Bianca club 2000 mg

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Dit bericht is gerapporteerd.
De afgelopen tijd ben ik weer een paar keer bij club 2000 in mg geweest. Vroeger kwam ik hier vaker voor Sandra maar die werk hier helaas niet meer.
De eerste keer heb ik gekozen voor Bianca, zij is niet de mooiste vrouw maar wel mega geil. Eerst even samen onder de douche waar wij elkaars lichamen betasten en wat begonnen uit te dagen. Tongen doet ze goed en zij houd ook wel van geile praat. Van diep vingerwerk onder de douche wordt zij mega geil. Snel naar de kamer waar zij gelijk met haar benen wijd op bed ging liggen en begon haar zelf te vingeren. Van dat geile beeld kreeg ik zin om haar geile kut te beffen. Dit werd erg gewaardeerd en zij begon van genot te kreunen "das magst du gut" zei ze. Na een tijdje greep zij naar mijn pik en stak deze in een keer tot in haar keer en greep mij bij mijn ballen. Pijpen doet zij diep en lekker. Tijdens het pijpen heb ik haar met twee-drie vingers diep gevingerd. Zij werd zo geil dat zij spontaan begon te spuiten. Na een tijdje heb ik mijn harde dikke pik in een keer diep in haar kletsnatte kut geschoven en Bianca begon te kreunen en vond het allemaal wel best. Na Haar een tijdje hard geneukt te hebben heb ik haar omgedraaid zodat ik haar op z'n hondjes kon gaan neuken. Eerst nog even haar natte kut en haar kont gebeft waarna ik mij dikke pik in haar natte kut schoof. Wat een geile bedoeling was dat. Bianca genoot er zelf ook van en drukte haar kont steeds verder naar achteren. Het uitzicht op haar kont maakte mij nog geiler. Ik nam mijn pik en drukte mijn dikke eikel tegen haar aars. Zij vond het allemaal wel best en zij nam met beide handen haar billen en trok haar kont verder open waarna mij pik er redelijk makkelijk in gleed. Na een tijdje haar strakke kont geneukt te hebben hield ik het niet meer. Ik trok mijn pik uit haar kont en zij draaide zich om en nam mijn pik weer diep in haar keel waarna ik mijn sperma in haar keel spoot. Zij slurpte alles op en slikte het door. Mega geil.
Nog even samen onder de douche en voldaan weer naar huis.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
bilder_770724_b3.jpg

Alter 40

Größe 168 cm
Konfektion 36
BH 80 B
Hauttyp europäisch
Haarfarbe brünett
Haarlänge mittel
Intimrasur komplett rasiert
Sprachen Deutsch, Englisch
Temperament freizügig, experimentierfreudig, anschmiegsam

Soms zegt een plaatje meer dan een praatje

Laatst bewerkt:

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Ga ik wel vanuit . De dames bieden persoonlijke service aan las ik .
Dat kan voor de ene bezoeker gunstig zijn voor de andere wellicht niet als hij te hoge verwachtingen heeft naar aanleiding van Steefs ervaring.

100appeltjes

Snuffelaar
12 okt 2016
6
3
Bianca is echt een toppertje. Wat ouder met wat slappere tietjes, maar heerlijk slank figuur en super ervaren en geil. Komt ook vaker in swingercubs met haar man en geniet dus ook van veel sex.

Je krijgt bij haar 100% terug wat je geeft. Een top ervaring met alles erop en eraan als je zelf net, correct bent en haar ook laat genieten. Maar zoals ze zelf zegt zakelijke afhandeling als je zelf lomp bent. Een gelijk heeft ze.

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Na bovenstaande berichten van collega's te hebben gelezen ook maar eens naar MG getogen. Er is niets teveel gezegd. Heerlijke sex gehad zonder tabous. Leuke vrouw, heerlijk lichaam. Werd snel nat en geil, na uitgebreide likbeurt en de vingertjes in de gaatjes druipte ze. Het zeiltje was niet overbodig.
Vervolgens haar in beide gaatjes genomen in diverse standjes en op haar verzoek over haar gespoten. Echt voor herhaling vatbaar

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Wellicht zegt dat genoeg , de mogelijkheden die er beschreven staan bij de andere dames zijn vrij standaard ,
Jij hebt een heerlijke ervaring met Bianca gehad , denk dat zij wel de meest taboeloze dame is zo te lezen. ;)

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week ben ik weer bij club 2000 geweest. Bianca was helaas niet aanwezig.
Ik heb gekozen voor Cindy.
Zij is net zo geil en tabulos als Bianca. Ik heb geen condooms gezien. Gewoon lekker haar zeer strakke kale kut geneukt en vol gespoten. Zij heeft ervan genoten.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
En volgens mij zijn ze daar allemaal zonder condoom te neuken.
Bij het kiezen fluisteren zij al "ficken ohne"😋

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Was voorheen ook vaak te vinden bij by night dus enkele dames zal ik best wel kennen/herkennen zoals een Cindy maar wat ik mij afvraag hoelang duurt een kamergang en wat kost het en betaal je ook entree?

En is eten en drinken inbegrepen en is de club aangenaam genoeg om voor langere tijd te verblijven? Bvd

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou nee Robbie, de bedoeling is dat je binnenkomt een dame uitzoekt en een kamergang maakt, kom je terug in de ontvangstruimte mag je best een colaatje drinken en een nieuwe dame vragen.

Maar het is geen club zoals je in duisburg of Ratingen gewend bent

Gr alex

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Gisteren bij Bianca geweest.
Bianca was blij om mij weer eens te niet en begon gelijk met een lekkere tongzoen.
Betaald en naar haar kamer. Lekker samen onder de douche waar wij elkaar lekker begonnen op te geilen. Mijn pik was knetter hard en haar kut klets nat. Met drie vingers heb ik haar klaar gevingerd en haar kut begon gelijk te spuiten. Snel afdrogen en naar de kamer waarna zij mijn dikke pik gelijk tot aan de wortel in haar keel stak. Draaien, zij met mijn pik in haar mond totdat ik met mijn tong haar kut en kont kon bewerken. Haar sappen bleven maar stromen. Na een tijdje zijn wij gaan neuken en dat was goed. Van kut naar kont en van kont naar mond. Na een tijdje haar op z'n hondje haar kont geneukt te hebben kon ik het niet meer houden. Ik haalde mijn dikke pik uit haar kont en stak deze in haar mond en zij begon mij weer lekker te pijpen totdat ik diep in haar keel spoot. Bianca slikte alles gulzig door.
Ik kom hier zeker weet terug.

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Vandaag Bianca weer eens bezocht. Heerlijke sex gehad vergelijkbaar met de berichten hierboven. Bianca geniet er echt van, heerlijk.
Super sex, perfect om onze hobby mee uit te voeren

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Zo te lezen moet je goed opletten wie je kiest , aangezien de omschreven service erg vaag is op de site. Dan wel 30 euro extra dan weer niet . Denk dat Bianca de beste keuze is wat men hier ervaren heeft.

Terug
Naar boven