Bianca - Gelsenkirchen

Heijo81

Snuffelaar
13 dec 2019
4
2
Ik ben weer bij haar teruggegaan en heb een flinke hoeveelheid slagroom laten opkloppen. Een echte aanrader. Mijn nagels zijn nu perfect verzorgd. Zelfs daar beneden, afgezien van de crème van alle vorige klanten, was alles schoon.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca's terugkeer laat deze keer wel erg lang op zich wachten. Kijkend naar haar tiktok zit ze nog steeds in haar thuisland. Zo gauw ze weer terug is in Gelsenkirchen laat ik het weten en zal haar dan uiteraard zo snel mogelijk gaan bezoeken maar ben bang dat een hoop mannen haar ook willen want meer als drie maanden is ze al afwezig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Een uur geleden kreeg een whatsapp bericht van Bianca en zaterdag kan ze weer bezocht en volgespoten worden in Gelsenkirchen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie had vrijdagavond whatsapp contact met Bianca en afspraak gemaakt voor de zaterdag eind van de ochtend. Aangekomen in de straat niet ver van Gelsenkirchen hbf liet ik haar weten dat ik in de straat was en ik moest nog even wachten. Iets na de afgesproken tijd kon ik komen en toen ze de deur opende stond ze daar op de gang voor de deur. Een welkomstzoen en ik volgde haar naar de slaapkamer. Breed bed dus alle ruimte en toen haar japon uitging zag ik een lichaam dat de perfectie heel dicht benaderde. Ze zag er echt geweldig uit en had gelezen dat ze was aangekomen maar ik zat verlekkerd te kijken naar haar hele body. Buik erg mooi en ook haar achterwerk werkelijk subliem. Toen ik haar aanraakte schrok ze van mijn koude handen. Binnen was het warm maar buiten in de wind en al lopend naar haar lokatie doet de temperatuur van je handen zeker geen goed.

Ik zei zo dat het haar eerste werkdag was na ongeveer 3 1/2 maand vakantie maar ze corrigeerde mij door te zeggen 4 maanden vakantie te hebben genoten. Daarna zei ze vrijdag al gestart te zijn en wat ze daarover vertelde daar schrok ik besf wel van. Weet niet precies hoe ze het zei maar het kwam erop neer dat ze gisteren door 40 man is geneukt en waarschijnlijk ook volgespoten. Ik was daar niet zo blij mee want het risico iets op te lopen wordt daardoor zeker vergroot en ik wilde juist die meute voor zijn door op zaterdag al vroeg te komen maar dat ze vrijdag al was begonnen dat kon ik niet weten.

Met 40 man heeft ze op één dag minstens 2000€ verdiend maar ik dacht er ook aan dat ze na 4 maanden op haar eerste dag werkelijk als een spermabunker heeft moeten optreden. 40 man x 20 minuten = ruim 13 uur aan priveontvangst is een snelle rekensom en dan nog je rust nemen tussendoor en eten of ze is nonstop doorgegaan? Een half uur staat er voor 50€ maar ik denk dat de meesten het niet langer maken dan 20 minuten want ze is populair en maakt veel afspraken die denk ik vlot in elkaar overlopen en haar smartphone bleef regelmatig gaan. Ze vond het helemaal geen probleem zoveel seks dus deze meid zou volgens mij ook in de wieg gelegd zijn voor het doen van gangbangs want mannen die verslindt ze.

Uiteraard wat gebabbeld vooraf en ook na de seks en ik kan goed met haar communiceren maar met de gedachte dat ik klant 4 was en klant 5 niet lang op zich zou laten wachten maakte ik het niet te lang.

Het belangrijkste de seks: had haar gevraagd of ze "vorbesammt" kon zijn en dat was zeker het geval. Na de pijpbeurt klom ze bovenop en mijn pik gleed moeiteloos in haar reeds gevulde kutje. Ze heeft me lang bereden en vervolgens nam ik haar missio. Dat standje een poos gedaan en daarna doggy want haar geweldige kont nodigt uit voor dit standje. Afgesloten in plat doggy en haar diep geneukt en uiteindelijk haar kutje volgespoten.

Daarna zei ze uit het niets dat ik de beste neuker was voor wat het waard is maar zeker leuk om te vernemen.

Qua uiterlijk zou ze in een club voor mij beslist aan de top staan maar wat ze nu doet is eigenlijk gewoon lopende band werk en met zulke aantallen mannen die haar volspuiten maak ik pas op de plaats want het risico is mij te groot als je begrijpt wat ik bedoel hoe mooi ze ook is.

Oja en ze zei ook nog dat ze haar achterwerk nog groter wilde hebben. Die is al geweldig dus als ze dit serieus overweegt ben ik benieuwd naar het eindresultaat.

Momo

Snuffelaar
22 jan 2017
19
12
Ze ziet echt geweldig uit. Is een uur met haar ook werkelijk een uur of stopt het eerder Zijn er nadelen. Ik moet 1uur40 rijden dus ik wil niet teleurgesteld worden

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees bericht #7 van kraassy. Een uur was bij hem maar 30 minuten en hij had 100€ betaald.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bianca had 4 maanden vakantie genoten en is op 3 april begonnen. Ik bezocht haar een dag later maar momenteel is ze weer op vakantie voor 3 weken. Ze is nu ongeveer 2 weken weg dus hopelijk over een week is ze weer beschikbaar maar ga ervan uit dat het (wat) langer gaat duren. Erotikmarkt dus even in de gaten houden en anders stuurt ze me wel een whatsapp.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Komt binnenkort terug en wel medio augustus. Ze laat zich dan weer door Iedereen insemineren en wordt dan een spermafabriek.

Als ze aangeeft te beginnen ga ik zo snel mogelijk naar Gelsenkirchen voordat ze massaal wordt geneukt en volgespoten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als ze 40 man op 1 dag over haar heen krijgt ontbreekt de tijd alles weg te werken😁

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Aankomend weekend geeft ze aan weer te gaan beginnen en naar ik aanneem weer in Gelsenkirchen. Mijn verslag volgt na bezoek uiteraard.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanaf zaterdag. 22 augustus om 10 uur is Bianca eindelijk weer aanwezig om voor ons haar benen te spreiden en ze zal vast en zeker massaal worden bezocht om geneukt en volgespoten te worden.

Heb al gelezen dat ze een nieuw adres zal hebben en neem aan gewoon in Gelsenkirchen. Hoop een afspraak met haar te kunnen maken voor de zaterdag maar zal denk ik niet eenvoudig zijn op haar eerste werkdag want heel veel mannen willen haar. Als het lukt dan volgt uiteraard verslag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das voor morgen. Neem aan dat de advertentie nu wordt gepubliceerd voor het maken van afspraken op zaterdag maar ik zal het voor de zekerheid aan haar vragen.

Terug
Naar boven