Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben bang van niet. Betty kwam altijd weer terug, maar sinds haar zoon een ernstig motorongeluk kreeg, hebben we haar niet meer teruggezien. Ik denk dat dat nu toch al weer drie of vier jaar terug is. Een groot gemis!
Betty met het bekende blauwe sponsje tegen het raam was toevallig gisteren in de doublet. Ik herkende haar direct. Een aantal vrouwen kwamen naar haar toe en Manuela hoorde ik nog Betty roepen. Denk dat ze op vakantie in NL is en van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om met een aantal "goede" vriendinnen wat bij te praten. Later liep ze de straat weer uit in haar lange jurk. Ik zou zeker niet denken aan een mogelijke terugkeer.
Zou leuk zijn als ze weer aan de slag ging in de straat.
Persoonlijk denk ik niet dat ze op vakantie is, NL is nou niet echt een land om op vakantie te gaan als je uit Zuid-Amerika komt.
Met uitzondering van de laatste dagen, koud, nat en duur als je daar vandaan komt.
Betty komt niet meer, helaas klopt het verhaal bij navraag van Robbie helemaal. Ik had nog een sprankje hoop nadat ze in de Doubletstraat was gesignaleerd daar was om een kamer te regelen. De laatste dagen heb ik diverse keren tevergeefs gezocht naar het blauwe sponsje aan het raam. Vanmiddag liet Manuela mij weten dat Betty hier 10 dagen geleden was tijdens een vakantie en dat ze gestopt was. Helaas, ik heb zeker 20 jaar van haar genoten. In de Poeldijksestraat heb ik haar op 3 verschillende locaties bezocht Tot 2005, en destijds grootste, prostitutiestraat; de Poeldijksestraat in de Schilderswijk met 300 ramen. Deze ramen werden in 2005 gesloten waarna in januari 2006 de betreffende panden zijn gesloopt.