Betaling in natura

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Wie heeft er ervaring met betaling in natura?
Bv een dame haar auto hersteld in ruil voor een wip. Of een leuke gsm in ruil voor sex...

Wie heeft er ervaring mee en waar hebben jullie de dame gevonden? of heeft de dame jou gevonden misschien?

grzzz

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb 1 keer op zo'n advertentie gereageerd.
Een jonge latina vrouw wilde haar muren gestuukt hebben en aangezien ik in de aannemerij zit met haar contact gezocht.
Afspraken gemaakt met haar, en er een stukadoor in gezet. Ik zou haar meerdere keren mogen neuken.
Halverwege de klus een keer 's avonds langsgegaan, en haar bare kunnen neuken.
Toen bedacht ik me weer waarom ik niks met latina's heb.
Continue dat aaai papi.......verschrikkelijk. Ik vind dat zo'n gemaakte geilheid.....
Toen ze ook nog begon of ik interesse had om harddrugs te kopen was ik er helemaal klaar mee.

End of story: die stukadoor heeft me 800 gekost, uiteindelijk voor een vluggertje....
Gelukkig kon ik de kosten zakelijk op een ander werk wegschrijven....
Dus ik begin er niet meer aan.....

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
en de dame dacht waarschijnlijk mmm dit ging makkelijk ik eb nog een kamertje te stukken... lol

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heb het ook weleens mee gemaakt. maar dat was eigenlijk toevallig.
was bij een dame waar ik al langer kwam. Die was verhuist en had problemen met der verwarming.
Dit voor haar opgelost (15 minuten werk) maar we hadden verder niet gesproken over kosten en ging ook nergens van uit.
Ik had sowieso al een date met der staan voor dat moment dus we gingen lekker ons gang.
Toen het op betalen aankwam wilde ze niets hebben want ik had haar fijn geholpen zei ze. :)

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Ik heb dat ook wel eens gedaan laten betalen met sex.
Ik reageerde op zo'n oproep via fb dat ze iemand zocht voor wat werkzaam heden in de tuin.
Ik eerst er heen om te kijken wat ze allemaal wilde en toen afgesproken dat ik het zou gaan doen.
Het was best wel goed weer toen ik begon en zij ging in de tuin liggen zonnen in de bikini. Was ook best wel een leuk vrouwtje om te zien.
Dus gaande weg wat gepraat en wat opmerkingen geplaatst en het boven stukje ging uit. En ja van het een kwam het ander en ik moest haar rug insmeren.
En ja dan ben je bezig en gebeurt het gewoon ineens.
Ik zie haar nu nog regelmatig en nog steeds doen we stoute dingen. Nooit een cd gezien.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Je bent toch ook een mazzelaar ook hé Pinkeltje.
Wil ze niet een keertje een trio proberen ;)

31 aug 2016
1.194
112
Na het lezen van LD zijn verhaal .
Verrekt ik ben ook eens in natura betaald geweest .

Een dvp die ik al paar keer had bezocht .
Die veranderde van werksituatie .
Maar ik bleef haar bezoeken .
Dan verhuisde ze weer van locatie .
Na een tijdje weer een verhuizing !?
Kom ik bij haar in een appartement dat nog volledig in gericht moest worden .

De ikea handel stond in alle vertrekken nog ingepakt .

Ze vroeg of ik haar kon helpen met monteren .
Ik had andere plannen :eek: :lol:

Maar haar geholpen eerst haar slaapkamer toen ik het een en ander had gemonteerd en naar huis wilde .
Zei ze of ik het bed niet wilde testen.
Dat bed is goed getest zo ook ieder ander meubel dat ik naderhand bij haar monteerde .

Ondertussen bezocht ik haar op haar werklocatie waar ik gewoon betaalde .
Maar thuis gingen we los
Een zalig tijd tot ze een vriendje opdeed

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In 2014 ook een mooie ervaring gehad.
Een kleine dame zag ik op een zomeravond hard en snel richting centraal station lopen.
Ik reed met de auto langs en moest eigenlijk linksaf maar besloot toch rechtdoor te gaan.
Dame stond stil en sprak twee mannen aan en die wezen richting station waarop ze weer snel doorliep.
Ik reed voorbij en parkeerde.
Toen ze langsliep vroeg ik: waar moet je heen en wat een haast.
Ze stond stil en vroeg of ik in engels kon spreken.
Ze moest de trein naar Groningen halen en wist de weg naar station niet en was nu waarschijnlijk al te laat.
Ik bood lift aan en ja, de trein was al weg.
De volgende trein ging alleen tot Utrecht centraal en pas andere morgen rond 06.00u weer een trein naar Groningen.
Ze werd beetje wanhopig en zei: dan moet ik in Utrecht een paar uur doorbrengen op station.
Ik zei dat ze ook bij mij mocht slapen en ontbijten en haar dan ook naar station kon brengen.
Ze keek even en zei: je lijkt me wel betrouwbaar. (alsof je dat kan zien)
Ze bleek een Spaanse studente te zijn op de foto en filmacademie in Groningen en was na een studie opdracht in rotterdam wat wezen stappen en nu dus te laat.
Bij mij thuis nam ze nog een drankje en ik bood haar mijn bed aan en maakte aanstalten om op de bank te gaan liggen (serieus hoor)
Ze zei dat ik voor al de moeite best bij haar in bed mocht kruipen, ik zei dat dat niet hoefde.
Vond ze lief maar ze drong toch aan en ja, toen was ik snel om.
Een heel lieve en mooie lekkere meid en ze deed haar best ook nog en leek het zelf best lekker te vinden.
Andere morgen na kort slapen nog een snelle wip, een lekker ontbijtje gemaakt en haar naar station gebracht met wat fruit en drinken voor onderweg.
Kortom: 2 x een wip, een lekkere lange met compleet alles erop en eraan en een korte snelle voor het ontbijt.
En dat voor een lift en een korte nacht logeren en douche met ontbijt.
Dat maak ik vast nooit meer mee maar een herinnering die ik koester.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Mercedes uit Capelle die al weer een paar jaar uit beeld is deed betaalde ook alles in natura. Nooit heeft ze met geld betaald, behalve de huur en energie dan, alles werd betaald met mond en kut.
Blijf benieuwd waar ze gebleven is.

Terug
Naar boven