Bezetting den haag

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Aangezien ik toch een eindje moet rijden had ik graag geweten hoe de bezetting momenteel is in den haag? Zijn er veel op verlof? Is de bezetting de hele dag even groot of beter s morgens of in namiddag/avond? Bedankt voor de tips

A

Anonymous

Guest
In de namiddag wordt het meestal drukker, ben vanmiddag in de doublet geweest en onze Ana een bezoek gebracht. Er waren veel dames bezig en de sfeer was prima.
Bovendien kun je de geleenstraat ook bezoeken, net zoals de gaycinemas of wat privehuizen.
Veel plezier!

Sexforfun

Snuffelaar
15 jan 2018
23
11
Hoe liggen de prijzen nu in denhaag na de sluiting
Is dit net als Alkmaar de pan uit gerezen?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Volgens mij 30€ voor doubletstraat
En 50€ voor de geleenstraat
Spijker me der niet op vast.. ;)

Over de verhoging in de raamprostitutie ben ik het eens en oneens ,,beter voor de dames maar in sommige gebieden is het wel te hoog..
maarja nu geef ik nog bijna het zelfde uit maar ga nu minder :cool:

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
De standaardprijzen zijn niet veranderd, € 35 voor de Doubletstraat, € 50 voor de Geleenstraat.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Geleenstraat : Daphne nr 128 ziet er uit als een jonge geile dame met kleine tietjes. Ze is een volledige transgender, maar er is niets mannelijks aan.

Doubletstraat: Carla, een blonde Latijnse milf met mooie rondingen, altijd geil en voor 50 euro kan je veel met haar. Meestal overdag aanwezig

Den Haag heeft zeker wat te bieden, kwestie van een goede studie doen op deze forum.

Veel plezier spanning en sexatie toegewenst in de Hofstad.

CG

Terug
Naar boven