BiBert1965
Snuffelaar
- 16 aug 2025
- 11
- 15
En andersom? Je laten pijpen enen man neuken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pijpen wel eens gedaan maar verder zou ik ook niet willen
En waarom ook niet? Bijna alle mannen vinden het geil als een vrouw een andere vrouw beft, en als een man een pik in de mond neemt komt dat eigenlijk op hetzelfde neer naar mijn idee. Genoeg vrouwen die het erg geil vinden om dat te zien, mijn ex was er ook zo eentjepijpen wel eens gedaan maar verder zou ik ook niet willen
Bij mij ook. Ooit begonnen met vrouwelijke Shemales. Ik ontdekte dat ik ervan genoot als ik iets in mijn kont had. Later gexpirimeteerd met een meesteres . deze had direct door dat ik ervan genoot om geneukt te worden door shemales. ze verkleedde mij als trav en liet dan een shemale komen (alles werd met condoom gedaan)Grenze werden steeds verder verlegd. Op een gegeven moment sex en pijpen met andere travjes. Tot op een dag mijn mrs. aangaf dat ik sperma moest gaan slikken. Het idee bleef in mijn hoofd steken en ik werd steeds geiler als ik eraan dacht. Uiteindelijk toegegeven aan dit verlangen. Mrs. heeft toen een slanke onbehaarde jongen geregeld van 24 jaar. Hij moest mij neuken met condoom. daarna heb ik hem gepijpt zonder. Hij spoot in mijn mond en zonder aarzelen slikte ik alles door. Sindsdien ben ik verzot op sperma. de drang om eens zonder conddom volgespoten te worden in mijn kont is sindsdien ook steeds groter aan het worden.Zo is het bij mij ook begonnen….
Neem maar contact op mailBen 62, honderd procent bi. Woon in Tilburg en kan ontvangen. Wie mij bare wil neuken en eventueel zelf geneukt wil worden stuur een PM en we spreken af.
Heb je adv of contact gegevens ?Pas bij Eric en Fleur geweest. Bi stel, en doen paydates puur uit geiligheid. Beide bare te nemen, en vinden het geil als het zaad er uit druipt. Een date gehad van 1 uur. Bij binnenkomst gelijk de financiën afgerond, en vanaf dat moment los kunnen laten. Voelde me gelijk op mijn gemak. Doken al snel het matras op, en voor dat ik het wist waren ze aan het "vechten" om mijn pik. Neukte eerst hem ( haar verzoek ) toen haar in haar poes genomen. Doggy style, terwijl hij standje 69 onder haar lag. Zijn tong ging van langs haar klit, naar mijn ballen, terwijl ik haar hard nam. Toen ik op klappen stond, vroeg zij mij om hem te neuken en vol te spuiten. Zo gezegd, zo gedaan... toen ik hem nam, stak zij een paar vingers bij mijn pik... werd zo strak en geil dat ik met een paar stoten hard en diep kwam. M'n zaad liep zo uit zijn kontje over haar vingers...
Voor de rest veel te veel geiligheid om te beschrijven.
Hele correcte... hele echte, echte geile mensen
Ik denk niet dat levensgenieter nog gaat reageren, z'n een na laatste bericht zegt hij dat hij nog maar twee maanden te leven heeft,en sinds april heeft hij niet meer gereageerd op 't forum.Neem maar contact op mail
[email protected]
Ze zijn een hele tijd niet meer online geweest, maar zie ze nu weer op sexjobs.Heb je adv of contact gegevens ?
Meestal bij de eerste en tweede niet.. maar tijdens een gangbang, en er zo'n 8 tot 10 heren hun pik leeg spuiten ga ik het wel voelen. Raak meer en meer geil, en dus ontspannen.Vraagje voor de heren die zich zonder condoom laten volspuiten.
Voel je het van binnen als iemand in je klaarkomt?
Ik woon ook in Tilburg en zit ook op bullchat.,maar ik kan niet ontvangen.Ben 62, honderd procent bi. Woon in Tilburg en kan ontvangen. Wie mij bare wil neuken en eventueel zelf geneukt wil worden stuur een PM en we spreken af.