Bizarre prijzen!

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
496
In België kunnen zelfs profiteurs, steuntrekkers met hun royal leefloon en dito voordelen naar de hoeren.... veel hoeren cumuleren hier ook met een leefloon. Ik ken er persoonlijk van Hongarije, Roemenië, Ukraine (kwasi allen) en 2 Marokaantjes

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Leefloon is 1300 € in België. Als je nog een huis moet huren en wil eten, ga je niet veel neuken denk ik.

Net als in Nederland zit er veel fraude in de zorgindustrie, tiert de drugshandel welig en stromen er (door de hoge huizenprijzen) steeds grotere erfenissen binnen bij veel mensen.
Kortom er is ongelooflijk veel geld in omloop en een deel daarvan komt bij de dames van plezier terecht.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
496
Leefloon is 1760 euro voor alleenstaanden plus sociale woning aan 250 euro

Kwasi gratis gas en elec, gratis vervoer en medical care, studiebeurzen. Zelfs gratis netflix

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Vanaf 1 februari 2025 worden de leeflonen in België geïndexeerd: een alleenstaande ontvangt dan € 1.314,20 per maand, een samenwonende € 876,13 per maand, en iemand die samenwoont met een gezin ten laste € 1.776,07 per maand. Deze bedragen worden uitgekeerd door het OCMW en zijn bedoeld om mensen in financiële nood een bestaansminimum te garanderen.
Maandelijkse bedragen vanaf 1 februari 2025

• Alleenstaande: € 1.314,20
  • Samenwonend: € 876,13 per persoon
  • Samenwonend met gezin ten laste: € 1.776,07
Belangrijke informatie
  • Wie betaalt? Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) van uw gemeente.
  • Aanvraag: U moet een leefloon aanvragen bij het OCMW in uw woonplaats.
  • Wat is het? Het leefloon is een financiële steun om in uw basisbehoeften te voorzien.

Stijging leefloon -

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Persoonlijk vind ik te hoge prijzen een afknapper, dat afbreuk doet aan de ervaring, en je het gevoel krijgt dat het meer om het geld verdienen dan om de sex gaat.

Zoals deze dame in omgeving Sittard; Zeynep. Alleen in de avond of weekend actief. Ziet er heerlijk gevuld uit met exotische huidtint. Appen ging goed in Engels. Helaas forse meerprijs voor nzc, maar zelfs dan; half uur 150 + 100. Ik mocht met lager voorstel komen, maar heb ik niet gedaan. Misschien had €200 incl. gelukt. Ik was geil, maar durfde het toch niet aan. Teveel voor als het weer tegenvalt. Kon ook geen (recente) reviews over haar vinden.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Leefloon is 1760 euro voor alleenstaanden plus sociale woning aan 250 euro

Kwasi gratis gas en elec, gratis vervoer en medical care, studiebeurzen. Zelfs gratis netflix
Zeveraar…door mensen zoals jou zitten we met NVA opgescheept. Roeptoeters die denken iets te weten.

Terug
Naar boven