Beste app/site 2026?

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
@klodder , dus jij zet gewoon dan het dollarteken in de beschrijving van jezelf ?
💲💵💸💰?

interessante piste !

is dit een ongeschreven regel of gewoon een geniale ingeving ?

of werd je er vanaf gegooid ?

Laatst bewerkt:

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
@klodder , dus jij zet gewoon dan het dollarteken in de beschrijving van jezelf ?
💲💵💸💰?

interessante piste !

is dit een ongeschreven regel of gewoon een geniale ingeving ?

of werd je er vanaf gegooid ?
Ja, geldzak icoontje en binnen een half uur was mijn profiel gebanned. Eerst moest ik nog even een verificatie doen om te bewijzen dat ik een echt persoon was, maar dat gebruiken ze gewoon om ervoor te zorgen dat je niet meer terug komt en hun modellen getraind worden met je gezicht.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Andere gebruikers kunnen ook uw profiel op Tinder 'aangeven' ook al ben je lid van Tinder met officiële fotoverificatie. Ik heb eens een lange ban gehad mi is er niks mis om duidelijk te maken dat je enkel met een vrouw wil neuken.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Tinder werkt goed in bvb Vietnam. Direct vele verzoeken om kennismaking.
Maar hier enkel fake profielen en nooit respons.
Heb ooit een 'hapering' gehad bij het betalen, en als deze opgelost was was er dubbel geld afgehaald van mijn rekening. Heb ik niet kunnen terugvorderen.

TePeLLoVeR

Snuffelaar
20 feb 2024
7
3
Feeld maanden lang gebruikt, ooit maar 1x met een dame gepraat, maar nooit tot een afspraak gekomen. Ook maar een paar zinnen over en weer. Ben ook niet de knapste dus snap t ook wel 😅. Zelfs Tinder, badoo en Bumble werken niet voor mij 😅.

Miss toch maar weer terug gaan naar betaalde sex

Terug
Naar boven