Bloedverlies vrouw

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Hallo collega's ,
Even een vraagje, had een tijdje een sugar waar ik regelmatig mee afsprak en die had plots last van bloedverlies. Nu krijgt mijn vrouw dat ook :roll: kan dat met de wisselende contacten te maken hebben?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Wss chlamidia wat bij jou a-symptomatisch is: je hebt het, voelt het niet maar geef het wel door.

Standaard soa test zal uitsluitsel geven.

Succes !

A

Anonymous

Guest
Dat is 1 mogelijkheid, maar kan ook komen door schommelingen in de hoeveelheid hormonen, bijwerkingen van medicijnen zoals bijv. de pil of zelfs erger bijv. door een poliep maar dat kan ook goedaardig zijn. Zoals @Rumba zegt even laten testen dan weet je zeker of je er zelf niks aan overgehouden hebt.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Kan zijn... maar dat het bij beide contacten in een week tijd optreedt is wel veel toeval.

Laat ons iets weten ;)

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
ik sta iedere keer weer verbaasd over de keuze van forumleden om dit soort vragen eerst op dit forum te stellen ipv naar een dokter te gaan....

mis ik iets? dit is nog erger dan googlen naar symptomen van huidkanker als je jeuk aan je ballen hebt. :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
De medische wereld is niet zo eerlijk meer, alles draait er om jou als long-term happy customer te maken. De vergelijking met kanker is dan ook zeer misplaatst als daar de meeste winst op wordt gemaakt door medici.
Heb de medische wereld als werknemer, persoonlijk begeleider en als afnemer gezien en daar baseer ik mijn conclusie op.

Daarom is een vraag in een forum eigenlijk zo gek nog niet.

Bloedverlies bij dames is normaal, alleen rood helder bloed wijst op lekkage van een ader, donker bloed is oud en komt af en toe om het lichaam op te ruimen. Blijft het bloeden aanhouden dan zal ze de gynocoloog even kunnen bellen. Daar zal ze jaarlijks toch komen. (En nee ook geen goede ervaringen met gyno gehad met mn meisje...ook dat zijn zuigers)

A

Anonymous

Guest
Ik had vorige jaar twee Tinder dates waar ik bare seks mee heb gehad en met de laatste een relatie van +6 maanden.
Maar na op en gegeven moment kreeg mijn 2e date last van bloedingen en in het ziekenhuis werd geconstateerd dat
zij het HPV virus had die dat veroorzaakte. Ik schrok mij dood omdat ik mij enorm schuldig voelde, maar een SOA test
na seks met de 1e dame wees niks uit omdat bij mannen niet getest kan worden voor het HPV virus tenzij je toevallig
een zware uitslag krijgt op je eikel.
Uiteindelijk is het goed afgelopen, maar die dame moest wel naar het ziekenhuis voor een zware behandeling waarbij
zij echt dacht onvruchtbaar door te worden.

Terug
Naar boven