Bij aankomst bij dame onaangename verrassingen

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Misschien is dit thema al eerder aangekaart maar ik :cry: vond er op het eerste gezicht niets van terug. Twee recente voorbeelden van wat ik bedoel;
- bel dame in kwestie en date kan doorgaan. Omdat ik van ferme derrieres hou met een behaarde poes, kom ik er af en toe om haar in doggy tduse neuken. Bij aankomstblijkt haar rechterknie ingepakt omwille van menicus- probleem. No doggy dus. Waarom zegt ze dat niet bij het maken van de afspraak?
- kom eerste keer bij dame die op redlights aangeeft dat tongzoenen kan alsook alle standjes mogelijk. In de hitte van de strijd: no french kissing, no doggy, no cowgirl...
Wat doen jullie dan? Onmiddellijk weggaan? Prijs afdingen? Probleem is vaak dat je op voorhand moet betalen en daarna dus klem zit als de dame niet eerlijk en respectvol naar jou toe is...

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
2 komt veel voor, vooral dfk. Je kan dan niets doen tenzij slechte recensies schrijven... :twisted:

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
De laatste keer dat ik niet kreeg waarvoor ik betaalde was gewoon oplichting. Betaald voor anderhalf uur, maar na 1 ronde (half uurtje) werd ik al weggestuurd. Volgende klant zat zelfs al in de woonkamer. Ik heb geld terug gevraagd, maar dat kreeg ik niet, dus ik heb stennis gemaakt. Volgende klant weggejaagd. Toen belde ze haar pooier en gaf de telefoon aan mij. De licht-getintiër was al onderweg met vrienden. Ik had geen zin in een mes tussen mijn ribben en ben toen weggegaan.

Bij thuiskomst heb ik illegale prostitutie gemeld op dat adres via meld misdaad anoniem. Advertentie was twee dagen later weg en heb ik nooit meer gezien.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Spijtig dat misdaad anoniem in België niet bestaat.

Brussel tippel: heb ooit eentje uit hotel Europe in haar nakie terug in de gang gesmeten. Dat kind krijste gelijk een kat die verzuipt. Die van het hotel gaven geen kick, ook niet andere collega's, heb mijn 100 euro uit haar portefeuille genomen en toen haar kleren, gsm en handtas ruw de gang in gesmeten.

Ging wel met een klein hartje buiten maar geen pooiers te bespeuren. Kwam ze later nog eens tegen en ze stak haar midden vinger op, dat was alles

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Hadden duidelijk afgesproken voor tongen en alles bare voor 100 euro, 30 min. Leek me een correcte deal

Naakt op het bed: geen tongen, zelf geen schuchter kusje ! Pijpen wou ze al mc doen. Toen heb ik die Hongaarse gypsie vlegel bij de arm genomen, deur open en uit de kamer de hall ingezwierd. Haar handtas in de kamer uitgekieperd en mijn 100 euro teruggenomen. Er zat 150 euro en een 10tal cds in die tas. Was nog zo eerlijk om enkel mijn 100 euro te nemen. Is er eentje van die pimp die altijd voor de Twins staat (blvd Anvers), rond de 45 met kaal hoofd en lederen pet. Normaal gebouwd, beetje kromme rug ;) De habituees van Alhambra weten wel wie ik bedoel....

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
All these women work illegally, no KVK number nothing and you expect everything will be cool and smooth.
Pimps or a bunch of men in the same house doesn't scare me or bother me like most are worried something might happen.
I won't say never had my shares and experiences, all I'm gonna say Is I've learned and know it's part of the choices I made.
You don't want to worry about pimps etc or being scammed it's simple, visit legal brothels, where problems also happen and the law gets involved faster :lol: :lol: :lol: :lol:

It's simple, don't give your money before confirmation to what was discussed on phone or 90% you lost your money :roll: :roll: :roll:
Don't want to do what agreed on no problem, I'm leaving you're lost, pimp comes to me, its simple she says she does not do what I want I can't give either of you my money I'm outta here

I say you can't hustle a hustler ;) ;) ;)

Stay Alert and Safe and trust your instincts, don't think with your dick ;) ;)

Baley :cool: :cool: :cool:

fré123

Toogplakker
10 dec 2016
67
12
You win some, you lose some. Met ervaring leer je de meeste er zo wel uithalen. En anders gewoon een slechte recensie schrijven.
Heb indertijd zo 1 op Provla en Hookers gerecenseerd. 2 weken later zat ze voor haar kamertje in de Value Stay toen ik van een ander meisje kwam.
"You wanne come inside? Very quiet last weeks, nobody call?". Heb gezegd dat ik juist elders geweest was. Het wordt tijd dat een aantal van die
Oost-blokkertjes leren dat als ze 100 voor een half uur willen dat ze niet met 50 euro service van de ruitjes moeten komen.

Terug
Naar boven