Biglady - Barneveld

A

Anonymous

Guest
Paar dagen geleden had ik de vraag gesteld of iemand ervaring had met ene Biglady uit Barneveld
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/506251-Nu-Nu-Actie-Actie-Altijd-Nat-En-Geil/default.aspx
Geen antwoord, dus moest ik het maar zelf gaan uitzoeken. Mail beantwoorden via Kinky duurde wat maar aan het foon werd snel opgenomen.
Aan het telefoon was de stem redelijk vriendelijk en er werd makkelijk een afspraak vastgelegd. Ik koos voor een half uur en kreeg netjes adres doorgegeven.
Ter plaatse aangekomen bleek het een klein appartementsgebouw te zijn, van buiten netjes onderhouden in centrum Barneveld, naast een kerk (gezien het aantal instituten dezer aard in de streek denk ik niet dat ik hier zondig in indiscretie :lol: ).
De deur stond op een kier toen ik de trap opkwam. Mevr bleek helemaal naakt in de keuken te staan. Helaas is zij een stevige rookster, dus wie niet naar de sigaret ruikende naar huis mag komen blijft hier liever weg.
Voor de liefhebbers van het stevige type werd ik op mijn wenken bediend: buik, borst en bil waren in ruim voldoende mate aanwezig, de borst lekker zwaar hangend met naar beneden wijzende tepels. Na het regelen van de financiën (75€/30 min) wat minimalistische communicatie, ik heb me even opgefrist terwijl Biglady even heer nicotinepeil in orde bracht. Terwijl ze in de keuken stond mocht ik aan haar frunniken. Na wat knuffelwerk gingen wij naar de rookvrije slaapkamer. Na wat pijpen ging Biglady op haar kniën en ik mocht zo de natte kut in. Er lagen wel pro forma wat rubbers maar er werd niet aangedrongen op hun gebruik. Missionaris vond ze niet zo leuk, dus terug naar doggy en na een tijdje in de lekkere natte kut deze gevuld. Wat kletsen en Mevrouw moest weer ene opsteken. Ik was nog geil en heb haar staande tegen de aanrecht gestoten terwijl ze rookte. Lekker in de volgespoten kut die ik dan nog eens mocht vullen.
Al bij al behoorlijke service als je van het formaat houdt. Veel conversatie zat er niet in. Appartement is klein maar itt tot recensie op hookers behoorlijk onderhouden, Biglady is proper maar niet 100% gladgeschoren. Wel wordt er zwaar gerookt, da's nie gezond, hé! :mrgreen:

renerdam

Toogplakker
24 apr 2015
36
11
paar weken geleden ook bij mw geweest, bij binnenkomst stond ze flink te roken, minimaal 3 sigaretten voor we naar de slaap kamer konden gaan, onder tussen wel der geprobeert vingeren tegen het aanrecht aan, helaas had ze een klein hondje die ze toeliet elke keer tussen der benen te laten ruiken, niet echt fris,

op bed der even gelikt, ze heeft me gepijpt, en toen mocht zo op der klimmen letterlijk en figuurlijk en hard nemen en volspuiten.

helaas geen naspel of tweede ronde op bed, eerst moest ze een peuk, ook ik heb der nog keer van achter genomen tegen tijdens ze stond teroken, ze zegt niet veel, rookt veel en zo met de kont naar achter ze liefste alleeen in de keuken genomen word.

als je van dik en vol houd is dan heeft de juiste figuur, zou meer van zulke adresjes willen hebben

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Ik heb haar een keer bezocht. Geile dame, geen gfe. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Dit hieronder lees ik zojuist op een ander forum. Dus ook anaal is ze niet vies van. Zie hieronder artikel

Ze stonk niet ofzo, maar waar ze ontving maakte een groezelige indruk. beetje een zooi.
Ze is een beetje als ma flodder met dikke tieten en kont. Daar moet je wel van houden. ik vind dat soms wel lekker.

Dame is totaal niet op de tijd. Eerst ff rustig peukie gedaan en beetje kletsen heel relaxed.
Toen had ze wel zin in actie en had met 5 seconden alles uit. Ging ze naakt d'r tanden staan poetsen terwijl ze d'r kont heen en weer wiebelde. wel lekker.
Daarna heeft ze me gepijpt en dat deed ze dusdanig lekker dat ik na enige tijd d'r mond volspoot. dit spuugde ze uit.

Ze vond het blijkbaar jammer dat ze niet geneukt was want ze drong er op aan dat ze dat nog wel wilde. mocht ook zonder.
Dat zonder leek me niet zo'n goed idee, maar een 2e ronde kon nog wel. Dus ik vroeg nog om een peukie en die kreeg ik ook, om ff bij te komen.

Na weer wat kletsen daarna op z'n hondjes geneukt en een vinger in dr kont gedrukt... die wilde wel.
Daarna lekker in d'r dikke kont geneukt en dat hou ik nooit lang uit dus 2e keer klaargekomen.

Ze heeft nergens extra om gevraagt.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
In de advertentie op kinky wordt vermeld dat er meerdere dames aanwezig zijn. Iets van gezien?

A

Anonymous

Guest
Kwam er toevallig langs ivm werk. Heb soms zo'n bui dat ik trek heb in vol en type t kan je buurvrouw zijn. afspraak zonder probleem via sms gemaakt.
Big dekt idd de lading. Dame is meer dan vol. Bij aankomst stond deur op een kier en ze stond al naakt over de tafel gebogen klaar. Even wat gevingerd om voor voldoende nattigheid te zorgen en daarna zo staand genomen en volgespoten.
Verhalen van voorgangers kan ik beamen. Ze rookt tijdens de wip en ook t hondje banjerde er vrolijk om heen.
Geen herhalingsgevaar, maar gewoon een aardige zaaddump op t moment dat ik die wel kon gebruiken.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Vorig jaar deze dame bezocht
Voor 50 euro een vluggertje.
In de slaapkamer in doggy positie je lul erin steken en haar vol blaffen.
Daarna is het over en loopt ze de woonkamer weer in om te roken.

Terug
Naar boven