Bieke - (Dreamteam) Vlaanderen

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Op de site van dreamteam is het reeds intiem zonder met een vraagteken, het zal dus wel weer een lokmiddel zijn, benieuwd naar de eerste ervaring hier

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
catatje zei:
Op de site van dreamteam is het reeds intiem zonder met een vraagteken, het zal dus wel weer een lokmiddel zijn, benieuwd naar de eerste ervaring hier

Bij DT en SL staat dit bijna altijd zo aangegeven.

Gepard32

Toogplakker
13 apr 2016
33
0
Tried Bieke. Very nice lady with a good slim body.
Here blow job is ok, but nothing great, but the rest is good. Very nice to talk to as well.
NZC is +50 Euro. No problem at all. She is proactively asking herself for it.

raad26

Toogplakker
24 dec 2015
44
7
Iedereen die Bieke heeft geneukt met izc en pzc van begin augustus en mss ervoor zich best laten testen op chlamydia.
Of het van Bieke komt ben ik natuurlijk niet volledig zeker, de kans is wel 50%.

raad26

Toogplakker
24 dec 2015
44
7
Die andere zogenaamde 50% heb ik verwittigd en zij bleek negatief, wie, is iemand die niet adverteerd.
Achteraf is het getal 50% nutteloos gebleken, ik dacht eerst dat het van 1 van beide kwam, heb gisteren gebeld naar het bureau van Bieke en ze heeft haar urine laten testen en ze heeft GEEN chlamydia, Bieke adverteerd terug met izc, en denk persoonlijk niet dat dit bureau de waarheid gaat verzwijgen, andere dames mc heb ik het ook gemeld.

Misschien komt het via deze dame https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mysterieuze-meid.html

Maar zou ik raar vinden gezien er tussen de date met izc en de 1ste symptomen 5 weken en 3 a 4 dagen zit.
Ik heb het haar gemeld, gezien het niet van de 1ste 2 optie's komt weet ik het nu ook niet meer.
Elke dame mc en zc sedert begin juli heb ik verwittigd, meer kan ik niet doen.
Wat de betrokken dames er mee gaan doen kan ik niet voor instaan.

Ik heb mijn plicht gedaan en sommige melden niks aan niemand en doen gewoon nog enkele weken verder zelfs zc voor ze medicatie nemen.

raad26

Toogplakker
24 dec 2015
44
7
raad26 zei:
Die andere zogenaamde 50% heb ik verwittigd en zij bleek negatief, wie, is iemand die niet adverteerd.
Achteraf is het getal 50% nutteloos gebleken, ik dacht eerst dat het van 1 van beide kwam, heb gisteren gebeld naar het bureau van Bieke en ze heeft haar urine laten testen en ze heeft GEEN chlamydia, Bieke adverteerd terug met izc, en denk persoonlijk niet dat dit bureau de waarheid gaat verzwijgen, andere dames mc heb ik het ook gemeld.

Misschien komt het via deze dame https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mysterieuze-meid.html

Deze dame testte ook negatief op chlamydia.
Bron van besmetting heb ik niet kunnen achterhalen, iedereen in de 4/5 weken voor de symptomen was negatief.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Waarom post je dat antwoord hier niet op ipv via pb?

Aan mij ben je geen uitleg verschuldigd.

raad26 zei:
raad26 zei:

Deze dame testte ook negatief op chlamydia.
Bron van besmetting heb ik niet kunnen achterhalen, iedereen in de 4/5 weken voor de symptomen was negatief.

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Date met Bieke gehad in Claridge Geel, mooie dame met slank lichaam en gepimpte borsten. Leuk gesprek, gezellige omgang en weet ervan te genieten. 2x komen in de poes, afwissellend lekker pijpen en likken. Tongzoenen met overgave. Aanrader :D Ik spreek zeker nog eens af.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo jongens, alle meldingen die niet bewezen zijn, en gespeculeer opleveren maar weer weg gesloopt.

Graag onderling per pm communiceren als je er verder over wil kletsen, of met aantoonbaar bewijs komen.

jozeflotus

Toogplakker
23 apr 2015
41
0
Een tijdje geleden heb ik haar mogen leren kennen
Leuke dame alles zoals voorzien, vlot slank neemt indien nodig het roer zelf in handen
Wel een beetje spijtig van de gepimte borsten, maar daar gaan we zeker geen zaak van maken

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
50 euro meerprijs maar ik kan de basisprijs nergens vinden...

Terug
Naar boven