Bi mannen bare contact

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Dat lijkt me ook een geil iets de vrouw volspuiten terwijl je zelf een zaadlozing achteraan mag ontvangen ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Fantasieën genoeg maar nu nog de praktijk. En dan zal je merken dat het vaak anders is dan gedacht ;) .

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Ik ben al een tijdje bezig met oefenen.... intussen heeft mijn slet mij met een voorbinddildo geneukt. Ook al een tijdje een anaal stalen juweel in gehad.
We waren er ruw mee aan het spelen en het verdween bijna in mijn anale speelgrot... dus tijd voor een groter juweel 😝

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
En eentje die niet helemaal er in kan verdwijnen en waar op zen hoogtepunt ook iets uit komt :lol:
En omgekeerd natuurlijk.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Mijn eerste contact met een bi-koppel was een hele tijd geleden, we hadden contact gehad en afgesproken dat ik haar en hem zou neuken zc en hij zou haar ná mijn neuken.
Aangekomen bij het koppel ging het vlotjes, was een aardig gezellig stel en het contact liep soepel, tot hij aangaf dat hij "opeens" ook mij misschien wel wilde neuken. ( Denk dat hij zag dat ik een echte neukkont heb}
Persoonlijk had ik daar geen moeite mee, graag zelfs, maar het vrouwtje zag dat niet zo zitten)
Ach, we zien wel ;)

Na klaargekomen te zijn in haar ging hij als Lassie tekeer om haar leeg te likken en terwijl hij dat deed maakte mij dat geil zodat ik ook meteen hem in z'n kontje neukte.
En dat maakte het vrouwtje weer geil, opeens wilde ze wel eens zien dat haar man een man neukte.

Van haar neuken door hem kwam niets meer terecht, hij sprong nadat ik gekomen was en ging meteen mij neuken.
Ik denk dat het voor hem een wens of eerste keer was want in no-time kwam hij klaar in me.
Zij zei, zo te zien bevalt dat je beter dan mijn poes :shock:

Een leuk stel maar ik had inderdaad het idee dat hij meer erop uit was om een man te neuken. :D

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Een tijdje geleden was ik wat aan het wandelen in het bos nabij de parking Beisbroek te Brugge/Varsenare, een dogging plaats voor vooral gay/bi mannen, alhoewel ik er vroeger ook al eens een hetero gangbang heb meegemaakt. Op een afgelegen plaats, broek omlaag, en mijn kontgaatje uitnodigend omhoog. Niet veel later voelde ik een verloren hand en lul mijn gaatje strelen. Ik zei dat ik op sperma kickte, en mijn medewandelaar zei dat hij zeer snel klaarkwam met zeer veel zaad. Ik voelde zijn lul langzaam naar binnen gaan en na twee stoten loste hij een mega lading sperma.
inderdaad zeer snel en zeer veel, het warme witte zaad liep eruit. Intussen was kleinepiet ook aan het spuiten, en beiden voldaan gingen wij uiteen.
Dit om te zeggen dat het inderdaad alleen om de sex en het sperma gaat, niets meer of minder. Ik ben hetero/bi, maar ook een hete penis met veel zaad kan mij bekoren.

Voormalig lid 29459

Snuffelaar
21 mei 2022
9
7
kleinepiet zei:
Ik voelde zijn lul langzaam naar binnen gaan en na twee stoten loste hij een mega lading sperma.
Dit soort loads zijn zo intens geil. Ik bevind me voor werk geregeld aan de NL-BE grens (aan de NL kant vaker, maar ook aan de BE kant ter hoogte van Antwerpen, Turnhout of Lommel), dus heb ook vaak genoeg Belgisch zaad in me gekregen.

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Het lijkt me erg geil om eens anaal genomen te worden, vooral ook omdat ik nieuwsgierig ben wat een vrouw voelt als ze volgespoten wordt... maar ik vind het allemaal zo'n gedoe. Eerst oefenen met een dildo zodat je niet verrekt van de pijn, en dan ook nog alles van binnen goed reinigen waar je dan weer een anaal spoeler voor moet kopen. Laat maar, denk ik dan :roll:

Ik heb wel eens gereageerd op Kinky advertenties van shemales, en kon me voor niet al te veel geld zo bare laten vullen. Maar er gaan zoveel stappen aan vooraf, even op de fiets springen is er niet bij :lol: ... wat jammer is natuurlijk, want zo blijft het een fantasie

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Bare Beer zei:
vooral ook omdat ik nieuwsgierig ben wat een vrouw voelt als ze volgespoten wordt...

