Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

• Ja - ik laat me graag zonder condoom vol spuiten

Stemmen: 243 35,0%
  • Nee - ik laat me wel zonder condoom neuken maar liever niet vol spuiten

Stemmen: 14 2,0%
  • Nee - maar ik neuk wel andere mannen zonder condoom en spuit ze vol

Stemmen: 74 10,7%
  • Nee - ik laat me alleen in mijn mond spuiten

Stemmen: 63 9,1%
  • Nee - alleen met condoom

Stemmen: 44 6,3%
  • Nee - ik heb geen sex met mannen

Stemmen: 256 36,9%

• Totaal stemmers
    694

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Hahaha klink ook bijna of je mij geneukt hebt :lol: , al is glijmiddel in mijn geval meestal niet nodig omdat ik vaak nog lekker sop van de voorganger die zijn zaad in me gelaten heeft :D :D

dubai001

Toogplakker
3 mei 2015
72
27
Heb mijn bi kant ontdekt toen ik een date had met een koppel enkele jaren terug.
Sindsdien date ik soms met mannen en of travjes.
Meestal neuk ik hen zc en kom klaar in hun kontje.
Wanneer ze aanststalten maken om mij te neuken laat ik dat zeker toe zc . Het zaad voelen lopen in je kont is zalig .
Het geilste wat ik heb meegemaakt was een date met een gay koppel, ik werd geneukt dr de eene , ik lag op mijn rug, de andere pijpte mij terwijl ik hem ook pijpte en we kwamen bijna alle drie samen klaar, ik had zaad in mijn mond en kont .
Daarrna nog eens gevuld geweest door de andere , zalig...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
De laatste tijd staan er veel bottom's die zich laten neuken en volspuiten op sexjobs, al meerdere geile contacten gehad.
Het lijkt wel steeds eenvoudiger te worden om zc te neuken op dit vlak. Het gaan weer mooie tijden worden wat dat betreft :D

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Met kinky heb ik geen ervaring, maar in het anonieme circuit (darkrooms, parkings, bull) is sinds Corona, bare neuken nu echt de standaard.

Normaal had ik er op een avond wel 3-4 op de 10 die een condoom aan deden voor het neuken, maar sinds begin van het jaar is dat hoogstens 1 op de 10

Ik zie echt nog maar zelden een condoom. Echt heerlijk voor mijn zaadvragende kut dus.

Hebben jullie dezelfde ervaring?

Voormalig lid 5078

Toogplakker
28 feb 2017
52
52
Mij valt het op als ik op de Lage Aard parking kom dat het neukwerk tegenwoordig bijna allemaal bare is..3 weken geleden met een jonge kerel aan de gang gegaan en ik voelde al aan zn kut dat ie geneukt was, kon het niet weerstaan om zn kut uit te likken en ik kon het zaad gewoon proeven..zo geil!!
Doggy van een verse lading voorzien en zn boxer ging gelijk weer aan zonder het zaad eruit te drukken..op zoek naar de volgende lading..
Nog een rondje gelopen en stond er een licht getinte jongen tegen een boom een oudere kerel was em slow en diep aan het neuken, ik dacht eens even van dichtbij checken en jahoor ook die zat er met de blanke sabel in..diep spoot hij zn kut vol en ik kon een clean up niet weerstaan..
Ik ben het met Jeroen eens dat bare tegenwoording ook op parkings de standaard is geworden..

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Lage aard is altijd al een van de beste parkings geweest voor bare. En je hebt gelijk, er is tegenwoordig helemaal geen condoom meer te zien hahaha heerlijk.

Ik kom er alt 20 jaar bijna wekelijks. Afgelopen donderdag lekker 4 keer volgespoten, 2x ondergepist en op het einde lekker zonder extra glijmiddel hard en diep gefist, voor het hek hangend over een picnic tafel.

Een keer afspreken. Veel/alles is mogelijk, zeg het maar ;)

Voormalig lid 29459

Snuffelaar
21 mei 2022
9
7
Dat is mij idd ook opgevallen. Ga niet meer zo heel vaak cruisen, maar de laatste paar keer twee maanden geleden was er nergens een condoom te zien. Lagen ook vrijwel geen gebruikte condooms zoals een aantal jaar geleden... Vind het alleen maar prachtig, het is waarvoor ik PreP slik (en ook betaal).

amazing zei:
De laatste tijd staan er veel bottom's die zich laten neuken en volspuiten op sexjobs, al meerdere geile contacten gehad.
Het lijkt wel steeds eenvoudiger te worden om zc te neuken op dit vlak. Het gaan weer mooie tijden worden wat dat betreft :D
Haha, grappig dat je SJ noemt, ik ben namelijk ook zo'n bottom xD

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Eerder schreef ik dat ik inmiddels door een dame met een paar dildo's was genomen dit omdat ik er erg nieuwsgierig naar was. die nieuwsgierigheid komt al uit een ver verleden, in mijn schooltijd (6e klas lagere school) gebeurde er iets tijdens de zwemles, of beter ervoor, we moesten altijd met 2 in een kleedhokje om ons om te kleden. Ik was daar dus samen met een klasgenootje, hij was al iets rijper en toen we alle twee naakt waren streelde hij over mijn piemel, dat gaf wel een siddering, maar verder gebeurde er niets, in de periode erna hebben we elkaar regelmatig afgetrokken op een stille plaats op het schoolterrein. Eigenlijk wilden we op den duur met elkaar naar bed, maar ja begin jaren 80 weinig mogelijkheden om samen te zijn, we woonden niet in dezelfde plaats maar waren wel bloedgeil (dat kwam voor mij vooral door hem). Al die jaren sluimert het nu en sinds ik dus door een voorbinddildo ben geneukt is het verlangen om me eens echt te laten nemen en me te laten gaan als een slet alleen maar sterker geworden. Zo'n ontmoetingsplaats lijkt me dus niets. wil het compleet beleven en dat dus helemaal naakt. Maar vind maar eens iemand die zich met een bi bottom bezig wil houden en ook weet wat hij doet en vooral ook wat hij wil.

