Gisteren had ik een date met een vrouw die ik via SA heb leren kennen. Het duurde even voordat ik daadwerkelijk met haar afsprak omdat ik ook met andere vrouwen aan het afspreken was. Mijn twijfel bij deze vrouw was voornamelijk de reistijd van bijna 2 uur. Op zich geen probleem maar je weet nooit wat je gaat aantreffen dus hebben dates dichter bij huis mijn voorkeur. Enfin, ik kwam bij haar huis en kon zo naar binnen zonder aanbellen. Ze stond op mij te wachten en was een aantrekkelijke erg slanke vrouw. Wij hebben eerst in de woonkamer iets gedronken en wat geklets en gezoend. Toen naar boven en heb ik mij even gewassen en daarna op bed gaan liggen. Zij had zich uitgekleed op een lingerie setje na en is eerst beginnen met een massage. Dit was meer strelen met wat massage olie dan masseren, ook niets erotisch aan. Daarna heeft zij haar setje uitgetrokken en hebben wij liggen knuffelen en zoenen. Langzaam daalde ik via haar (harde nepborsten) naar haar poesje af en heb haar heerlijk gelikt waar zij ook van genoot en lekker nat werd. ik kroop weer omhoog en glipte vanzelf in haar strakke poesje. Afwisselend neuken, knuffelen en beffen tot ik (helaas redelijke snel) klaarkwam. Daarna even in elkaars armen gelegen en toen was het vanuit haar wel weer welletjes en hebben wij ons aangekleed nadat ik mij even aan haar wastafel mocht wassen. Beneden nog wat gekletst en toen de lange terugreis weer gemaakt.
Het is eenlieve simpele vrouw van begin 50. Als ze dichterbij zou wonen en er meer aantrekkingskracht zou zijn zou ik zeker vaker met haar afspreken en ook samen leuke dingen willen doen. Helaas was er van mijn kant uit geen klik. Ze vroeg voor een date (geen tijdslimiet) 200 en heb geen condoom gezien.
Het is eenlieve simpele vrouw van begin 50. Als ze dichterbij zou wonen en er meer aantrekkingskracht zou zijn zou ik zeker vaker met haar afspreken en ook samen leuke dingen willen doen. Helaas was er van mijn kant uit geen klik. Ze vroeg voor een date (geen tijdslimiet) 200 en heb geen condoom gezien.