Bi mannen bare contact

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ten eerste vind ik het vreemd dat het hier nog zo leeg is op de België bladzijde dus zal ik maar de spits afbijten.
Zelf ben ik van Belgisch Limburg, ik ben bi (enkel op sexueel vlak en zeker niet op vlak van relatie), heb sporadisch contact met bimannen en dan meestal bij koppels waarvan man bi is.
Met een man heb ik nog nooit bare neukcontact gehad maar de gedachte vind ik wel erg geil. Alleen ligt het risico in het homo milieu een stuk hoger.
Dus ik zou liefs dit beleven met een man die zelf ook (bare) maagd is of héél weinig condoomloos geneukt heeft of geneukt is geworden.
Ik ben versa en zou ook graag de 2 dingen beleven, dus volgespoten worden en zelf ook mijn zaad doneren in een mannen kont.
Ik moet ook wel zeggen dat ik afknap op behaarde pikken, ben zelf ook steeds gladjes geschoren.
Zijn hier nog mannen die in dezelfde situatie zitten als ik?

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Ja, ik heb deze fantasie ook. Voor mij is het meer de wens om eens te voelen wat een vrouw beleeft... een penis in je die warm zaad spuit, het idee om 'genomen' 'te worden. Nog spannender als het om een groepje kerels en meerdere zaadlozingen gaat. Maar ik heb verder geen bi-interesse, laat staan om echt met een man te vrijen, en het risico weerhoud mij daarbij ook. Sommige zaken kunnen misschien maar beter fantasie blijven. :D

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Idem - alleen fantasie om eens geneukt en volgespoten te worden, verder geen strelingen of zoenen ! Daar mag ik niet aan denken haha

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ook voor mij geen tongen, massage, tepellikken ed enkel pijpen en neuken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
heren er is hier al ergens een topic over en daar hebben ze ook een kik groep gemaakt. ;)

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Mijn slet en ik hebben deze fantasie ook al langer... 2x heb ik intussen een man even gemerkt. Mijn slet en ik werden er goede geil van 😅
Kussen zou ik enkel kunnen met een travestiet of "vrouwelijke" bi man denk ik... pijpen en neuken voelt afstandelijker aan en dus makkelijker.
Intussen spelen we wekelijks met mijn gaatje voor een gewoonte te kweken. 😬

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met gemerkt?
En je slet is een vrouw?

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hier nog een! Ben ook niet echt 'bi' in de zin dat ik zowel op mannen als vrouwen kan vallen....
Aan zoenen enzo moet ik niet denken!
Maar wèl zo geil dat ik van sex met zowel mannen als vrouwen kan genieten. Vind het ook geil om me te ervaren wat een vrouw zou ervaren... 'genomen worden'... 'volgespoten worden'... heerlijk. Verder hou ik van zaad en ermee te spelwn. Zowel mijn eigen alsdat van anderen. Niets lekkerder dan een volgespoten kutje uitlikken of er mijn eigen leuter heerlijk in te soppen. In die zin kan het me niiet gek genoeg en heb ik totaal geen vrees van een lekkere pik! Pijpen, slikken, neuken.. ik doe het allemaal met veel genot! Maar om nou te zeggen dat ik op mannen val... nee! Niet echt. Zelfs oogcontact hoeft van mij niet! Het gaat mij om de pik en het zaad!
En laten we eerlijk zijn...Natuurlijk heb ik liever een vrouw! Maar kerels zijn makkelijker te strikken dan vrouwen voor een lekkere gratis neukpartij!
😉

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Mannen in alle maten, klein of groot, kaal of behaard, als ze maar geil zijn en vooral bare willen neuken.
Ik heb alles al geneukt, mannen, vrouwen, tranny's en travjes. Zelf heb ik geen voorkeur en daar ik zelf onder harige variant val is het eerder de keuze van de andere partij of ze "gebruik" van me willen maken.
Eerlijk gezegd is de meest geile seks die ik heb gehad altijd met travjes geweest, de meeste tranny's zijn toch wat dominant en daar heb ik niet veel mee.
Travjes zijn dat vaak niet, willen vaak ook wel neuken maar worden vaak liever geneukt. ( Althans dat is mijn ervaring)
En of ze nu opgemaakt zijn, in lingerie of totaal naakt is ook niet van belang. Ik geil op het klaarkomen in een persoon, het zaad eruit te zien lopen en het daarna op te likken. Maar het lekkerste is een pik zuigen nadat deze is klaargekomen in m'n kontje, dat geeft mij meteen een soort rush waardoor ik vaak meteen weer geil ben voor een volgende ronde.
Ook het geil zoenen met zaad is heerlijk, lekker tongen met een gevulde mond is zo lekker.

