Biana (Trans) - Brussel

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Gisteren naar Brussel geweest en in de tippelzone Biana aangesproken. Er waren bitter weinig dames en transen, ook weinig wandelaars. Biana komt uit Colombia, werkt al sinds 2000 in Bxl, overdag (vroeger ook 's avonds maar teveel problemen o.a. met zatte mensen). Spreekt Spaans en Frans maar Frans kan beter ... ze vroeg 50 + hotel. Ik vroeg of naturel mogelijk was, ze trok een gezicht, dacht na en zei niet voor 50. Uiteindelijk overeengekomen voor 100 + hotel. Beiden ons gewassen. Eenmaal op bed haar mooie borsten gezogen, tongzoenen, mijn hand tussen haar benen, waarna ze op haar rug kwam liggen zodat ik haar kon pijpen. Ze heeft een kleine indien niet stijf, maar ik vind het heerlijk om een penis te voelen groeien tot hij stijf is. Ze bewoog haar heupen en neukte zo zachtjes mijn mondje. Stijf heeft ze zo'n 12cm en is hij best wel hard met mooie eikel. Daarna nodigde ze mij uit haar te neuken. Eerst missio bij haar binnengedrongen, met zicht op haar borsten en penis, af en toe tongzoenen. Daarna zijdelings, dan buiklig. Daarna pijpte ik haar weer stijf en vroeg haar mij te nemen. Ze liet mij ruglig liggen en nam mijn benen op haar schouders waarna ze met een harde stoot in mijn kontje binnenkwam. Beetje pijnlijk maar snel een en al genot om haar in mij te voelen ... Na een tijdje zei ze dat ze niet ging komen omdat haar werk er dan op zat. Uiteindelijk wou ze 50 meer, maar 20 was ok. Heerlijk om haar in mij te voelen over en weer gaan, om haar gezicht te zien veranderen en om te voelen hoe ze haar zaad diep in mijn darmen spuit ... mmmm. Daarna haar zelf missio genomen met haar benen op mijn schouders zodat ik haar kontje mooi kon penetreren, af en toe tongzoenen en uiteindelijk mijn zaad diep in haar gespoten.
Grts

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Man1969 wat een geil verslag. Fijn dat je een geil alternatief gevonden had. :p :p :p
Dat is best wel een gewaagde date van een tippelzone. Gelukkig een hele geile date met een 2 richting sperma verkeer. Dat is zeker treffen en het is je gegund.

Cumgiver

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Ze zegt overdag te werken.
Stond in de tippelzone t.h.v. "Hotel Studio 2000" in de Van Gaverstraat.
Ik kijk uit naar jouw verslagje :D
Grts

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Ik schat 1m65, niet slank, eerder volslank maar alles is stevig, geen cellulitis. Liet wel haar buik bedekt tijdens de daad, voor de rest was ze naakt. Grote mooie borsten cup D. Zwart haar tot op schouders, krullend. Ik schat ze midden 40. Als iemand ze recent heeft ontmoet, verbeter mijn omschrijving maar ...

Terug
Naar boven