Beste RTC/FKK

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Tja.. even een twijfeltje of ik het hier moest plaatsen of in algemeen elders of misschien zelfs in "waar kan ik terecht". Toch dacht ik met de juiste insteek dat hij hier iets beter past. Laat ik wel voorop stellen, de vraag / stelling / poll komt voort uit een persoonlijke vraag. Ik kom eigenlijk nooit in Duitsland, maar ga mogelijk binnenkort de grens ff over voor iets anders en vroeg me af bij welke tent zou ik nou het beste langs kunnen gaan voor deze hobby. Nu kan ik die vraag stellen en klaar, maar eigenlijk dacht ik misschien is een Poll handiger? nu kan ik alleen geen Polls aanmaken zie ik nu, dus toch maar gewoon de vraag haha..

Ik ben zelf één keer in Vila Venus geweest en één keer in Diamond Moers. Kan niet heel erg van ervaring spreken dus. Maar (correct me if i'm wrong) kun je redelijk onderscheid maken tussen 2 soorten clubs... de echte Sauna Clubs (SC) waar doorgaans voorzieningen zijn voor Wellness, softdrinks en buffet maaltijden etc. Andere categorie zijn vaak aanmerkelijk minder tot geen van die faciliteiten en gaat het meer om wat leuke dames bezoeken (RTC?).

Zoals ik het begrijp is de kans voor onze hobby het hoogts bij RTC clubs? en bij de reguliere SC, is de kans wat schaarser tot soms vrijwel niet.

Wat acht jij de beste RTC club en de beste SC club, waar we terecht kunnen voor onze hobby? Ben best nieuwsgierig waar iedereen mee komt, met name voor de SC omdat dat dus volgens mij wat lastiger is.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Zonder twijfel is wat betreft onze hobby Bernd´s FKK- and Sauna-Club in Hennef het best. Op plaats twee op dit moment Finca Erotica te Dierdorf. In beide clubs wordt geil geanimeerd en is NZC beide veel dames mogelijk.

Als goedkope optie dichter bij onze landsgrens kan ik Acapulco Gold adviseren of Babylon. In beide clubs kun je fijn een dag vertoeven met voldoende eten, en ontspanninen in sauna of whirlpool. Iets wat ik in de bekende RTC mis. Zowel in Aca als Babylon zeker een 5 tot 10 dames aanwezig bij wie NZC geen enkel probleem is.

• Like
Waarderingen: Flap

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Naar mijn idee is Magnum een waardeloze saunaclub. Penelope is oke, echter weinig dames die voor NZC in zijn.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Zonder twijfel is wat betreft onze hobby Bernd´s FKK- and Sauna-Club in Hennef het best. Op plaats twee op dit moment Finca Erotica te Dierdorf. In beide clubs wordt geil geanimeerd en is NZC beide veel dames mogelijk.

Als goedkope optie dichter bij onze landsgrens kan ik Acapulco Gold adviseren of Babylon. In beide clubs kun je fijn een dag vertoeven met voldoende eten, en ontspanninen in sauna of whirlpool. Iets wat ik in de bekende RTC mis. Zowel in Aca als Babylon zeker een 5 tot 10 dames aanwezig bij wie NZC geen enkel probleem is.
Qua saunaclub ben ik van die 2 in Brends en Babylon geweest. In Bab ( pre-COVID) alleen met condoom gedaan, nooit anders aangeboden, maar ook niet gezocht.
Wat bernds betreft: het is daar een soort van huiskamer/familie' gevoel. Dames animeren NIET, maar zijn ook benaderbaar voor gewoon een gesprekje en zijn regelmatig met elkaar of gasten aan het dollen.
Qua sex is hier veel, zo niet alles mogelijk. Ik kom hier zeer regelmatig en buiten de nieuwkomers ( waarvan gerucht gaat dat ze 'gewoon' hof service bieden) zijn ze allemaal ( behalve Alexa) te porren voor NZC. Vaak begint een sessie openbaar met zoenen, vingeren en pijpen, om dan in een kamer verder te gaan. Ik heb zelf eenmaal volledig openbaar een fullservice sessie gedaan, maar ook dat schijnt weer steeds vaker voor te komen
De club sluit haar deuren ( op huidige locatie) 22-9. Als dat het definitieve einde van de club is, dan verwacht ik dat ze die dag afsluiten met een knalfuif met veel openbare (al dan niet fullservice) sex en orgies

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Naar mijn idee is Magnum een waardeloze saunaclub. Penelope is oke, echter weinig dames die voor NZC in zijn.
Inderdaad! Deze week nog geweest. Tarieven zijn nu 100 euro voor een half uurtje met alleen pijpen zonder.
Ik sprak er meerdere zeer teleurgestelde Nederlandse beren. Hun uitspraken waren letterlijk "wat een ontzettend waardeloze kutclub hier" en "waardeloze service voor veel teveel geld".
De aanwezige dames zagen er niet eens erg appetijtelijk uit en waren zeer passief zodat ik niet eens zelf een poging heb gewaagd. Achteraf best wel blij van gezien de uitspraken en ervaringen van bovengenoemde Nederlandse beren.
Ik kom er in ieder nooit meer terug!
Magnum is nog geen 1% meer van dat wat het vroeger was.

