Betaalde WAP ervaring

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Vorige week een heerlijk geile Wapdate gehad.
Ik had zelf een advertentie gezet en had wat reacties gekregen. Éentje sprong er echt uit en haar een leuk berichtje teruggestuurd.
Ze stuurde een paar spannende foto's waarop haar cup H duidelijk te zien was.
Ze gaf aan gek te zijn op massageolie tijdens een date en schreef er gelijk bij dat niet elke condooms daar tegen konden.
Dus zij zou voor condooms zorgen. Ik had een beetje stille hoop dat tijdens het wappen de rubbers misschien wel achterwege zouden blijven.
Aangezien ze niet uit mijn buurt kwam een hotel bij haar in de buurt geboekt ook gezien het feit dat zij met het OV zou komen.

Ik was op tijd in het hotel en moest op haar komst wachten. Ze was netjes op tijd en ze rookte buiten nog eerst een sigaretje. Ik was heel erg aangenaam verrast door haar uiterlijk en verschijning. Ze zei dat ze half Braziliaans was en dat verklaarde wel het één en ander.
Nadat we eerst naar de kamer zijn gegaan om haar spullen weg te brengen zijn we eerst een drankje gaan doen in de bar.
Aangezien zij een nogal opvallende verschijning is met een enorm geil uiterlijk zaten er diverse mannenstem kijken met hun tong uit hun mond. Niet alle bijbehorende vrouwen vonden dat overigens grappig :lol: :lol: :lol:

In een hoekje van de bar gaan zitten waar ze al met haar hand op onderzoek uitging.
Ook wilde ze volop tongen. Ze was behoorlijk schaamteloos.
Nadat de drankjes op waren met een tent in m'n broek en met haar aan m'n arm terug naar de kamer.
Ik gaf haar een half pilletje en daarna zijn we in bad gegaan.
Ze werd heerlijk relaxed en megageil.
Nadat we uit bad zijn gegaan gingen we ons afdrogen waarbij ik achter haar ging staan en m'n loeiharde pik tussen haar benen drukte. Ik voelde m'n eikel langs haar zeiknatte kutlippen glijden waarop ze begon te kreunen en naar achteren kwam met haar kont.
M'n pik floepte zo bare in haar warme kutje waarbij ik dacht dat ik dat goed ingeschat had dat de condooms achterwege zouden blijven.
Ik had gelukkig een halve kamagra ingenomen van te voren waardoor m'n pik lang stijf blijft en ik moeilijk klaarkom.
We zijn een aantal uren volop aan het geilen geweest totdat ik echt helemaal gesloopt was.

De volgende date staat gelukkig alweer gepland.
Ik zal nog wat foto's van haar erbij zetten, om het plaatje compleet te zetten.

Greetz, Handy

Bijlagen

• F2B40FFD-806A-42ED-81BD-ACFC89AFDF74.jpeg
    F2B40FFD-806A-42ED-81BD-ACFC89AFDF74.jpeg
    607,8 KB · Weergaven: 1.842
  • 6F960BC4-9891-4ADE-85BB-6B1B9DF3CD0D.jpeg
    6F960BC4-9891-4ADE-85BB-6B1B9DF3CD0D.jpeg
    445,9 KB · Weergaven: 1.839
  • 1D7916DA-6341-451C-BCA6-A3BD9A9797AA.jpeg
    1D7916DA-6341-451C-BCA6-A3BD9A9797AA.jpeg
    296,8 KB · Weergaven: 1.840

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Leuk verhaal en mooie foto's.
Ik begrijp wel dat het een feestje is geworden.
Veel plezier bij de volgende date. Mocht je nog iemand zoeken ik hou mij aanbevolen 😉

A

Anonymous

Guest
Vooral benieuwd welke regio je advertentie stond en welke site?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Advertentie had ik op sexjobs gezet regio Rotterdam maar daar kwam zij niet vandaan

A

Anonymous

Guest
welke rubriek? Ik zit andere regio maar krijg bijna nooit reacties (of heel veel fake en soms een amateurtje die niet door zet haha).
Ik plaats gewoon onder mannen -> Betaald contact gezocht (dus niet suikeroom)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik had ook onder de rubriek mannen-betaald contact een advertentie geplaatst.
Al vaker gedaan, met wisselend succes

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bedankt voor het delen Handycarp,

Zo te lezen een fantastische ervaring en zoals jij dit verzorgt heb welverdiend. En wat een lekker ding had je hmmm mmm. Tis maar goed dat je een begrensde tentstok had, anders bungelt tie tussen het gat van je broek :lol: Ik had 5 jaar geleden ook een poging gedaan om een partner in crime te vinden, dit leverde geen succes. Deze kwamen wel via chat sites en dat leverde eerder geile contacten, de meeste tijdelijk en enkele waar ik zuinig op ben. Maar voor jou een geslaagde date klasse wandelbroeder.

