Betalen met neosurf of transcash.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik heb gereageerd op de volgende advertentie: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/even-seksueel-plezier-nodig_7766542
De volgende instructies kwamen:
Ja darling is altijd 24 uur per dag beschikbaar, maar om redenen van persoonlijke veiligheid en het niet nakomen van verplichtingen van bepaalde gewetenloze klanten neem ik geen contant geld aan. Dus voordat je komt, koop je een TRANSCASH- of NEOSURF-oplaadkaart voor het bedrag in het Magazin of bij de boekwinkel, dan wisselen we de coördinaten uit. Zodra je het TRANSCASH- of NEOSURF-oplaadticket hebt, stuur je me de foto en verberg je de code om het aan mij te bewijzen! Het is voor mijn persoonlijke veiligheid dat ik geen contant geld aanneem (aanval, diefstal, intimidatie enz ...) en voor meer vertrouwen voordat ik mijn contactgegevens achterlaat of je Kisses ontvang. Het TRANSCASH- of NEOSURF-ticket wordt ook online verkocht op internet: Transcash kaart kopen | Digitale code | Dundle (NL) of Neosurf tegoed kopen? Direct geleverd | KaartDirect

Kort gezegd. Ik vertrouw het niet. Waarom zo moeilijk doen als het veilig is.
Wie kan zeggen waarom ik het wel of niet moet doen.

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
nooit doen!! en zeker geen foto sturen van de kaart of ticket dat je gekocht hebt. ik ken geen enkele hoer die zo tewerk gaat. enkel oplichters vragen op voorhand te betalen. ben er zelf 1 maal ingelopen en mijn geld was weg. gewoon niet doen. de foto's die ze gebruiken zijn gewoon van internet gehaald. de advertentie ziet er aanlokkelijk uit en is aanlokkelijk, maar ga er nooit op in als ze geld van tevoren vragen. echt geen enkele hoer werkt op die manier

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
ja deze heeft nu toevallig geen foto's :p maar ze gebruiken allemaal hetzelfde verhaal. klanten die zogezegd niet naar afspraken komen of die niet betalen of wat dan ook... bullshit. trouwens, wie neemt er nu geen cash geld aan? anyway, niet op ingaan!

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Als meid niet in bedrijf werk , ga ik nooit overmaken , ik praat van ervaring , je krijg niet wat je wil ;) ;) ;)

Ik werk ook alleen met cash

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Al die meiden willen preferentieel cash... en liefst coupures van 50 euro :x

Laat jullie niet vangen

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Ik heb vandaag ook via de chat van afspraakjes een dame gehad die via neosurf betaald wilde worden en ik moet haar dan de code door sturen stond ook een emailadres bij waar dat je haar echtheid kunt controleren. Ik sta er ook wantrouwig tegen over. Tegenwoordig via chat van RL en afspraakjes vragen ze allemaal een voorschot en weiger je dan blokkeren ze je.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ze blokkeren je omdat ze weten dat er niet aan je te verdienen is. Geen punt om nog tijd te verspillen aan je als je niet mee doet met hun scam. Gewoon nooit doen. Er is echt 0.0 logica achter zo een kaart. Als je gewoon je bovenkamer laat denken, dat zal je de absurditeit inzien van zo een voorschot.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Dilemma zei:
Als je gewoon je bovenkamer laat denken

Ge moet eens een half uurke de redlights en afspraakjes chats volgen... onvoorstelbaar hoeveel idioten er reageren op profielen waarvan ge met de ogen dicht ziet dat ze fake zijn.

Op de afspraakjes chat komen al enkele jaren op een paar uitgerangeerde of ronduit marginale gevallen zo goed als geen echte vrouwen meer.
Al die Achterlijke rukkers en fantasiehomo's hebben daar alles om zeep geholpen.

Op de redlights chat zitten ofwel fakers ofwel derderangshoeren die via hun advertenties geen klanten meer vinden maar wel opgehemeld worden door een handvol vaste redlights chatters waarvan enkele de moderators/beheerders zijn maar dat nooit zullen toegeven.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Waarschijnlijk krijg je bij de verlangde email, foto van het aanschafbewijs, het adres zonder huisnummer. Als je in de straat belletje voor het huisnummer. Dan mag je de code geven, anders geen huisnummer en geen afspraak.
Ik ga het niet proberen.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Waarschijnlijk krijg je bij de verlangde email, foto van het aanschafbewijs, het adres zonder huisnummer. Als je in de straat belletje voor het huisnummer. Dan mag je de code geven, anders geen huisnummer en geen afspraak.
Ik ga het niet proberen.

Terug
Naar boven