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Wie nog naar Bernd's wil zal snel moeten zijn. De club gaat namelijk per 23 september sluiten.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Waar kan ik anaal neuken.... ik lees veel verhalen maar ik mis deze optie wie helpt me.... ik zal zeker een vet verslag doen als ik dit ga doen

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Ik ben niet zo goed in jaartallen, maar wel in het herinneren van mijn eerste en nog steeds - by far - allermooiste FKK Saunaclub ervaring ever. Ook nu nog steeds, vele jaren later en vele DVP-, Saunaclub- en Swingerparty ervaringen verder.

Die allereerste keer bezocht ik FKK Saunaclub Atlantis in Altenstadt-gießen. Misschien wel 100 super mooie dames, allemaal modelfiguurtjes, die er helemaal poedelnaakt rondliepen en de aanwezige mannen vermaakten. Op meerdere plekken werden de heren in het openbaar gepijpt en klaargestoomd om de kamer op te zoeken. Op een gegeven moment zat ook ik op de rand van het zwembad met een roodharig engeltje voor me in het water. Beetje praten, flirten en van het een kwam het ander. Ineens had ze mijn kleine vriend in haar mond en begon hem gulzig oraal te verwennen, nog steeds op de rand van het zwembad. Daarna met haar naar boven de kamer in en over condooms werd niet eens gesproken, zo geil was deze dame. Heerlijke sessie gehad.
Tweede ronde wilde ik de in mijn ogen allermooiste blondine die er rondliep leren kennen. Op een bankje naast haar gaan zitten, samen wat bubbels drinken en al snel raakten we in elkaar verstrengeld. Drankje mee naar de kamer en daar hebben we de bubbels als smeerolie gebruikt tijdens de sex. Opnieuw werd er over rubbers niet gepraat. En zo ben ik er daarna nog vaker naartoe teruggekeerd, met steeds weer vergelijkbare ervaringen. Ik was ervan overtuigd het paradijs op aarde ontdekt te hebben! Totdat dit etablissement werd gesloten en daarna helaas nooit meer is heropend.
Ter vergelijking: Freude 39 in Bochum - inmiddels ook gesloten - en Bernd's Schieferhof in Hennef - die dus blijkbaar binnenkort ook op slot gaat - kwamen voor mij op de tweede en derde plek, maar wel op ruime afstand van Atlantis vanwege de minder mooie, of het (veel) kleinere aantal dames die bovendien niet allemaal altijd poedelnaakt rondlopen.

Het wordt wat mij betreft dus tijd voor een grondige renewal in SC/RTC-land.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Waar kan ik anaal neuken.... ik lees veel verhalen maar ik mis deze optie wie helpt me.... ik zal zeker een vet verslag doen als ik dit ga doen
In een club weet ik even niet maar je kan LiLi in massage salon Wuppertal anaal nemen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik heb begrepen thuis. Zag diverse plekken de vraag naar waar en telefoon nummer. Niks concreets

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Beste saunaclub..... ?

Ik kwam wat jaartjes geleden met veel plezier in GT-Brüggen en in PHG-Oedt/Tönisvorst. GT is een paar jaar geleden afgebrand, en PHG bestaat nog wel maar is nog slechts een schim van de supersauna van enkele jaren geleden.

Ook kwam ik graag bij Bernds (naam gemeente vergeten) en in PSR (ergens tussen Köln en Overath). Deze beide clubs zijn ook ter ziele...

Mijn vraag: de vele tientallen klanten die dag in/dag uit in deze clubs kwamen.... waar gaan die de laatste jaren naartoe??? Naar Kaarst? Samya? Dierdorf? Acapulco?

Zelf heb ik niet meer de gelegenheid om geregeld op stap te gaan, maar ik zie SKY-Wuppertal wel zitten, en ook wil ik vroeg of laat EINDELIJK eens Diana (Arabella) en Princess (Romantica) te grazen nemen..... (Is Princess nog wel aanwezig?)

Veel verder gaan mijn ambities niet, maar je weet maar nooit....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Princess is niet meer aanwezig in Romantika. Ze werkt nu in een saunaclub in Dorsten waar ze onze hobby niet meer uitoefent maar haar service was in Romantika al niet compleet (ao-light).
Ze doet het liever met condoom en dat is beter voor haar verklaarde ze mij.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Mijn vraag: de vele tientallen klanten die dag in/dag uit in deze clubs kwamen.... waar gaan die de laatste jaren naartoe??? Naar Kaarst? Samya? Dierdorf? Acapulco?
Ik ging ook vroeger meestal naar GT, Bernds en PSR. Kaarst is ondertussen ook gesloten, Samya is een nightclub geworden (niet voor mij), Dierdorf en Acapulco te ver. 'k ga nu naar Babylon, Sixsens en Yin Yang ... super clubs. Laatste 2 liggen in Nederland (Limburg)

Terug
Naar boven