ff op de bank ploffen in de huiskamer.
Na 5 minuten wordt je de slaapkamer in geloosd en daar staat een ruim 2 persoons bed.
Er wordt niet gevraagd of je wilt douchen maar dat doe ik altijd al als ik van huis ga.
Na het uitkleden kan het spel beginnen.
Ze neemt wel het initiatief en begint dan met zoenen - strelen en daalt af naar je leuter.
Na een korte pijpbeurt sprong ze op me en vroeg of ze hem erin mocht stoppen uiteraard zonder condoom..werd ook niet over gesproken ofzo.
Omdat ze best wel vrij strak is gebruikt ze een glijmiddel wat voor sommige hinderlijk kan zijn.
Het enige minpuntje vond ik wel dat ze je al snel aanspoort om klaar te komen in haar.
Misschien omdat ze dat gewoon geil vind of...
Ik kwam na 10 minuten in haar klaar en we hadden ff pauze en konden even wat drinken en kletsen.
Was al weer tijd voor de tweede rond en wederom weer glijmiddel en nu missionaris gedaan.
Ook nu weer net nadat je hem erin floept zegt ze...spuit maar lekker in me.
Dus of ze dat bewust doet zodat je snel klaarkomt en klaar bent ...geen idee.
Daarom voor mij geen herhalings gevaar.
Ben ruim een uur binnen geweest dus dat is wel ok voor die prijs

Terug
Naar boven