Bijhouden "archief".

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Zijn er nog wandelaars die een soort archief bijhouden van de dames die ze bezochten ?
Van de meeste betalende sexcontacten heb ik altijd een archief bijgehouden, soms als geheugensteuntje voor later. Meestal per map (digitaal uiteraard) op naam/leeftijd waarin alle foto's staan uit hun advertenties en evt foto's van tijdens de dates zelf. Sommige memorabel, anderen dan weer dat je ze nauwelijks of enkel vaag herinnert omdat je na al die jaren zoveel DVP's hun pad gekruist bent.
In vele gevallen vind ik het ook erg handig wanneer een DVP na lange tijd weer opduikt en je je geheugen weer effe kan opfrissen.
Of soms... pure nostagie :)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik hou geen archief bij , en zeker niet digitaal , heb in de loop der jaren al zoveel dames bezocht dat de eersten nog in een papieren archief opgeslagen zouden zijn . In mijn begin tijd was nzc bij dvp's heel vaak op gevoel bij de dames aankloppen en het dan vragen en in die tijd
was de kans groot dat het mocht . Hierbij spreek ik dus nog voor de internet tijd …..

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Vroeger deed ik dat. Heel compleet met foto's enz.
Keurig weggeborgen en versleuteld, maar ik ben het extra sterke wachtwoord kwijt. Normaal sla ik die op in 1Password, deze dus niet.
Het zal dus eeuwig versleuteld in de Cloud blijven staan.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb zelf een veilige plek waar ik mijn betaald en niet betaalde dates erin staan. En deze forum helpt ook een beetje, waar ik mijn ervaringen kan terugvinden. Ik waardeer zeker de bijdragen van medewandelaars. Het bezoeken van een dvp gebeurt niet vaak want ik ben daar kritisch in. Dan raadpleeg ik deze forum, want ik wil ik zeker waar voor geld en iets om op deze forum te delen. Daarnaast heb ik accounts op chat en datingsites en op xhamster. Dat resulteert soms in een geil contact.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Voor mij helaas te laat om met een compleet archief te beginnen.
Had ik 11 jaar geleden al moeten doen. Maar de lekkersten zijn me wel bijgebleven.
Had een paar leuke films en foto's opgeslagen, maar door het vergeten van het paswoord kon ik er niet meer bij.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ik ben er ook vrij laat mee begonnen, een jaar of 15 geleden, van een jaar of 25 wandelen. Van elke bezochte dame wel alle foto's uit advertenties, en ook de foto's als er eventueel gefotografeerd mocht worden tijdens de date. En ik moet zeggen dat ik sommige dates, van dames die ik bv. maar twee keer zag, me nauwelijks kan herinneren :) Papieren archief van magazines als Flirt (de rest weet ik zelfs al niet meer... iemand ?) heb ik onlangs vernietigd omdat het niet "veilig" genoeg is en het toch alleen maar plaats inneemt. (Bye nostalgie :) ).
En bij velen is het natuurlijk van: "Damn... Zo spijtig dat deze gestopt zijn".

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
The Destroyer, in principe valt dat te fixen... al moet je hem dan wel uit handen geven :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik noteer al mijn bezochte dames in mijn agenda en als het nzc is schrijf ik dat. Zo weet ik ook hoeveel dames ik in één jaar tijd heb geneukt. Vandaar dat ik geen afstand kan doen van al mijn agenda's.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Ik heb twee periodes in mijn leven, voor het getrouwd zijn en erna...
Ervoor deed ik er heel veel gratis, gewoon uit de disco ofzo...
Erna enkel betalend, ik wil geen risico lopen, maar inderdaad ik heb op mijn werk een gecodeerd dagboek waar ik ze allemaal in bij houdt... We zijn onderweg naar de 1000...
Al geef ik toe dat ik er nu liever 1 vaste zou hebben die ik er niet voor moest betalen...

BareMaster

Toogplakker
28 apr 2016
60
28
Ik houd zeker een digitaal archief bij van de dames die ik voor betaalde sex bezocht heb. Altijd leuk om daar af en toe in te kijken. Ik bewaar daarin de de advertenties en de foto's daaruit, mijn recensies en ook de foto's of filmpjes die ik heb gemaakt. Het is inmiddels een hele verzameling. Het archief van de dames die ik bare heb geneukt, groeit inmiddels ook :cool: .

Terug
Naar boven