Beste body to body Belgie

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Ik ben momenteel in het buitenland waar het enorm duur is om wat fun te hebben. Heb een massagesalon bezocht met handjob maar dat was echt de moeite niet.
Na mijn terugreis zou ik graag een dame bezoeken met een uitgebreide body to body.

Bij Lin heb ik dit begin dit jaar meegemaakt maar het lukt me niet meer om een afspraak te maken, ofwel antwoordt ze niet, of te laat of zegt het gewoon af (sorry dear, im on my period). Dus liefst haar niet.

Ik zoek al een tijdje hiervoor maar heb er weinig gehad die een echte body to body doen.

Waar hebben jullie je beste body to body ervaring gehad? Met nzc zou ideaal zijn, maar hoeft niet.
Liefst centraal of west Belgie. Limburg is te ver jammer genoeg :(

Alvast bedankt!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Op girlsreview heb ik al veel goede dingen gelezen over Thaise Amy in Zaventem. Neemt haar tijd, goede massage. Intiem kan ook, maar mét condoom. Zoals je zelf schreef, is dat aanvaardbaar...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als nzc geen vereiste is, ga je idd zoals lieverleffe aangeeft best op girlsreview wat op zoek in de massagesalons en privemassage sectie.

Veel keuze daar en dames met hoog aantal sterren zijn een indicatie dat er wat kwaliteit wordt geleverd (maar geen garantie).

Zelf heb ik geen tips te geven, body-body massage staat niet in m'n top to do's bij de hoertjes die ik bezoek.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
bedankt voor de reacties, amy heb ik op mijn to-do lijstje gezet maar wacht nog even af.

Heb mn vraag ook eens gepost op girlsreview (zonder het nzc gedeelte dan :) )

Terug
Naar boven