Bi mannen bare contact

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Is maar hoe je het bekijkt uiteraard.Ik had vroeger ook geen behoefte om pizza te eten.Tot ik wist hoe lekker dit wel is.Random voorbeeld overigens.

Mazerunner

Snuffelaar
16 sep 2022
2
0
Ten eerste vind ik het vreemd dat het hier nog zo leeg is op de België bladzijde dus zal ik maar de spits afbijten.
Zelf ben ik van Belgisch Limburg, ik ben bi (enkel op sexueel vlak en zeker niet op vlak van relatie), heb sporadisch contact met bimannen en dan meestal bij koppels waarvan man bi is.
Met een man heb ik nog nooit bare neukcontact gehad maar de gedachte vind ik wel erg geil. Alleen ligt het risico in het homo milieu een stuk hoger.
Dus ik zou liefs dit beleven met een man die zelf ook (bare) maagd is of héél weinig condoomloos geneukt heeft of geneukt is geworden.
Ik ben versa en zou ook graag de 2 dingen beleven, dus volgespoten worden en zelf ook mijn zaad doneren in een mannen kont.
Ik moet ook wel zeggen dat ik afknap op behaarde pikken, ben zelf ook steeds gladjes geschoren.
Zijn hier nog mannen die in dezelfde situatie zitten als ik?
Ik ben voor, kom wel uit NL Limburg maar dat is praktisch België. ;-) Tav de risico's, regelmatig laten keuren en hier in NL is "iedereen" aan de prep. Dat helpt enorm. En wel geslacht ook, bij bare is regelmatige check up nodig, en t leven is niet zonder risico's. Anders zou je geen bare moeten doen… maar dat is mijn persoonlijke visie

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Met de Crafter naar de sauna?
Of ordinaire mannenseks achterin de donkere, naar zweet ruikende laadruimte van een bestelwagen?

DanielNW

Snuffelaar
27 mei 2018
2
0
Ik ben bi en ik kom in de verleiding om geneukt te worden. Ik zou ook graag geïnsemineerd willen worden (door meer dan één persoon), maar het homo-milieu is net zo riskant voor mij.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Inseminatie wordt gebruikt in het kader van het inbrengen van sperma in de vagina met als doel een zwangerschap te bekomen.
Ik weet niet of dat hetgene is wat je bedoelt?

Terug
Naar boven