Bibi - Alkmaar

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

Vandaag deze dame gebeld en naar Alkmaar afgereisd. Ben ik bij haar adres en bel aan. Doet ze de deur niet open. Toen weer mijn telefoon gepakt. Zeg ze dat ze nog een andere klant heeft; dubbele boeking of zo. Ben maar doorgereden naar de Achterdam. Een beetje gewandeld, geen nzc-dames te bespeuren.
Dus beste mensen wees gewaarschuwd.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dit is een van de advertenties van het Zwerfbaredijsje, hoop dat eerdaags weer eens te actualiseren.

Tip: eerst even het zescijferige advertentienummer van Kinky invoeren bij de zoekfunctie rechtsboven.
Adverteerders op Kinky kunnen van alles veranderen aan de advertentie, maar niet het advertentienummer.

Dan had je dit gekregen:

Vraag: wil je het adres nog even laten weten? Gezien de duidelijke foute boel die hierachter zit, hoeven we daar geen terughoudendheid te betrachten. Degene die de telefoon beantwoordt, is overigens niet de dame van de advertentie.
-

A

Anonymous

Guest
Ik volgde Bibi een beetje wat opviel is dat zij diverse steden afreist Gouda, Alkmaar, Kerkrade en soms één dag in een andere stad zit Rotterdam.
Als je in Kinky zoekt met de filters Anaal, Bare en dezelfde stad als Bibi dan krijg je ook steeds Veni, Bianika, Kersha, Latifa allemaal 50 jaar en hetzelfde diensten pakket voor licht verschillende prijzen. Allemaal nederlands sprekend.
Ik zie nergens recensies van deze groep.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ik probeer het al geeneens meer bij zulke dames,, jaar of wat geleden zaten er ook van zulke damen in Egmond aan zee . Ik heen en toen was niks meer mogelijk mooi toedeloe!!! Nog geen eens een raar gezicht van die dames en hup,, rechtsomkeert en dan maar naar de achterdam geweest. Zo moe wordt je der van gewoon weren zulke dames.. :? :!:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Adverteert nu voor Kerkrade op de Eglantierstraat 13, zie hier.
Zie voor de laatste update van het Zwerfbaredijsje hier.
Komt eerdaags een aanvulling op, want er zijn nadien nog een aantal nieuwe advertenties aangemaakt.
-

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
gefikst zei:
Het hele circus is verhuisd naar Arnhem
Niet allemaal, er zitten er ook 8 in Zwolle en 3 in Breda...

Adres in Arnhem is Voetiuslaan 9-4, dat is op de 4e etage van een lange rij flats in het Statenkwartier.

Voetiuslaan9-4,Arnhem.png

Terug
Naar boven