Dus dat blijft een moeilijke zaak.

Grtz.
R.

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ik verkleed me ook wel eens af en toe, en laat me dan ook wel eens lekker volspuiten heerlijk.
Als ik verkleed ben heb ik weinig grenzen hmmm.
Vrijdag a.s. En of zaterdag ga ik voor het eerst waarschijnlijk kijken op lage aard. Nog nooit geweest daar.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
RG52RR zei:
Al die jaren sluimert het nu en sinds ik dus door een voorbinddildo ben geneukt is het verlangen om me eens echt te laten nemen en me te laten gaan als een slet alleen maar sterker geworden. Zo'n ontmoetingsplaats lijkt me dus niets. wil het compleet beleven en dat dus helemaal naakt. Maar vind maar eens iemand die zich met een bi bottom bezig wil houden en ook weet wat hij doet en vooral ook wat hij wil.
Je kunt een gay sauna bezoeken. Daar is iedereen naakt. Bijvoorbeeld Nieuwezijds in Amsterdam.

lingam60

Snuffelaar
28 sep 2022
1
0
2x heb ik mij zonder condoom laten gebruiken, eerste keer was bij een dominant echtpaar, waar ik een weekend verbleef. De Master wou mij de laatste dag graag nog even een massage geven. Ik werd zo geil dat ik hem smeekte om mij te neuken en vol te spuiten. Tweede keer was bij een tantra masseur, hij masseerde in een sportbroekje, toen hij aan mijn hoofdeinde ging staan kon ik hem niet weerstaan, en nadat ik hem had gepijpt, zonder, liet ik mij ook neuken door hem.

Marcus1972

Snuffelaar
30 nov 2020
8
1
Ik zou mij graag eens vol laten spuiten (regio hoofddorp) hou ervan om te pijpen en gepijpt te worden.
Heb een aantal keer een geile ervaring met gay man gehad: de man zit te wachten, ik kom binnen en haal mijn pik tevoorschijn, hij begint te pijpen en als mijn pik keihard is pis ik in zijn mond.. mmmm daarna zuigt hij door tot ik in zijn mond klaarkom.
Als hij mijn pik schoon gebabbeld heeft vertrek ik weer.
Heerlijk

Wetwetwet

Snuffelaar
21 apr 2016
2
0
Jazeker laat ik mij volspuiten. Geweldig geil om geneukt te worden.

Mochten er mannen zijn die willen ontladen in de buurt van Apeldoorn: let me know!

Rekruut

Snuffelaar
18 okt 2021
5
0
Niet lang geleden mijn eerste ervaringen met een stel. Pijpen en slikken, zou wel geneukt willen worden, geen ervaring nog, maar alleen in de juiste setting...

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
In de sexbios blijkbaar ook weer makkelijker tegenwoordig. Vorige week vrijdag naar 'Gewoon Roosendaal' geweest..daar heerlijk op het bed op de eerste verdieping (dat is eigenlijk de hetero filmzaal) heerlijk door twee kerels bare laten nemen. Eentje neukte me en spoot heerlijk met z'n eikel net binnen in m'n mannenkutje terwijl de andere z'n lading in m'n mond loosde.. Daarna hebben nog wat kerels zich over me heen af staan trekken zodat ik lekker glibberde van het zaad… Had twee handdoeken nodig om het bed weer een beetje netjes te krijgen! ;-)
Heerlijk! Niks lekkerders dan warm zaad!

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Via een dating site in contact genomes met een bi Koppel. Aangekomen in de hotelkamer, kleren uit. Terwijl ik haar rose pussy likte, nam hij mijn pick in zijn mond sn maakte my lekker stijf.
Daarna kwam zij op mij en hebben we heerlijk geneukt zonder. Ze genoot zichtbaar van mijn wat grotere penis dan die van haar man.
Daarna wou ze doggy genomen worden. Terwijl mijn penis in haar natte poesje zat, vroeg ze haar man om mij te neuken. Hij kwam zonder in mij en begon mij heerlijk te neuken. Wat een heerlijk gevoel om bare gesanwiched te Worden. Hij spoot zijn lading diep in mij en ik in haar.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
"
Bij losse onbekende contacten absoluut niet bare, bij dronken seks met maten die ik langer ken (kennelijk is mn kont vrouwelijk genoeg voor dronken hetero's) en bij vastere sekspartners zeker bare. Geldt zowel als ik top of als ik bottom. Vrouwen is altijd bare.
Dronken hetero's? Op zijn minst biseksueel, maar noem dat gerust homo's. Ze zullen wel niet alleen jou kontje neuken @anonymous.

Terug
Naar boven