Bi mannen bare contact

Blackline81

Snuffelaar
19 feb 2021
12
0
Ik ben ook bi.

Al vaak bij contacten bare geneukt en geneukt geweest. Niet altijd maar soms gebeurt het.

Is al terug een tijd geleden en dus de goesting is groot...

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ondertussen enkele kontjes gevuld met men warm zaad maar zelf nog niet het gevoel mogen ervaren om volgespoten te worden.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben ook niet anaal geneukt maar wel genoeg penetratie gekregen en gedaan bij mezelf. Lekker is je laten verwennen door een tong, vinger of toy: dvp's vinden dit leuk en mijn exen ook want verbaasd wat dat doet bij een man. Of jezelf verwennen met een vibrator (voor beginners niet te dik of te lang) of een plug (weer opletten maar er zijn sets om te oefenen tot je een grote dikke plug lukt: het voelt goed opgevuld te zijn). Ik ken niet hoe een lul in mijn kont is maar de rest wat ik heb/had, deed/doet me altijd veel en hard spuiten haha.

Johan_d

Snuffelaar
29 jul 2021
8
2
Al een tijdje hier op het forum maar deze rubriek pas ontdekt.
Ben bi ontdekkend al 1 pik klaar laten komen in mijn mondje en nu op zoek naar meer. Wie helpt mij hierbij?

Biboy0310

Snuffelaar
20 dec 2022
2
0
Bi mannen voor bare seks mogen mij ook wel eens een pm sturen ben van regio Limburg 31j 176 75 17*5 bi versa meer bot

dubai001

Toogplakker
3 mei 2015
72
27
Regio Brugge - Aalter. Ik ben een eind veertiger die er kan van genieten om bare geneukt te worden door een niet al te dikke lul.
Ik pijp jouw lul stijf, glijmiddel aan de lul en kont en maar mijn nauw kontje neuken tot in je in mij spuit.
Het hoeft niet lang te duren en kan outdoor ontvangen kan ik niet.
Stats : m88 groot, 88 kg , 17 x 4,5 cm
Stuur maar een prive bericht

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
497
Mij mag je ook volspuiten, vraag 200 euro voor 30 echte minuten. Pijpen en tongen kan ook ;)

dubai001

Toogplakker
3 mei 2015
72
27
Hoewel ik absoluut hetero ben, is het toch steeds leuk om eens een harde pik in je te voelen. Iedereen hier kent wel het gevoel : eerst pijn, daarna een mix van pijn en genot, en daarna alleen genot. Heerlijk om te weten dat jij , met je aarsje een man het hoogste genot kunt geven. Je voelt (ik toch wel) hoe je gaatje gevuld wordt met een warme gloed van sperma. Ik kijk graag naar een van zaad glimmende pik die eruit wordt gehaald, broekje aan , en daarna weggaan, wetende dat zijn witte goud in je zit.Heerlijk !
Wanneer ben je nog eens daar op die parking ...

Terug
Naar boven