Kortom, ik ben echt Bi, kan ook helemaal verliefd worden op een man, al heb ik dat eerder bij travjes. Ik kan dagen met vlinders in mijn buik lopen, of langer, als ik weer eens contact heb gehad met een lieve trav die mijn mijn gang laat gaan. Maar ik heb ook genoeg relaties gehad met vrouwen, ben zelfs getrouwd geweest, maar zij wist dat ik geen hetero was, ze kende mij al mijn hele leven en ik was er ook eerlijk over. Uiteindelijk was het haar kinderwens die ons uit elkaar heeft laten gaan. ( We zijn overigens nog steeds vrienden ;) )

Dat corona maar snel voorbij is, kan niet wachten op weer vol op pad te kunnen gaan.

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
peter69 zei:
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met gemerkt?
En je slet is een vrouw?

Domme vraag zeker niet, dat was een fout van de autocorrector. Het moest zijn 2x geneukt met een man.

Mijn slet is inderdaad mijn vrouw. Zij doet gangbangs en laat haar kut vullen nu en dan met liefst heel veel zaad.

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Dat klinkt erg geil, mss kan ik julie beiden dan wel eens komen vullen ;)

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Mijn bi kant is vooral oraal en neuken, al doe ik dat meestal safe. Maar niks is zo geil dan samen met een dampe een pik te pijpen of met 3 of meer ad slag te gaan

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Ik hoor dus ook in dit rijtje thuis... gek op vrouwen en vind een man in zijn geheel zelden attractief, maar wel verlekkerd op een mooie pik en veel zaad... ondertussen al regelmatig geneukt, enkele keren bare, en heel vaak goesting in meer :)

Als er iemand eens een date zoekt (evt met koppel zoals SletENmeester) laat je maar wat horen...ben zelf bbttm, 34j, 1m74, 62kg, getrimd, regio Lier.
Wel enigszins selectief, zowel qua uiterlijk (ik loop niet warm van zwaarlijvige behaarde opa's) als qua vertrouwen dat de tegenpartij gezond is, dus ik laat me niet anoniem door iedereen volsteken ;)

Scoob

Snuffelaar
19 aug 2018
1
0
Ben van sint truiden 29j en verzot op pijpen en gepijpt worden heb een kale 17cm en ben voor zowel mannen als vrouwen een top :D mensen uit de buurt en zeker koppels wil ik wel doen, ook kijk ik graag eens toe hoe 2 venten neuken met elkaar

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
peter69 zei:
Met een man heb ik nog nooit bare neukcontact gehad maar de gedachte vind ik wel erg geil. Alleen ligt het risico in het homo milieu een stuk hoger.
Dus ik zou liefs dit beleven met een man die zelf ook (bare) maagd is of héél weinig condoomloos geneukt heeft of geneukt is geworden.
Ik ben versa en zou ook graag de 2 dingen beleven, dus volgespoten worden en zelf ook mijn zaad doneren in een mannen kont.

Zo denk ik er dus ook over. Ik heb nog nooit iets met een man gedaan, maar ik zou wel graag eens willen meemaken hoe het is om het met een man te doen. Ik kijk regelmatig op Sexjobs in de categorie Gay & Bi, maar als ik daar dan al die advertenties zie van die sissies en crossdressers in hun jurkjes en panties heb ik er al geen zin meer zin. Als ik dat soort foto's zie heb ik altijd het idee dat het gaat om 100% homo's die zich door tientallen mannen per dag laten volspuiten. Zoals je zegt ligt het risico daar een heel stuk hoger.

Waar ik dus veel meer interesse in zou hebben is het afspreken met een koppel. Bij een koppel dat vooral samen neukt en zo af en toe eens anderen laat meegenieten loop je natuurlijk veel minder risico dan bij een homo die de ene na de andere man afwerkt. Met zo'n koppel zou ik dan ook bereid zijn alles te doen. Als de klik er is zou ik dan ook wel met beiden kunnen tongzoenen, hem samen pijpen, haar samen beffen en onze eikels met elkaar in contact brengen. Dan mag hij haar neuken en volspuiten en als hij dan klaar is zou ik er meteen ingaan om te voelen hoe het is om naar binnen te gaan wanneer net iemand al erin is klaargekomen. Terwijl ik erin zit mag hij dan op zijn knieën naast ons komen zitten zodat ik en zijn partner hem samen kunnen schoonlikken. Als hij dan weer een nieuwe erectie heeft mag hij van mij bij mij achter erin en in mij klaarkomen terwijl ik in zijn partner klaarkom. Lijkt mij echt heerlijk om dit eens te doen.

Terug
Naar boven