Helemaal niets heb ik wel eens gehoord. Sommige merken er niets van.
Ik dacht ook dat moet je als vrouw toch voelen, maar schijnt lang niet altijd zo te zijn

Voormalig lid 29459

Snuffelaar
21 mei 2022
9
7
Edit moderatorteam : quote verwijderd!

Ik zal mijn ervaring wel delen. Ligt bij mij een beetje aan hoe groot de lading zaad is. Als ik iemand heb die een goede spuiter is dan voel ik me een stuk voller, warmer en echt 'nat', als iemand dat niet is, voel ik alleen een kloppende paal en een beetje extra natheid. In beide gevallen krijg ik wel een warm en gelukkig gevoel, maar een grote lading is wel leuker, want daar merk ik meer van.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Als iemand diep in je zit dan voel je minder, als de eikel net achter je sluitspier zit dan voel je het klaarkomen het beste en je voelt ook echt het spuiten is mijn ervaring. Van die mannen die roepen "ik wil diep in je klaarkomen" vraag ik vaak, "maar ik wil het ook voelen". Nog nooit meegemaakt dat iemand dat niet deed, daarna mogen ze doorstoten en diep gaan :D Nadat ze klaargekomen wil ik ze altijd proeven is echt een must voor me. Vaak zijn de nieuwe mannen dat niet gewend en wind ze dat weer op. Vaak genoeg gehad dat ik door mocht gaan en als extra een lading in m'n mond kreeg, heerlijk ;)

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Hoewel ik absoluut hetero ben, is het toch steeds leuk om eens een harde pik in je te voelen. Iedereen hier kent wel het gevoel : eerst pijn, daarna een mix van pijn en genot, en daarna alleen genot. Heerlijk om te weten dat jij , met je aarsje een man het hoogste genot kunt geven. Je voelt (ik toch wel) hoe je gaatje gevuld wordt met een warme gloed van sperma. Ik kijk graag naar een van zaad glimmende pik die eruit wordt gehaald, broekje aan , en daarna weggaan, wetende dat zijn witte goud in je zit.Heerlijk !

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Ik vind het altijd opmerkelijk hoe mannen halsstarrig proberen vast te houden aan hun heteroseksualiteit.

'hoewel ik absoluut hetero ben', maar dan wel genieten van een man die je penetreert en in je klaarkomt. Voor mij valt dat moeilijk te rijmen.
Bisexualiteit kan vele aspecten hebben...ik vind een man zelden/nooit aantrekkelijk, ben nog nooit op een man verliefd geworden (en kan me ook niet direct inbeelden dat dat wel zou gebeuren), mis geheel die mentale connectie met mannen en geniet niet op dezelfde intense manier van sex met mannen als met vrouwen.

En toch geniet ik er wel eens van om een man te bevredigen, en kick ik op een mooie pik. Tja, naar mijn mening ben ik dan simpelweg bi. So what...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik doe daar niet moeilijk over, ik ben gewoon bi, kan ook erg verliefd worden op een man/trans/trav of vrouw, maar het geilste ben ik altijd bij een trav. Op de een of andere manier doet dat mij het meeste. En vaak is het ook nog zo dat ik na de eerste keer vaak zeg dat de vrouwenkleren niet echt meer hoeven. Ik ben ook getrouwd geweest maar dat werkte niet, ik mis dan de andere kant. Want een vrouw kan mij niet neuken :D

Labeltjes, ik zou willen dat ze er niet meer waren en we konden zijn wie we zijn.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben alleen Bi op sexueel gebied maar een knappe shemale / transgender / ladyboy daar zou ik een relatie mee beginnen als ze vrouwelijk genoeg lijken en qua stem praten (alhoewel ik ook vrouwen gedate heb met lelijke stemmen), sommigen zijn mooier dan vrouwen.

Geilegast

Snuffelaar
3 jan 2020
13
0
Nagel op de kop icebear, ik ben ook bi btw
Vanaf je nog maar over pikken fantaseert ben je naar mijn mening niet 100% hetero, en zo zijn er niet veel mijn gedacht

Terug
Naar boven