betalen met tikkie

A

Anonymous

Guest
is het verstandig om betalen met een Tikkie als je een DVP gaat bezoeken.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Haha jeetje dat is wel vragen naar de bekende weg he, of je hebt echt niet door hoe de wereld in elkaar steekt..
Het is niet het zelfde als je boodschappen afrekenen bij de appie o.i.d. in deze branche.

Maar ik denk dat er niks anders op zit voor een bepaald deel van onze broeders dan leergeld betalen helaas.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Vooruitbetalen met een tikkie is vrijwel.nooit.verstandig.
Via tikkie betalen als je bij de dame bent zou onder voorwaarden eventueel wel kunnen.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Los van het feit dat je je anonimiteit volledig in de prullenbak gooit bij het digitaal betalen, zou ik eens kijken op onderstaande link mensen.

https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/fraude/tikkiefraude/
Iedereen moet het zelf weten, maar ik accepteer alleen een tikkie van een bekende, en alleen als ik hem daarom heb gevraagd.

Voor de rest blijf ik bij m'n standpunt, dat voor een aantal mannen het onoverkomelijk is dat ze er met leergeld ook wel achter komen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb een nuttige bijdrage voor dit soort stomme en kansloze verzoeken.

Bijlagen

• SmartSelect_20210905-141607_Gallery.jpg
    SmartSelect_20210905-141607_Gallery.jpg
    216,9 KB · Weergaven: 741
A

Anonymous

Guest
Ik betaal nooit met een tikkie. Ik maak het gewoon over, ook naar bekenden, het staat er tegenwoordig meteen op dus dat hele tikkie heb ik absoluut niet nodig! ;)

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Bij onbekenden zeker nooit doen. Zelf kom ik al langere tijd bij een dame waarbij ik het wel doe, dat komt door wederzijds vertrouwen. Dat bouw je op.
Soms betaal ik vooruit, als ze geld nodig heeft. Prettige bijkomstigheid: tijdens de date toont ze haar dankbaarheid 😉😋

A

Anonymous

Guest
supergeil2 zei:
Bij onbekenden zeker nooit doen. Zelf kom ik al langere tijd bij een dame waarbij ik het wel doe, dat komt door wederzijds vertrouwen. Dat bouw je op.
Soms betaal ik vooruit, als ze geld nodig heeft. Prettige bijkomstigheid: tijdens de date toont ze haar dankbaarheid 😉😋

Dat ben ik volkomen met je eens. Ik heb ook zo'n dame die dit kort gedaan heeft waar ik dat ook mee doe. Lekker jong, slank, strak ding is het! :)

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Ik betaal wel eens achteraf met tikkie. Niets mis mee. Grappige is dat sommige dames dit niet gewend zijn en via tikkie met echte naam erop staan

Brick

Toogplakker
18 okt 2020
36
20
Heb 1x meegemaakt dat dame in kwestie weg moest tijdens date

Ze had geen wisselgeld en zei dat het de volgende keer wel goed zou komen. De keer daarop vroeg ze bijna twee keer zoveel voor extra

Heb het toen gewoon bij de basis gehouden en het teveel betaalde bedrag van de vorige keer afgetrokken
(Ik betaalde na afloop, wat ik meestal doe(of helft eerst))
Ze was not amused

Nou….. ik wel

Was btw bij salon 93

Terug
Naar boven