Bizarre en creepy dates

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Leuke verhalen en ik hou het kort en krachtig

Ik ben 19 jaar oud

Ik was in partystad lloret de mar

Ik had 1 dame versierd van 25 die mij wel schattig vond en ik vroeg

Hey met wie ben jij hier dan ?
Zei ze ik ben alleen me 3 vriendinnen hadden geen zin om uit te gaan

na n paar drankjes was de avond klaar en gingen we aan zee nog ff wandelen en naakt zwemmen

het was best fris dus we gingen er snel weer uit maar ik was wel hard aangezien ze tegen me aan zat te rijden hele tijd en zoenen

Ik lag op het zand en plots zonder enige twijfel ging ze op me zitten daar heb ik mijn eerste bare ervaring… ik dacht oh nee … maar me pik zei OH JAAA

En het duurde geen 3 min en kwam al klaar gelukkig wel over haar grote F tieten

Ze vroeg slaap je met mij vanavond
Ik dacht ja sure

Bij haar thuis aangekomen waren haar 24-28 categorie leeftijd vriendinnen nog klaar wakker

En die waren heel heel heeeel nieuwsgierig wat wij deden in haar slaapkamer

Ik op mn knieën haar beffen en tot me schrik voel en zie ik ipv 2 tieten 6!! Tieten

En ze wilde alle 3 mijn jonge heer in zich hebben ZC!!

Beste nacht van me leven

A mans dream that became a boy his reality

🧢

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Hallo daar

25 jarige kwam zelf uit spanje Barcelona
1 uurtje daar vandaan

Die andere twee waren haar vriendinnen uit italie

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Waar is die 3e vriendin dan gebleven? In je verhaal schrijf je toch echt dat er 3 vriendinnen thuis zaten die geen zin hadden om uit te gaan.
Later waren dit er ineens 2 geworden?

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@sdm Ik denk bizar lekker en ik gok dat het is gebeurd tijdens Halloween.

Hooked

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
En zo dronken dat je niet meer weet of het echt was of een droom. Tot je bij het douchen een kilo zand uit je bilnaad spoelt.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Wie in die donkere buurt terecht komt met een dame, mag niet al te nauw kijken. Marginale omgeving, bij nacht. Er zijn daar wel enkele echt vuile koten die illegaal als 'flatje' verhuurd worden aan meisjes die zelf ook compleet illegaal zijn.

Ooit stond er eens een zwartje, 500% stoned, met haar broek op haar enkels en voorovergebogen. Op de hoek van de straat. Een voorbijganger kon gewoon aan haar reet en aan haar poes zitten. Geen reactie, ondanks gelach van enkele toevallige toeschouwers. Je kon haar zo vogelen als je wou. Maar daar hoort dan wel bij dat je nadien hoogstwaarschijnlijk de dokter mocht gaan sponsoren. Ik betaal liever een meisje dan een dokter.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Het betalen van het meisje houdt in dat je vrij kan kiezen aan wie je betaalt en wat er als service van verwacht. Als hobby is dit super. Staat totaal los van relaties of vriendschappen. Het hebben van een vaste partner verandert dus niets terzake, voor mij. Eigenlijk is betaalde seks dus best wel de prijs waard.

Als ik ooit van mijn leven in een rusthuis zou belanden, wil ik liever met veel plezier en nagenot terugdenken aan de talrijke leuke meisjes waar ik tegen betaling zomaar seks kon mee hebben, in plaats van te moeten zitten treuren om gemiste kansen in het leven om een of andere vrouw aan de haak te slaan. Je kan het altijd met je partner doen, maar in de Alpenlanden kent men in dat verband een mooi spreekwoord: enkel een marmot kruipt altijd in dezelfde pijp.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Kleine correctie: Illegale meisjes bestaan niet.
Er zijn alleen maar lekkere meisjes, geile meisjes en neukbare meisjes. Wanneer je veel geluk hebt vallen de meisjes in alle drie de categorieën. Jammer genoeg komt dat laatste niet zo veel voor.

Het is aan te bevelen om je snikkel niet met pissen maar met neuken te verslijten.
Wanneer je uiteindelijk in een rusthuis belandt kun je terugdenken aan al die heerlijke meiden.
Geen man zal terugdenken aan pissen ook al kan stevig pissen heel erg aangenaam zijn.

Laatst bewerkt:

barelover020

Toogplakker
12 nov 2023
32
18
Jaren terug date gehad met een dvp via sexjobs
Was in Amsterdam west. Tijdens het neuken piste ze perongeluk over mij heen. Ze was erg zenuwachtig. Er kwam ook stink geur uit haar kutje. Mijn hele kleding vies en onder pisgeur
Ik was boos en vroeg deel geld terug ging ze janken dat ze het zwaar nodig had dat geld.
Ik dacht afijn betaald voor een half uur 5 minuten neuken niet klaarkomen 100 euro lichter en met piskleding naar huis

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Ik eens gehad in zwembad, waren aan het neuken en plots voelde ik echt een warme straal op pubis, dame was gewoon aan het pissen. Wel nog geil.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Tijdens het neuken piste ze perongeluk over mij heen. Ze was erg zenuwachtig. Er kwam ook stink geur uit haar kutje. Mijn hele kleding vies en onder pisgeur

Ik dacht afijn betaald voor een half uur 5 minuten neuken niet klaarkomen 100 euro lichter en met piskleding naar huis
Moraal van het verhaal: Gewoon je kleren uitdoen voordat je gaat neuken :ROFLMAO:

Het leven kan zo simpel zijn .......

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Jaren geleden bezocht in in Esperanza Leeuwarden een Afrikaanse dame. Behoorlijk gezet, maar ze verleende de door ons gewenste service. En die was best goed te noemen. Wat opviel is dat ze vaak behoorlijk los ging als je haar oraal verwende. Daarna was haar roze kutje zo glibberig dat je er zonder enige moeite zo lekker naar binnen gleed.

Bij 1 van mijn laatste bezoekjes aan haar was ik weer bezig haar kutje uit te likken. Ze reageerde weer heftig. Ik ging door en op een bepaald moment begon ze echt rare oergeluiden te maken, te trillen en haar ogen stonden ook raar. Even leek het op een scene uit The Exorcist. Je kon ieder moment de beroemde zin" Your mother suck cocks in hell !" verwachten. Gelukkig bedaarde ze weer en ik moest ook even bijkomen van haar reactie.

Vervolgens ben ik weer op haar gekropen, stak mijn lul zonder condoom in haar lichtroze kut en ben na tijdje goed doorneuken lekker klaar gekomen. Maar haar reactie tijdens het beffen zal ik nooit vergeten. Bizar en beetje beangstigend tegelijk. Volgens mij werkt ze nu al jaar of 4 niet meer in Leeuwarden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven