Voormalig lid 46526
Snuffelaar
- 4 sep 2024
- 4
- 0
.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa. Maar het was geen tweede condoom, het was hetzelfde condoom dat een aantal minuten eerder om haar pik zat.Het tweede condoom is alleen in jou geweest? Dan is het risico nul.
Meen je dit?! Die condoom heeft nog geen minuut om haar pik gezeten, ze is niet klaargekomen of wat dan ook, en de condoom heeft nadat ze hem om haar pik heeft gehad een dikke minuut ongebruikt op bed geleden voordat ze hem om haar vingers deedRedelijk groot risico. Zou me fatsoenlijk gaan informeren bij je huisarts en dan controleren zo snel als het mogelijk is uiteraard. Tot dan nagelbijten en stressen. Veel succes alvast.
Ja sorry, je hebt gelijk. Het ging indd om de tweede condoom die gebruikt is geweest. Dus. Nieuwe condoom om penis, afgedaan, minuut erna om vingers gedaan en toen in mij geweestJa snap ik. Maar je schrijft dat het tweede condoom om haar pik en om haar vingers is geweest (binnenkant) en daarna alleen in jou (buitenkant)
Dus er is sowieso geen uitwisseling geweest
Als je dan toch zo overtuigd bent, waarom stel je dan hier de vraag?Meen je dit?! Die condoom heeft nog geen minuut om haar pik gezeten, ze is niet klaargekomen of wat dan ook, en de condoom heeft nadat ze hem om haar pik heeft gehad een dikke minuut ongebruikt op bed geleden voordat ze hem om haar vingers deed
Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Spermaresten kunnen best een paar minuten tot zelfs wel een uur overleven. Er zitten miljoenen restjes aan. Veel zullen dood gaan, maar er blijven er ook leven.Condoom kan zomaar binnenstebuiten gekeerd gebruikt zijn.
Ja, want anders grote kans op problemen!Wel eerst wassen natuurlijk