CG

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wap staat voor weekend adult party.
Dit komt vnl voor in de swingers wereld, w.o. tgirls dat doen en zeker ook bekend in gay wereld.

Kenmerk van WAP is gebruik van een verdovende middel tijdens de sex. Meest geliefde middel is xtc, coke, ketamine. Aan te raden is om vooraf een erectie middel te gebruiken.

Er zijn dvp's die dit ook aanbieden.

Bgb

Toogplakker
17 dec 2021
34
0
Wij wappen ook wel eens en het is zeker een hele andere manier van daten en ervaart alles veel intenser. We hebben wel eens geadverteerd ermee, maar de keren dat het op afspreken aan kwam, kwamen ze niet opdagen. Maarja wie weet ooit, me vriendin heeft nog een hele bucket list 😉

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Nou stuur mij maar een berichtje dan als je echt serieus bent, als topicstarter van dit onderwerp kan je lezen dat ik wap ervaring heb…

Greetz, Handy

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bgb zei:
Wij wappen ook wel eens en het is zeker een hele andere manier van daten en ervaart alles veel intenser. We hebben wel eens geadverteerd ermee, maar de keren dat het op afspreken aan kwam, kwamen ze niet opdagen. Maarja wie weet ooit, me vriendin heeft nog een hele bucket list 😉

Bgb,

Bedankt dat je dit deelt. Ik begrijp dat jullie samen met vertrouwde personen wil wappen. Want met nieuwe dames of tg dames wappen ben ik voorzichtiger. Hoewel ik daar ook aardig wat ervaring met heb, blijft het uniek en ben het eens dat dit hele intense dates zijn. Gewoonweg heerlijk en bijzonder geil.
Maar ik heb zeker ook mijn leermomenten gehad. Een hele leuke was de tijd dat ik actief was op sdc en daar een date had met een vrouw. Die kwam ooit bij mij thuis en bij aanvang starte we met een kennismaking onder genot van een drankje. We vielen bij elkaar in de smaak, dat we begonnen te wappen en aan bare seks deden. Wat ik toen niet door had was dat ze zoveel spullen bij had, we kwamen samen op verschillende werelden. Alleen had deze vrouw geen rem met gebruik en van een wap nacht werd het een weekend. Op een andere dag was een stel tv/vrw bij en toen ging ze bijna out. Hoe lekker ze was, ben ik sindsdien erg gesteld dat men hun grenzen weten.

Ik heb hier de afgelopen jaren gemerkt dat hier aardig wat liefhebbers van wappen zijn. Via pm vragen gehad en of ervaringen delen. Dus je kan vragen krijgen over de bucketlist van je vriendin.Misschien is het dan handig om je bericht aan te vullen dit wenselijk is. Mijn boodschap is doe het verstandig met de juiste personen.

Cumgiver

Bgb

Toogplakker
17 dec 2021
34
0
Wij swingen ook en dan doen we dat met koppels uitraad 😉 zijn meestal wap feestjes omdat iedereen echt super relaxt is. We zijn met wap dates wel selectiever kwa mensen dan als met pay dates. We hebben wel eens avondjes voorgestelt op redlights maar 3 keer aan toe personen niet op komen dagen. Dus hebben we het ook niet meer aangeboden. Wat wel is met wappen begin je er eenmaal aan dan is de stap terug wel lastiger. Maar wij doen het ongeveer 1 keer per maand, gebruiken relatief erg weinig, maarja we vallen nog onder categorie actief 😉

Enige nadeel voor me vriendin in de wap is dat de mannen niet klaarkomen. Als je het ooit gaat proberen let aan de hoeveelheden. Elk pillentje heeft kwa lichaams gewicht de hoeveelheid. Sommige horen we wel eens dat ze een hele pil kregen. Je gaat dan goed spacen wat eigenlijk zonde is. Wij nemen altijd net genoeg in om je heerlijk te voelen. Je waant je gewoon 3 ur lang super happy

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
@Bgb dan kun je beter lid worden van SDC. Daar vind je gelijkgestemden, adverteren op sj of rl krijg je alleen maar fakers. Pb maar als je meer wilt weten.

Bgb

Toogplakker
17 dec 2021
34
0
Redlight heeft idd veel fakers. Dat heb ik met onze eerste gangbang wel gemerkt 😉. Maarja je moet ergens beginnen. Koppels ontmoeten we in paren clubs en nu we sinds 3 jaar overgestapt naar wap thuis feestjes ontmoet je zo steeds meer mensen. We wilde eerst nooit wat weten van wappen maar als je er eenmaal aan bent begonnen is het wel iedere keer een super geile belevenis. We doen het niet al te vaak en gebruiken wel met mate. Het kan in het begin erg tricky zijn. Want de eerste paar keer zijn echt overweldigend. Maar wij hebben gelukkig de juiste mensen ontmoet die ons goed voorgelicht hebben.

Terug
Naar boven