Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed punt. Ik zou gaan als het thai nieuwjaar is dus ergens waar dan vaal ambience is. Ik zoek niet perse ladyboy's maar ga er ook niet van weg om het zo te zeggen. Liefst niet al te duur, wat dat ook mag betekenen in de context van thailand. Puur sex tourisme moet het zeker niet zijn maar gaat er wel bij horenLigt eraan wat je zoekt?
Pattaya, bangkok, Phuket zijn logische gebieden maar verschillen ook heel erg. Kortom zonder meer achtergrond krijg je geen zinnig antwoord.
Ga je vooral online inlezen over deze drie
Ao Nang in Krabi is ook leuk.
Op google even zoeken op 'JM Party Bar Aonang'.
Is 1 straat met pubs/bars en meer vrouwen dan je bankrekening aan kan.
Lijkt inderdaad een week te zijn. Ik dacht 2 weken te gaan en zou dan mijn laatste 2 tal dagen Songkran pakkenSongkran wil je vermijden in Pattaya. Dat is dik 1 week elke dag watergooien en dat gaat ergg vervelen. Dan zou ik (als je toch de tijd hebt)
Aankosmt BKK en daar 2 nachten blijven. Door vliegen naar Phuket voor 4-5 dagen en vanaf daar door vliegen naar Pattaya. Daar doe je dan week en dan laatste dagen weer BKK...
Klinkt goed, want puur voor de sex wil ik er absoluut niet naar toe gaan maar wil het uiteraard wel meenemen. Dus als ik Pattaya ook leuke andere dingen kan doen lijkt lmij dat wel goedIk zou toch Pattaya kiezen. De prijzen in Pattaya liggen ongeveer op de helft van Bangkok. Verder heel veel freelancers op beach road. Er zijn wel 50.000 dames actief in Pattaya. Ook heb je daar de kans een leuke Russiche dame tegen te komen in een disco die zo mee gaat. Niet voor niets zijn er heel veel gepensioneerden daar. Je hebt er een hele Duitse wijk. Phuket is met alles duurder, hotels, eten, dames. Ook in Pattaya zijn genoeg toeristische attracties zoals de crocodile farm, Nong Nu garden en er is eigenlijk altijd wel wat te doen. Ook kun je leuke boot tripjes maken naar kleine eilandjes.
Mischien een week pattaya en een week Phuket doen?@Sendyo verkijk je er niet op. Pattaya is goed qua sex maar Phuket is 40x mooier. Ja je kan naar Koh Lan maar 2 weken Pattaya MET Songkran?
Vraag @frankypanky maar hoe leuk het LIJKT en hoe leuk het in praktijk (niet) is...
UDON is dat toch??moet vliegen op Ubon Ratchatchani