Biella - Zoetermeer

remco2712

Toogplakker
10 sep 2016
37
12
ik heb contact gehad via de app.
130 euro voor 30 min bare en 200 voor 1 uur.
Op de vraag anaal krijg ik hetzelfde antwoord.
Maar toen ik vroeg bare en anaal bleef het stil. Dus geen idee of het dan 130/200 blijft of dat het dan 260/400 wordt.
Heb haar nogmaals de vraag gesteld. Mocht ik antwoord krijgen dan vermeld ik dat.

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Ik had ook een app gestuurd. Eerst kreeg ik een automatisch bericht dat ze liever in het Engels conserveert. Vlak vrij snel daarna kreeg ik antwoord in het Nederlands met antwoorden op mijn vragen; 200 per uur + bare. Je mag wel in haar mond klaar komen en/of haar borsten, Je mag haar wel bare neuken maar niet in haar klaar komen. Verder heb ik niks meer gevraagd.

remco2712

Toogplakker
10 sep 2016
37
12
Ik krijg alle antwoorden in het engels!!!???
Idd 200 pu Bare en anaal. Twiijfel of ik de gok ga nemen.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Kansloos, Kansloos Kansloos dit

Dan mensen ballen wanneer ze een afspraak probeer te maken en lukt niet

Every time you app and just ask questions, chicks send your number around to other chicks and that's probably why when you try to arrange and fail

Why message a chick if you know you ain't got money and have no intention of actually meeting

A free date already seems impossible for most here and a pay date seems harder to get than a free date :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Stop asking if bare extra on the phone, you just screwing yourself and the industry

Due to all the questions, we get + 50 extra for everything and sad part is many constantly paying that and have the balls to say only vaste klant kan en betaal je 200/250 voor uurtje

I app when i want to plan a date and keep it simple, no need to ask for bare, just go with extra money and see how it ends, the less you pay the more you can visit depending on your weekly/monthly budget

Baley :cool::cool::cool:

remco2712

Toogplakker
10 sep 2016
37
12
Ik heb iig geprobeerd een afspraak te maken. Jammer genoeg het vaak gebruikte trucje. Wel een straat krijgen en als je daar eenmaal bent dan blijft het stil. Zo treurig, ik snap niet wat men er toe beweegt om dat te doen. Maar goed.

Terug
Naar boven