Beste Roemeense/Moldavische meisjes

Ginodk

Toogplakker
16 dec 2022
49
19
Gisteren mij voor de zoveelste keer laten vangen en misleiden door een Roemeense dame. Tongzoenen beloven, betaald voor 1 uur… geen tongzoenen en na 20 minuten terug buiten, 200 euro armer.
Graag top 3 van de meest betrouwbare en leuke dames van Roemeense of Moldavische origine. Wie kan mij helpen aan een leuke meid die doet wat ze belooft.

Smil3y

Toogplakker
7 jul 2025
42
35
Laat u niet meer vangen man.
De laatste 2,5 jaar blijf ik bij mijn vaste partij, dus ik kan u geen top 3 bezorgen.
Ik ga niet meer naar een andere dame, gewoon ook niet om hetgeen je verteld aan de hand te hebben.
Zij heeft mij nog nooit teleur gesteld.
Altijd goed gezind, soms wat dol, maar daar hou ik van en zeer gewillig.

Andrea : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-anal-16.html

Neem contract met haar en ervaar haar. Geloof me je zal het u niet beklagen.

Curious_fuck

Snuffelaar
24 jan 2019
18
35
Ik kan smil3y's suggestie beamen: Andrea is zeker een aanrader. Ze doet wat ze aangeeft in haar advertentie, en ze doet het ook met overgave. Nog nooit teleurgesteld buiten gegaan bij haar.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Het is de uitstraling van de man die bepaald of hij wel of niet genaaid/ belazerd wordt. Heeft een man een softe uitstraling, komt hij over als een watje of als een doetje, dan is de kans heel groot dat hij niet krijgt wat er is afgesproken. Vrouwen hebben hier een voelspriet voor. Laten we elkaar goed gegrijpen, 99% van de vrouwen doen dit werk uit noodzaak, dus als ze geld kunnen plukken zonder ht beloofde na te komen zullen ze het zeker doen. Uitzonderingen daargelaten.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Bij de Oost Europese doet 100% dit uit noodzaak en willen ze zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld met zo weinig mogelijk inspanningen.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Aleyna adverteert op kinky, pijpt lekker en ook haar kutje is goed te neuken
Adverteerde eerst met andere naam
Nadine

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Gisteren mij voor de zoveelste keer laten vangen en misleiden door een Roemeense dame. Tongzoenen beloven, betaald voor 1 uur… geen tongzoenen en na 20 minuten terug buiten, 200 euro armer.
Graag top 3 van de meest betrouwbare en leuke dames van Roemeense of Moldavische origine. Wie kan mij helpen aan een leuke meid die doet wat ze belooft.
Ooit bij een fkk club geweest? Als je van Roemeense dames houdt, daar lopen er heel wat rond. Ik kom er al een paar jaar. Geen gedoe met een afspraak plannen en kosten zijn ook een heel stuk lager.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
fkk is the best
volop dvp aan zeer democratische prijzen
ze lopen naakt rond dus geen verrassingen
ik ben fan van Villa Venus in Duisburg omdat dit voor mij op de weg ligt van mijn eind adres
ik ga daar 1 maal per jaar naartoe en dan bezoek ik de club

Terug
Naar boven